Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Klienci lubią infolinie

Klienci lubią infolinie

WitekT 22 Czerwca 2005 11:06

0 0

Researcher by Call Center Poland prowadzi stałe badanie przy użyciu systemu IVR kilkudziesięciu numerów infolinii obsługiwanych przez CCP.

Badanie to polega na kontakcie zwrotnym z osobami dzwoniącymi na infolinię - których numer telefonu został zidentyfikowany przez centralę Call Center Poland - natychmiast po zakończeniu rozmowy z konsultantem. Po zakończeniu połączenia do losowo wybranych klientów dzwoni automat (Interactive Voice Response) i przeprowadza krótką ankietę na temat jakości właśnie przeprowadzonej rozmowy.




Z dotychczasowych obserwacji wynika, że klienci bardzo dobrze odbierają badanie i chętnie udzielają odpowiedzi na zadane pytania. Nie ma tu znaczenia branża, w jakiej działa dana firma. Duża w tym zasługa właściwego doboru pytań i odpowiednio skalkulowanego czasu trwania ankiety. Dzięki temu tylko niespełna 1% klientów przerywa badanie w trakcie, odpowiadając na jedno lub dwa pytania.

Wyniki badania wskazują jednoznacznie, że klienci lubią i cenią infolinię. Ponad 80% z ogółu ankietowanych wyraziło chęć ponownego kontaktu z telefonicznym centrum obsługi. Prawie 85% klientów jest bardzo zadowolona z rozmowy, a 80% uważa, że informacje zostały udzielone w sposób jasny i zrozumiały.

Źródło tekstu: Media Run     

Dodaj do:
w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-198-104-234.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.