Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Klienci Aster już z usługami internetowymi UPC

Klienci Aster już z usługami internetowymi UPC

Q! 29 Lutego 2012 19:12

0 0
UPC poinformował o zakończeniu procesu podnoszenia prędkości internetowych dla klientów korzystających z usług dawnego Aster.

O tym, że klienci przejętej przez UPC sieci Aster otrzymają te same usługi internetowe co dotychczasowi klienci UPC, szerzej pisaliśmy w tej wiadomości.

Teraz operator poinformował o zakończeniu tego procesu. Oznacza to, że część dotychczasowych klientów sieci Aster otrzymała Internet o prędkości nawet 10-krotnie większej niż dotychczas.

O przejęciu Aster przez UPC pisaliśmy w tej wiadomości.


Źródło tekstu: UPC, wł     

Dodaj do:
w sumie: 17
  • 0

    1. ~marcellove  2012-02-29 19:18:19  host: 77-92-37-221.cable-modem.tkk.net.pl

    Kiedy UPC w Koszalinie??????

  • 0

    2. ~Don Pedro  2012-02-29 21:06:57  host: 89-78-60-215.dynamic.chello.pl

    Szkoda że swoim klientom, którzy mają podpisaną umowę, UPC nie raczy podnieść prędkości internetu po wprowadzeniu nowego ceniika. Przedłużyłem z nimi umowę półtorej miesiąca temu, konsultant zapewniał mnie że jeżeli wejdą nowe prędkości, to będę mógł zmienić usługę na korzystniejszą o ile będzie w tej samej lub wyższej cenie. Parę dni temu dowiedziałem się że mogę tak zrobić, o ile dokupię kolejną usługę, czyli TV (nie mam telewizora i nie chcę go mieć) lub telefonu (mam znacznie tańszego VoIP-a). Po prostu całe UPC, jak już jesteś klientem... to jesteś śmieciem

  • 0

    3. ~wroc  2012-02-29 21:18:59  host: 89-73-46-72.dynamic.chello.pl

    @2: Jestem w lepszej sytuacji mając umowę na czas nieokreślony (dla 3zł miesięcznie mniej nie będę cyrografu podpisywał) i widać boją się mnie stracić, skoro bez problemu przyspieszyli.

  • 0

    6.  2012-03-01 00:45:12

    To ja zapytam inaczej. Kiedy mozna sie spodziewac, ze dotychczasowi klienci Aster (bez polozonej sieci UPC w tym samym budynku wczesniej) beda mieli mozliwosc korzystania z uslug (cen i promocji) UPC? Pytanie za 100 punktow...

  • 0

    7.  2012-03-01 01:53:02

    @6. Zadzwoń na infolinię, tam Ci powiedzą. Do mnie sami zadzwonili i zapraszali na przesiadkę jeszcze w zeszłym roku. I wszystko było fajnie, dokąd nie przyszedł instalator i się nie okazało, że okablowanie z którego korzysta UPC, położone jeszcze za czasów PTK (Polskiej Telewizji Kablowej, a nie Polskiej Telefonii Komórkowej; UPC kupiło kiedyś PTK) na zewnątrz budynku, zostało szczelnie przykryte przy okazji ocieplania tegoż budynku kilka lat temu i nie ma do niego dostępu, zatem instalator nic nie zdziała. Stanęło więc na tym, że w tym roku UPC powinno przejąć instalacje Astera i wtedy będą mogli mnie podłączyć na kablach Astera. Niedawno zadzwonili ponownie, znów namawiając na przesiadkę. Po dłuższych wyjaśnieniach okazało się to znów niemożliwe, tym razem przynajmniej bez potrzeby fatygowania instalatora. Poprosili za to o interwencję na ogólnokrajowej infolinii, bo problem był jeszcze w tym, że w "testerze adresów" na stronie UPC mój adres widniał jako wyposażony w usługi UPC, podczas gdy w praktyce tak nie było. Zadzwoniłem więc na tę infolinię w zeszłym tygodniu (chyba w środę) i opisałem sprawę jak powyżej. Kobitka przyjęła zgłoszenie i obiecała nadać sprawie bieg i oddzwonić w tym tygodniu. Zadzwoniła we wtorek i powiedziała, że zapisano mój budynek na ponowne okablowanie w kwietniu, tym razem już wewnątrz klatek schodowych, jak ma od początku Aster. I wtedy będę się mógł w końcu przenieść. W marcu kończy mi się też umowa z Aster, ale kobitka zapewniła, że w związku z obecnymi zawirowaniami związanymi z przejęciem, umowy będą automatycznie przechodzić na czas nieokreślony na dotychczasowych, promocyjnych warunkach i nie zacznę płacić więcej. Czy mówiła prawdę za jakiś miesiąc się okaże.

