DAJ CYNK

Katarzyna Kluk szefem marketingu w polskiej Nokii

WitekT

Wydarzenia

Od 1. października stanowisko dyrektora marketingu w polskim oddziale Nokii obejmie Katarzyna Kluk. Do jej obowiązków będzie należało zarządzanie działem marketingu i budżetem oraz opracowywanie strategii marketingowej.

Od 1. października stanowisko dyrektora marketingu w polskim oddziale Nokii obejmie Katarzyna Kluk. Do jej obowiązków będzie należało zarządzanie działem marketingu i budżetem oraz opracowywanie strategii marketingowej.

Cieszę się, że powierzono mi tak odpowiedzialne stanowisko. Przez osiem lat pracy w Nokia miałam okazję zapoznać się ze wszystkimi obszarami działań marketingowych w firmie, co z pewnością będzie bardzo przydatne w koordynowaniu pracy zespołu i tworzeniu strategii marketingowej w Polsce - powiedziała Katarzyna Kluk.

Katarzyna Kluk pracuje w dziale marketingu Nokia od 1998 r. Jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Mówi biegle w języku angielskim i niemieckim. Interesuje się muzyką i sportem, jej pasją są podróże.

Katarzyna Kluk przejmuje stanowisko dyrektora marketingu od Hanny Viita, której międzynarodowy kontrakt z Nokia Poland dobiega końca. Hanna Viita będzie kontynuować pracę w międzynarodowym dziale marketingu firmy, wdrażając strategię marki Nokia na światowych rynkach.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Nokia