DAJ CYNK

Kampania reklamowa Netii przedłużona

WitekT

Wydarzenia

Do stycznia przedłużona została kampania przygotowana przez agencję Gruppa66 Ogilvy dla Netii dotycząca nowych taryf dla biznesu. Kampania, która rozpoczęła się na początku listopada, objęła telewizję i prasę.

Do stycznia przedłużona została kampania przygotowana przez agencję Gruppa66 Ogilvy dla Netii dotycząca nowych taryf dla biznesu. Kampania, która rozpoczęła się na początku listopada, objęła telewizję i prasę.

Grupę docelową obecnej kampanii stanowią małe i średnie przedsiębiorstwa, wśród których są zarówno obecni klienci Netii, jak również abonenci innych operatorów. Motywem przewodnim obecnej kampanii jest szklanka wody symbolizująca przejrzystość taryf Netii oraz rozliczanie rozmów w ramach abonamentu.

Agencja opracowała także dwa layouty prasowe: ze słuchawką telefoniczną oraz z symbolem tzw. małpki (@) wykorzystywanym w adresach poczty elektronicznej. Ten drugi mówi o dodatkowych korzyściach przy zakupie dostępu do Internetu.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Media Run