  • 0

    8. ~  2012-03-01 06:04:31  host: z57-16.opera-mini.net

    upc nie olewa obecnych klientow, to prawda

  • 1

    9. ~wcale nie lepiej  2012-03-01 08:04:49  host: 195.216.250.17

    to całe przyśpieszenie wygląda dobrze tylko na papierze, może szybkość pobierania na stronach testowych wzrosła ale przy normalnym korzystaniu czyli ładowaniu stron internetowych widać teraz jakieś dziwne przycięcia i czasem spowalnia tak że i minutę trzeba czekać co wcześniej ładowało się w kilka sekund. oczywiście zdaniem aster/ups na łączach wszystko jest i nie ma opcji na reklamację bo to moje subiektywne odczucie...

  • 0

    10. ~Gollum  2012-03-01 08:54:41  host: npn.aster.net.pl

    U mnie strony ładują się tak samo szybko (do 2s), na pewno nie wolniej.

  • 0

    11. ~  2012-03-01 09:04:24  host: 77-254-226-19.adsl.inetia.pl

    przy przeglądaniu stron też nie zauważyłem różnicy między 10Mb a 25mb. Te prędkości może mają znaczenie dla osób, które masowo wszystko ściągają. Korzystając z symetrycznego łącza 4Mb odczuwam lepszą jakość niż przy 10Mb. UPC zmierza do tego, że niedługo najniższa prędkość to będzie 30Mb a ceny z każdą umową są wyższe.

  • 0

    12. ~  2012-03-01 09:30:39  host: public-gprs266337.centertel.pl

    @1 - jak w końcu zmienicie sobie prezesa spółdzielni. Jesteś taki monotematyczny gościu, ciągle z tym Koszalinem wyjeżdżasz...

  • 0

    13. ~Prezes UPC  2012-03-01 09:48:41  host: user-164-127-238-252.play-internet.pl

    @1 Podaj tu swój telefon i adres zamieszkania. To postaram zweryfikować w jakim terminie moglibyśmy podłączyć Twój blok.Pozdrawiam

  • 0

    14.  2012-03-01 09:56:07

    13. Prezes, podaj swój numer telefonu, to zadzwonimy do ciebie :-p

  • 0

    15.  2012-03-01 12:08:33

    ja nie narzekam. zwiekszyli mi predkosc i przestali blokowac torrenty.

  • 0

    16.  2012-03-01 12:09:31

    Czy będziecie mieć 10 czy 50 Mb/s to strony będą otwierać się tak samo. Miałem net w UPC o przepustowościach 1-15 Mb/s. Strony muliły się jak cholera niezależnie od opcji. Byli technicy i twierdzili, że jest ok. Na neo 512 kb/s net chodził szybciej tzn. strony wczytywały się szybciej, nie odczuwało się efektu mulenia. Teraz mam duużo tańszą vectre (opcja 8/16 Mb/s) i śmiga aż miło.

