Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Kampania promocyjna UPC Polska #WięcejOdUPC

Kampania promocyjna UPC Polska #WięcejOdUPC

LuiN 8 Listopada 2016 12:10

1 0

UPC Polska wystartował z nową kampanią #WięcejOdUPC. Kampania promuje m.in. najszybszy w rankingach Speedtest.pl Internet UPC i ofertę telewizji cyfrowej.



Dla klientów Internetu UPC hasło #WięcejOdUPC oznacza m.in. możliwość korzystania z Internetu o szybkości do 250 Mb/s. Internet od UPC jest zwycięzcą ogólnopolskiego rankingu szybkości portalu Speedtest.pl. #WięcejOdUPC dotyczy też usługi UPC Wi-Free, czyli bezpłatnej sieci hot-spotów dla klientów UPC. Dostawca przyspieszył oferowaną przez nią prędkość pobierania do 10 Mb/s, co pozwala choćby na oglądanie materiałów w jakości HD w ramach usługi Horizon Go.




Telewizja Cyfrowa UPC to ponad 170 kanałów, w tym 94 w jakości HD. Oprócz telewizji linearnej, klienci UPC mają dostęp do ponad 10 tys. pozycji w usłudze UPC na żądanie i bibliotece MyPrime Filmy i Seriale. Klienci otrzymać mogą niedostępny u innych operatorów dekoder pozwalający nagrywać do czterech programów równocześnie, a także aplikację Horizon Go, pozwalającej oglądać programy na urządzeniach mobilnych, także po za domem. W ramach kampanii #WięcejOdUPC każdy klient, który nie ma jeszcze usługi Horizon Go, będzie mógł ją aktywowaną, jeśli tylko skontaktuje się w tej sprawie z UPC.

Zobacz: inne filmy z kategorii Reklamy

Źródło tekstu: UPC     

Dodaj do:

Tagi: upc

w sumie: 15
  • -1

    1. ~soyer81zcie  2016-11-08 12:19:58  host: 89-64-144-135.dynamic.chello.pl

    to upc wi free to działa całą minute to długo nic się nie poogląda!!!

  • 0

    2. ~V1  2016-11-08 12:40:35  host: 178.167.254.17.threembb.ie

    Umie działa bez problemu polecam każdemu Horizon wi free

  • 0

    3.  2016-11-08 12:49:13

    dzierżawa adresu ip w wi-free wynosi kilka minut, co sprawia że połączenie jest zrywane na moment właśnie co kilka minut. Nie można nic oglądać...

  • -1

    4.  2016-11-08 13:00:58

    Potwierdzam, korzystałem z Wi-Free u rodziny na wakacjach i dałem sobie spokój. Mam dobra kartę WiFi Intel AC 7260 i pomimo dobrej jakości sygnału (4/5 kresek) połączenie z Wi-Free było regularnie zrywane, więc nie dało się z tego korzystać. Już Internet LTE lepiej działał.

  • -1

    5. ~czeremszyna  2016-11-08 13:11:30  host: user-94-254-128-207.play-internet.pl

    Te ichnie wifree to chłam. Nie działa. Cały czas co minutę wywala z sieci. Testowane na wielu laptopach z różnymi kartami wifi z różnymi chipsetami (ralink, atheros broadcom itp) jak również na ruterach z openwrt i tomato jako klientach wifi - też kupa. Ale jest z tego pozytyw inżynierowie z UPC cały czas się uczą, więc może w końcu zrobią to dobrze - a uczą się już około 3 lat wdrożyć tą usługę;))) A sam net z UPC jako usługa chwalę sobie. Niski pingi i stabilność działania oczywiście z modemem cisco np 3925 oraz własnym routerem na openwrt. Do tego stały niezmienny adres IP i można robić co się chce. Reszta sprzętu, który daje UPC to chłam i od razu na utylizację się nadaje.Pozdro

  • 0

    6. ~HD  2016-11-08 13:49:48  host: 89-71-11-82.dynamic.chello.pl

    Niech lepiej ogarną dekoder bo działa jak 5 letni smartfon

  • 1

    7. ~Paweł  2016-11-08 13:57:23  host: 87-206-171-33.dynamic.chello.pl

    @ 6

    Jak dałeś sobie wcisnąć horizona to twój problem ...

  • 0

    8. ~  2016-11-08 13:58:42  host: 173-156-255-130.dynamic.t-mont.net.pl

    A jaki upload oferują? Bo wszyscy operatorzy chwalą się wysokim downloadem, ale na temat uploadu zazwyczaj nabierają wody w usta.

  • -1

    9. ~@  2016-11-08 14:25:53  host: w3cache2.cyfrowypolsat.pl

    "Klienci otrzymać mogą niedostępny u innych operatorów dekoder pozwalający nagrywać do czterech programów równocześnie," - brednie - konwerter Unicable i odpowiedni dekoder np Evobox - najlepszy na rynku ;]

  • 0

    10.  2016-11-08 14:34:00

    @7: to co polecasz za sprzęt wobec tego?

  • 0

    11. ~  2016-11-08 14:35:05  host: 188.146.95.121.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @5: Stały adres IP w UPC? Jesteś klientem biznesowym, czy coś się zmieniło?
    Do niedawna pamiętam, że w UPC IP było przydzielane przez DHCP. Wprawdzie, jeżeli modem cały czas logował się do sieci, IP mogło nie zmieniać się miesiącami, ale po konserwacjach sieci, zmianie modemu lub kilku dniach "nieaktywności" przypisany adres ulegał zmianie.

  • 0

    12. ~@  2016-11-08 14:54:19  host: w3cache2.cyfrowypolsat.pl

    Mówię o rozwiązaniu satelitarnym do etth to nie mam pojecia

  • 0

    13. ~  2016-11-08 15:34:15  host: 212.160.172.83

    jak przeczytałem tytuł i "więcej od UPC" to mi się od razu skojarzyło z ostatnim rachunkiem - nagle wzrósł o 5zł (nie wiem czy to powód tego, że jakoś teraz powinna mi umowa na czas określony się skończyć). Oszuści

  • 0

    14.  2016-11-08 17:15:51

    Przede wszystkim - w ofercie telewizyjnej UPC NIE GWARANTUJE ŻADNYCH KANAŁÓW. Gwarantują minimalną ilość o danej tematyce. Podpisujesz umowę na 2 lata, po 3 miesiącach wycofują kanał na którym Ci zależało i przez następne 21 miesięcy bujasz się z umową w której nie możesz oglądać tego na czym Ci zależy! Może są klienci którym wszystko jedno jakie kanały są dostępne, ale ja tego nie rozumiem.

  • 0

    15. ~  2016-11-08 22:13:50  host: user-94-254-128-122.play-internet.pl

    @11 Tak biznes...

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-163-92-62.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Czy korzystasz z mobilnego systemu płatności BLIK?

Blik: już ponad 2,5 mln zarejestrowanych aplikacji i 6 mln transakcji

 

Zobacz wynik | Opinie (5)

Archiwum Ankiet