Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Kampania wizerunkowa Multimedii

Kampania wizerunkowa Multimedii

sirmark 1 Sierpnia 2006 11:18

0 0

multimedia reklamaMultimedia Polska, jeden z czołowych w kraju dostawców potrójnej usługi: telewizji kablowej, szerokopasmowego dostępu do Internetu i usług telefonicznych, rozpoczęła kampanię wizerunkową pod hasłem "Standardy przyszłości", poprzedzającą wejście spółki na GPW.

Celem kampanii jest przedstawienie operatora Multimedia Polska jako firmy nowoczesnej i dynamicznej, będącej krok przed potrzebami Klientów, zarządzanej przez fachowców - a tym samym atrakcyjnej dla potencjalnych inwestorów.




Działania reklamowe skierowane są do dwóch grup docelowych: liderów opinii oraz inwestorów. Kampania rozpoczyna się w sierpniu i trwać będzie do listopada br. Swoim zasięgiem obejmie: nośniki outdoorowe, telewizję, prasę ogólnopolską oraz Internet.

Źródło tekstu: Multimedia Polska     

Dodaj do:
w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-23-20-8-41.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Najlepszy odporny na zachlapanie smartfon do 1200 zł to:

10 najlepszych smartfonów z odpornością na zachlapanie do 1200 zł (lipiec 2017)

 

Zobacz wynik | Opinie (2)

Archiwum Ankiet