  • 0

    17. ~PLANET  2012-03-01 15:22:39  host: host-193-39-71-13.dag.pl

    #7 @Barton: dzieki za tak obszerna wypowiedz! :) Pojde za Twoja rada, nie zrobilem tego jeszcze dotad z prozaicznego powodu - poniewaz infolinie uwazam (paradoksalnie) za najmniej wyedukowany front w firmie.. juz o wiele lepiej czesto rozmawiac z technikiem, monterem czy innym pracownikiem np. z centrali, ktory siedzi w temacie praktycznie. U mnie adres nie jest dostepny w wyszukiwarce na upc.pl, zatem jeszcze oficjalnie nie poszlo. Co do kabli, powinienem byc teoretycznie w bardzo komfortowej sytuacji. Pierwotne, baaaaardzo stare kable (byla tylko TV analogowa, nie wiem czy nawet cyfrowa, a o TV HD, Internecie i bodaj nawet telefonie tez mozna bylo zapomniec - w dodatku wspomniana infolinia odprawiala mantre "prosze zadzwonic za kwartal" (pod koniec roku/na poczatku przyszlego roku/itp itd) kiedy pytalo sie, kiedy beda dostepne uslugi..) zostaly zastapione przez nowe - raczej na pewno swiatlowody, bo montowane jakis kwartal temu z hakiem, no i ciezko byloby inaczej, skoro 120/6 jest mozliwe wraz z calym pakietem uslug. Dzwonilem za to na infolinie UPC - kurde, naprawde dobrze trafilem, rzadko ludzie sa az tak zorientowani. Ale dowiedzialem sie, ze zmieniane sa hmm, nie pomne terminow, ale upraszczajac - ustawienia samej sieci, ktore roznia sie od Asterowskich, stad troche to trwa. Ja chwilowo sie wstrzymam, wole juz podpisac umowe na sam net z UPC - ciut szybciej i ciut .. drozej (oficjalnie, bo poza strona sa tansze promocje dostepne :). I nie najwyzsza opcje, a oczko nizej.. glownie dla uploadu. Potem w razie spektakularnych zmian moglbym przeskoczyc oczko wyzej bez dokupywania dajmy na to TV (ktore jest ok, ale bez szalu), albo niepotrzebnego fona. -- Co do reszty - zapewne przejscie z radiowki oznacza raczej szybsze ladowanie stron, wiec ja sie nie bede przejmowal :) #13: Ach ci domorosli PREZESI z Internetu Play... :)

  • 0

    18.  2012-03-01 21:31:02

    @17. "poniewaz infolinie uwazam (paradoksalnie) za najmniej wyedukowany front w firmie.." - A tu się w pełni zgadzam. Zawsze unikam jak ognia, bo nie mam cierpliwości do ich ignorancji i wyuczonych na pamięć formułek i byłem bardzo sceptycznie nastawiony do tej rozmowy, dlatego też nawet nie próbowałem tam interweniować po pierwszej akcji, jeszcze w zeszłym roku. A tu proszę, zostałem bardzo pozytywnie zaskoczony. "juz o wiele lepiej czesto rozmawiac z technikiem, monterem" - Też zawsze na to stawiam, ale tu akurat monter za wiele nie wiedział i sugerował przyszłe przejęcie linii Astera i puszczenie sygnału po tym. No ale może jeszcze za wcześnie było wtedy i nie znali infrastruktury konkurencji. "U mnie adres nie jest dostepny w wyszukiwarce na upc.pl" - No właśnie, a u mnie widniał jako dostępny od zawsze. Z tym że dokąd nie ocieplili bloku to nawet była prawda, ale później sprawa się skomplikowała, a w systemie nic się nie zmieniło (bo pewnie UPC nawet nie wiedziało, że mu kable zaklejono) i mogłbym sobie czekać w nieskończoność. Nie mieliby go w grafiku do okablowania, bo teroetycznie był OK. A że w bloku mam 90% emerytów, to nie jest to target szerokopasmowego internetu i nawet nie byłoby komu monitować o to. Anyway, jak na razie sprawa wygląda obiecująco, zobaczymy co będzie w kwietniu. PS. A te tańsze promocje niż na stronie UPC to gdzie można znaleźć?

  • 0

    19. ~PLANET  2012-03-03 13:35:07  host: host-193-39-71-13.dag.pl

    No wlasnie poprzez... infolinie :) Zarowno promo 3w1 bodaj "vip" jak i sam net 120/10 tansze o 20 zl, w okresie promo o 10. Czyli sam net 3x50 i 21x100. I to sa juz jak najbardziej fajne stawki :)

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-81-56-254.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Najlepszy odporny na zachlapanie smartfon do 1200 zł to:

10 najlepszych smartfonów z odpornością na zachlapanie do 1200 zł (lipiec 2017)

 

Zobacz wynik | Opinie (2)

Archiwum Ankiet