Według Strategy Analytics, niemal co drugi sprzedawany w Ameryce Północnej telefon to produkt koreańskiego Samsunga lub LG. Nokii sprzedaje się tam siedmiokrotnie mniej.
Sprzedaż Samsungów w USA i Kanadzie wyniosła w okresie od kwietnia do czerwca 11,7 mln sztuk, co stanowiło 24,7% całego rynku. W tym samym czasie LG sprzedał 10,7 mln telefonów, uzyskując 22,6% rynku.
Sumarycznie produkty z Korei Południowej stanowią aż 47,3% rynku Ameryki Północnej. Sekretem sukcesu LG są olbrzymie dostawy telefonów z klawiaturami QWERTY, z kolei Samsung zasłynął seriami Instinct, Jack i Omnia.
Dla porównania, Nokia sprzedała w II kwartale tego roku w USA i Kanadzie łącznie 3,2 mln telefonów (dokładnie 7 razy mniej niż telefonów koreańskich producentów), co stanowiło niespełna 6,6% rynku.
Źródło tekstu: Strategy Analytics, wł
miałem A51 5G - ładny i udany, później A52 5G, A54 i wystarczy, co nowsza generacja tonpaskudniejszy ...
Sąd unijny? Jeszcze jakiś dowcip?
Dopiero co państwo wydoiło z pieniędzy za przydzielenie czestotliwości do 5G a już nowe pomysły tej ...
Zdania nawet nie rozpocząłem więc czemu miałbym go kończyć? Wyraźnie lubisz kropki a ja nie daję po ...
Z artykułu nie wynika że Polacy nie chcą gotówki lecz że rzadko jej używają. Jeśli się daje takie ty ...