Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Katarzyna Grzywaczewska wyznaczy kierunki komunikacji dla marek T-Mobile

Katarzyna Grzywaczewska wyznaczy kierunki komunikacji dla marek T-Mobile

sirmark 15 Lipca 2015 15:04

5 3

katarzyna grzywaczewska Od 15 lipca Katarzyna Grzywaczewska obejmuje stanowisko dyrektora Departamentu Komunikacji Rynkowej T-Mobile Polska i będzie odpowiedzialna m.in. za wypracowanie strategicznych kierunków komunikacji i pozycjonowania marek spółki.






W związku ze zmianami z firmą rozstaje się Paweł Szarkowski, który dotychczas kierował Departamentem Komunikacji Rynkowej. Pracując przez ostatnie 12 lat w T-Mobile kierował wieloma projektami m.in. odpowiadał za rebranding i wprowadzenie marki T-Mobile do Polski.

Katarzyna Grzywaczewska od kilkunastu lat związana jest z obszarem marketingu. Zdobywała doświadczenie w branżach ubezpieczeniowej, bankowej oraz telekomunikacyjnej. Ostatnio jako Dyrektor Marketingu i Kanału Direct odpowiadała za realizację i wdrożenie strategii sprzedaży, marketingu i PR dla Liberty Ubezpieczenia. W latach 2008 - 2013 pracowała w AVIVA, gdzie odpowiadała za e-biznes oraz marketing grupy, a wcześniej za komunikację marketingową i procesy zarządzania ruchem klientów. Swoją karierę rozpoczynała w PTK Centertel, gdzie zarządzała działem mediów, a następnie odpowiadała za pozycjonowanie marek Idea i Pop. Przez kilka lat pracowała także w Telekomunikacji Polskiej tworząc strategię komunikacji marketingowej dla klientów biznesowych. Po rebrandingu objęła stanowisko dyrektora Biura Strategii Komunikacji Marketingowej Orange.

Źródło tekstu: T-Mobile     

w sumie: 12
  • 3

    1. ~Sergiusz Wafel  2015-07-15 15:35:58  host: apn-5-172-252-228.dynamic.gprs.plus.pl

    Nie znam człowieka.

  • 2

    2. ~tosi  2015-07-15 15:49:28  host: 46.43.190.193

    Czlowiek ktory nic nie wniosl bo to osoby ktore nie dzialaja na otwartym obszarze.Poczekamy zobaczymy.W t-mobile nic sie nie zmieni bo brak juz im pomyslu.Dzisiaj jeden od drugiego kopiuje.Te stanowiska to tylko ustawienie mebli albo zapchanie wolnego wakatu. Kobiety nie znam ale efektow w t-mobile nie widac poprzednikow.Czekamy co z taryfami
    Happy,Nowy Tak Tak,Hot kiedy zostana oficjalnie skasowane i zmigrowanie do nowych taryf mialo to nastapic w czerwcu 2015.Juz przedluzenie konta na rok juz jest nieaktywne w tych taryfach tylko mimigracja na jump

  • 2

    3. ~ola  2015-07-15 17:26:37  host: google-proxy-66-249-81-162.google.com

    Gorzej drozej? Pre paid to porazka...

  • 2

    4. ~Lukaaa  2015-07-15 17:38:42  host: 188.146.95.216.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Prawda boli - T-Mobile Polska to już nie jest sieć dla klienta.

  • 0

    5. ~pabloki  2015-07-15 18:04:31  host: 188.146.99.70.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    mi sie wydaje że włożono ja na to stanowisko by niby skuteczniej zwiększyła sprzedaż pozasalonową i oby sie pan Sawicki nie przejechał na przekierowaniu tej sprzedaży. a tak retorycznie to marki tmobile nie sa jeszcze spozycjonowane? oby nie zaczęli robić wydmuszki marketingowej z firmy która " po prostu świadczy usługi".

  • 1

    6.  2015-07-15 18:10:08

    No to teraz już na bank jestem pewien aby pozostałe numery wyemigrować do np. VM. Jeżeli ta Pani z Orange vel Telekomunikacja Polska będzie uzdrawiała T-mobile. Ona Ery już nie zrobi , dobrze już było. Tylko czekać jak w pre-paidach T-mobile będą przywłaszczać niewykorzystaną kasę z konta- jak to miało miejsce w Idea/Orange. Bo już ta wiocha przeszła do lamusa, tak ? czy nie?

  • 1

    7. ~  2015-07-15 23:24:09  host: gaja.tpnet.pl

    To ta z Mumio?

  • 0

    8. ~Amigo007  2015-07-16 02:24:33  host: 77-253-131-7.adsl.inetia.pl

    Nie to nie ta.

  • 0

    9. ~  2015-07-16 08:05:27  host: user-46-113-132-236.play-internet.pl

    Już myślałem, że ona zastąpi specjalistkę z MTV od gadania bzdur - Małgorzatę R-D. Ale to 2 różne stanowiska...

  • 0

    10. ~ktx  2015-07-16 08:36:05  host: ak18.internetdsl.tpnet.pl

    Chciazby nie wiadomo co zrobiła z oferta i cenami to i tak ludzi ebeda pamietac o slynnej loterii, o podwyzce abonamentu, o cieciach minut w roamingu.... Kazda siec ma jakies wpadki i daje ciała od czasu do czasu ale tmobile jest na topie. Nikt tak nie dyma klientow jak tm

  • 0

    11.  2015-07-16 15:19:09

    No dajmy jej trochę czasu, niech pokaże coś i dopiero później ją oceniajmy. Bo teraz to... ogólnie można jej miło życzyć.

  • 0

    12. ~samsara  2015-07-29 14:06:04  host: h73.236.174.46.interdom.net.pl

    Miałem okazję porozmawiać z Panią Kasią i mam wrażenie że wie co robi :)

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-146-141-60.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.