Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Kampania na pierwsze urodziny Orange

Kampania na pierwsze urodziny Orange

sirmark 19 Września 2006 12:46

0 0

"Zatrzymaj czas" to hasło przewodnie kolejnej kampanii przygotowanej przez Testardo Red Cell dla sieci Orange.



"Zatrzymaj czas" to nazwa nowej usługi wprowadzonej jako prezent urodzinowy dla nowych i aktualnych klientów Orange. W jej ramach klienci Orange mogą rozmawiając przez godzinę płacić tylko za 2 pierwsze minuty połączenia.




Kampania ma charakter through-the-line. Wykorzystane zostaną różnego rodzaju media (TV, prasa, outdoor i powierzchnie w centrach handlowych –planowanie i zakup mediów Initiative Media), a komunikację ATL wspiera organizowana przez Testardo Red Cell akcja w salonach sprzedaży Orange, w ramach której do wygrania są płyty artystów występujących w ramach imprez sponsorowanych pod hasłem Orange Music.

Kampania startuje 19.09., czyli dokładnie w rok po premierze nowej marki. Rocznica obecności Orange w Polsce są jednocześnie rocznicą obsługi tej marki przez Testardo Red Cell, przygotowującej dla Orange (a wcześniej dla Idei) zarówno kampanie ATL, jak i akcje BTL.

Źródło tekstu: TRC     

Dodaj do:
w sumie: 14
  • 0

    1. ~  2006-09-19 12:52:41  host: dqt65.neoplus.adsl.tpnet.pl

    zatrzymaj klientów, którzy poznali się na Orange i myślą tylko jak tu bez większych opłat odejść.....:)

  • 0

    2. ~Neo  2006-09-19 12:56:25  host: dqj161.neoplus.adsl.tpnet.pl

    znów fajne wielkie hasła, a po skończonych akcjach, jak przyjdą rachunki, klienci zauważą jakie kwoty przyszło im zapłacić.

  • 0

    3. ~  2006-09-19 13:29:47  host: apn-100-189.gprsbal.plusgsm.pl

    podstawa jest regulamin..a kolorowe reklamy i wielkie slogany,bilbordy sa dla tempakow ktorzy twierdza ze w orange jest tanio;-))pozdrawiam wszystkich ktorzy potrafia liczyc

  • 0

    4. ~ddd  2006-09-19 14:04:05  host: eor61.internetdsl.tpnet.pl

    WitekT: daj cos o Heyah o zero groszy!!!!

  • 0

    5. ~ksad  2006-09-19 14:09:04  host: xdsl-7108.zgora.dialog.net.pl

    1.: nie przesadzaj...!

  • 0

    6.  2006-09-19 15:10:21

    Ja potrafie liczyc i dlatego jestem w Poręcz...

  • 0

    7. ~Rambaldi  2006-09-19 15:40:21  host: fdc202.internetdsl.tpnet.pl

    Żeby utrzymac się na topie wcale nie trzebagłośnych kampani reklamowych, za które i tak zapłacą sami użytkownicy, tylko stosowanie się do hasła "Najlepsze połączenie w najniższej cenie" .Ludzie umiacy liczyc sami przybiegną do takiej sieci. Oranre jest tylko dla tych, którzy mieli lufę z matmy a teraz jakims cudem mają grube portwele. Ludziska pamiętajcie że by nie płacic więcej niż musicie.

  • 0

    8.  2006-09-19 15:48:00

    do ~Rambaldi
    Smiesza mnie taie opinie jak Twoja. Generalnie zabawna jest rywalizacja miedzy uzytkownikami roznych sieci. Podjeli raz decyzje, nie zawsze sa z niej dumni ale za wszelka cene, uzywajac czesto idiotycznych argumentow bronia swoich wyborow by nie wyjsc na laikow, by sie nie przyznac do bledu...

  • 0

    9.  2006-09-19 16:31:37

    ddd: dam w niedzielę. ;)

  • 0

    10.  2006-09-19 16:36:38

    "Zatrzymaj czas" brzmi prawie jak
    CZASOWSTRZYMYWACZ
    w konkurensji (PLUS GSM)
    ?

  • 0

    11.  2006-09-19 17:35:27

    Kampania reklamowa jak każda inna, mogłoby być coś dla każdego, bo ta promocja jest tylko dla określonych klientów-wykonujących długie połączenia.

  • 0

    12. ~Bobb  2006-09-20 13:01:10  host: 212.160.210.213

    jest cos dla kazdego. Koncert Seala :D

  • 0

    13.  2006-09-20 17:33:41

    jeszcze żadna z kampanii mi się nie podobała, zobaczymy jak z ta bedzie. Jednak po pierwsze to powinni sprowadzić lepsze telefony i ceny dotychczasowych poobniżać, bo to jest kosmos jakie ceny są obecnie. Ktoś jeszcze kupuje teleofn w salonach orange?

  • 0

    14. ~KimdzonG  2006-09-21 15:52:33  host: dqp72.neoplus.adsl.tpnet.pl

    dlaczego ostatnio wszystko co mi się kojarzy z orange, to duże rachunki:P

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-161-219-254.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Czy zmieniasz okresowo hasła?

Najpopularniejsze hasła w 2016 roku wg Keeper Security

 

Zobacz wynik | Opinie (0)

Archiwum Ankiet