Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Kampania reklamowa Netii przedłużona

Kampania reklamowa Netii przedłużona

WitekT 30 Listopada 2005 11:45

0 0

Do stycznia przedłużona została kampania przygotowana przez agencję Gruppa66 Ogilvy dla Netii dotycząca nowych taryf dla biznesu. Kampania, która rozpoczęła się na początku listopada, objęła telewizję i prasę.

Grupę docelową obecnej kampanii stanowią małe i średnie przedsiębiorstwa, wśród których są zarówno obecni klienci Netii, jak również abonenci innych operatorów. Motywem przewodnim obecnej kampanii jest szklanka wody symbolizująca przejrzystość taryf Netii oraz rozliczanie rozmów w ramach abonamentu.




Agencja opracowała także dwa layouty prasowe: ze słuchawką telefoniczną oraz z symbolem tzw. małpki (@) wykorzystywanym w adresach poczty elektronicznej. Ten drugi mówi o dodatkowych korzyściach przy zakupie dostępu do Internetu.

Źródło tekstu: Media Run     

Dodaj do:
w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-196-5-163.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Najlepszy odporny na zachlapanie smartfon do 1200 zł to:

10 najlepszych smartfonów z odpornością na zachlapanie do 1200 zł (lipiec 2017)

 

Zobacz wynik | Opinie (2)

Archiwum Ankiet