DAJ CYNK

Karkosik stelefonizuje Rodzinę Radia Maryja?

LuiN

Wydarzenia

Roman Karkosik i Tadeusz Rydzyk razem w biznesowym projekcie. Chcą zbudować silnego operatora telefonii komórkowej. CenterNet ma koncesję, a Rodzina Radia Maryja rzeszę potencjalnych abonentów - pisze Parkiet.

Roman Karkosik i Tadeusz Rydzyk razem w biznesowym projekcie. Chcą zbudować silnego operatora telefonii komórkowej. CenterNet ma koncesję, a Rodzina Radia Maryja rzeszę potencjalnych abonentów - pisze Parkiet.

Jeszcze nie wiadomo, pod jaką marką będzie działać sieć komórkowa. Z nieoficjalnych informacji wynika, że być może będzie to brand W rodzinie.

CenterNet zyska, przede wszystkim, lojalnych, choć w większości niezbyt zamożnych, klientów oraz dużą niezagospodarowaną niszę rynkową. Według badań kilku pracowni społecznych, wiernych słuchaczy Radia Maryja jest około jednego miliona. Z badania CBOS, przeprowadzonego w sierpniu, wynika, że liczbę słuchaczy rozgłośni można w przybliżeniu oszacować na około 3,8 mln. Z kolei Rodzina Radia Maryja, czyli środowisko skupione wokół tej katolickiej rozgłośni, według niektórych opracowań, liczy nawet 6 mln osób.

CenterNet zajmie się techniczną częścią przedsięwzięcia i przygotowaniem oferty - taryfami, sprzętem, obsługą i utrzymaniem klientów, call center, stworzeniem systemu sprzedaży wysyłkowej. Fundacja Lux Veritas wniesie możliwość dotarcia do grupy docelowej, marketing, dostęp do mediów ojca Rydzyka (Radio Maryja, Telewizja Trwam, "Nasz Dziennik", Wyższa Szkoła Kultury Społecznej i Medialnej), działania PR wśród Rodziny Radia Maryja oraz dystrybucję kart i telefonów. Jak zapowiedziały strony intencją projektu jest pomoc ludziom zrzeszonym w organizacjach katolickich w komunikacji oraz utrzymywaniu bliskich więzi rodzinnych i społecznych.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Parkiet