Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Kampania Klubu Heyah

Kampania Klubu Heyah

WitekT 8 Września 2004 22:47

0 0

W prasie i radiu ruszyła kampania reklamowa Klubu Heyah. W najbliższych dniach akcja zostanie rozszerzona na Internet i kino.

Kampania ma za zadanie przedstawić korzyści i bonusy, jakie otrzymują Klubowicze Heyah oraz zaposić do wspólnego działania nie tylko obecnych Klubowiczów, ale również wszystkich, którzy jeszcze nie należą do Klubu Heyah.

Hasło kampanii to Wesoła zabawa w miłym gronie.

Kampania obejmuje działania w prasie, głównie na wyselekcjonowanych magazynach i innych tytułach docierających do grupy młodych ludzi (m.in. Gazeta Wyborcza, Fakt, Dzień Dobry, Bravo, Bravo Girl, Przegląd Sportowy, Bravo Sport, Newsweek Polska, Przekrój, Cosmopolitan, Aktivist).




Przeprowadzane zostaną niestandardowe akcje w Radiostacji i Esce. Obejmą one różnorodne formy m.in. konkursy skierowane do Klubowiczów Heyah (osób należących do Klubu Heyah) jak również do wszystkich młodych użytkowników telefonów komórkowych.

Również kampania internetowa obejmie niestandardowe formaty na stronach wyselekcjonowanych dla młodego targetu - strony studenckie i szkolne, rozrywka, komunikatory.

Za kreację kampanii Heyah odpowiada agencja G7, za planowanie mediów - Optimum Media OMD. Partnerami klubu są: Cinema City, KFC, Top Secret.

Źródło tekstu: Wirtualne Media     

Dodaj do:
w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-204-185-160.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.