Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Katalog Black Red White w wersji mobilnej

Katalog Black Red White w wersji mobilnej

LuiN 27 Października 2011 10:50

0 0

brwPetra Systems przygotował aplikacje dla Black Red White dedykowane pracownikom oraz klientom sieci meblowej, korzystającym z urządzeń z systemem iOS i Android.



Aplikacja dostępna jest dla urządzeń mobilnych z zainstalowanym systemem iOS i Android w dwóch bliźniaczo podobnych wersjach. Wersja Enterprise dla pracowników salonów BRW oraz wersja dla klientów, dostępna wkrótce do pobrania za darmo za pośrednictwem App Store i Android Market.




Aplikacja pracuje w trybie on-line lub off-line (po pobraniu katalogu na dysk) i składa się z sześciu ekranów głównych - aktualności, katalog, koszyk, wyszukiwarka, multimedia i ustawienia. Aplikacja zainstalowana na iPadach ułatwi sprzedawcom przyjmowanie zamówień klientów, a w przyszłości pozwoli na składanie przez klientów zamówień przez Internet.

Aplikacja jest na chwilę obecną testowana przez firmę Black Red White i niebawem powinna trafić do pierwszych użytkowników. Od dłuższego czasu w wersji dla iOS i Androida dostępny jest na podobnych zasadach katalog sieci sklepów IKEA.

Źródło tekstu: Petra Systems     

Dodaj do:
w sumie: 1
  • 1

    1. ~  2011-10-28 07:34:08  host: host-89-229-143-100.chelm.mm.pl

    A ja bym prosił o katalog mrożonek Hortexu w wersji dla Androida.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-23-22-61-134.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.