Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Kampania wizerunkowa Netii

Kampania wizerunkowa Netii

WitekT 17 Maja 2006 11:50

0 0

Ruszyła kampania wizerunkowa Netii. Jeje celem jest utrwalenie wizerunku firmy jako preferowanego przez klientów biznesowych dostawcy innowacyjnych rozwiązań telekomunikacyjnych.

Kampania opiera się na motywie lustra, w którym odbija się lepsza, bardziej nowoczesna rzeczywistość. Jest to odzwierciedleniem długookresowego pozycjonowania Netii, jako firmy stanowiącej lepszą perspektywę dla biznesu.




W kampanii zostały użyte media o zasięgu ogólnopolskim: telewizja (stacje ogólnopolskie i kanały tematyczne), prasa (dzienniki ogólnopolskie, tygodniki opinii, miesięczniki dla biznesu), outdoor w głównych miastach Polski oraz Internet (portale horyzontalne i wortale dla klientów biznesowych).

Źródło tekstu: Media Run     

Dodaj do:
w sumie: 2
  • 0

    1. ~Artur  2006-05-17 12:47:51  host: xi170.internetdsl.tpnet.pl

    Kupiłem ich akcje po 117zł a teraz są po 5zł. Niech sobie wsadzą tą kampanię w ......
    Bardziej nienawidzę tylko TP SA

  • 0

    2. ~wlo  2006-05-17 14:10:42  host: asn55.neoplus.adsl.tpnet.pl

    No własnie wczoraj synowi tłumaczyłem - pytał dlaczego w telewizji leci rekalma niczego nie reklamująca ;-)

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-23-20-147-6.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.