DAJ CYNK

Klienci najbardziej zadowoleni z Play i Plusa

Ringu

Wydarzenia

Według badania satysfakcji klientów z usług telefonii komórkowej przeprowadzonego przez Maison Institute wynika, że najbardziej zadowoleni z usług swojego operatora są klienci Play i Plusa.

Według badania satysfakcji klientów z usług telefonii komórkowej przeprowadzonego przez Maison Institute wynika, że najbardziej zadowoleni z usług swojego operatora są klienci Play i Plusa.

Ankieterzy pytali abonentów o pięć rzeczy związanych z usługami operatora: zadowolenie z usług, czy operator spełnia ich oczekiwania, czy poleciliby jego usługi swoim znajomym, czy stosunek ceny do jakości usług jest odpowiedni oraz czy zdecydowaliby się dalej kontynuować współpracę z tym samym telekomem.

Operatorzy mogli uzyskać maksymalnie 100 punktów rankingowych (średnio - 74,03 pkt). Najwyższe noty otrzymała sieć Play, która zdobyła 80,72 pkt. Zaraz za nią uplasował się Plus z wynikiem 77,26 pkt.

Orange uzyskał wynik nieco poniżej średniej (70,44 pkt), natomiast badanie wykazało, że najmniej zadowoleni z usług swojego operatora są klienci Ery (67,70 pkt).

Choć same firmy twierdzą inaczej, to z badania wynika, że dla Polaków kluczową rolę w przypadku tego typu produktów odgrywa cena. Jakość jest podobna u wszystkich operatorów - twierdzi Cezary Kaźmierczak, wiceprezes Maison Institute.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Gazeta Prawna, wł