Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Już za dwa dni dowiemy się jak Plus zadba o swoich klientów

Już za dwa dni dowiemy się jak Plus zadba o swoich klientów

LuiN 9 Maja 2011 09:59

0 0
11. maja odbędzie się konferencja sieci Plus, której tematem będą nowe standardy obsługi klienta i odświeżone pozycjonowanie Plusa. Nowe hasło marketingowe sieci to Daj o Siebie zadbać.

W zaproszeniu przesłanym przez biuro prasowe sieci Plus czytamy: Na konferencji zaprezentujemy Państwu odświeżone pozycjonowanie Plusa oraz nowe podejście marki do działań na punktach styku z Klientem.




Źródło tekstu: Plus     

Dodaj do:
w sumie: 89
  • 3

    77.  2011-05-09 16:53:49

    Tutaj szczegóły: http://plus.pl/indywidualna/Uslugi/AktualniKlienci/DajOSiebieZad bac/ . Można się pośmiać :D

  • 1

    78.  2011-05-09 20:36:26

    @77 HAHAHA! Dawno się tak nie pośmiałem :D Głuchy telefon murowany !

  • 1

    79. ~  2011-05-09 23:23:59  host: t19-12.opera-mini.net

    73 haha dobre z tym simplusem. Nawet tego nie wiedziałem. Jedyne co o nich wiem to fakt że mają drogo i że wszystkie promocje zawsze się u nich wykluczały jedna z drugą.

  • 2

    80. ~anty  2011-05-10 08:09:14  host: 84-10-10-8.dynamic.chello.pl

    @wlo, wiesz, czytam Twoje komentarze i przypomina mi sie powiedzenie "jezeli opinie nie zgadzaja sie z faktami, tym gorzej dla faktow". Wiesz, porownujac oferty roznych opow, mozna porownywac obiektywnie. a to dlatego, ze ludzie zmieniaja sieci i Twoj profil dzwonienia za pol roku moze byc kompletnie inny. co wiecej, rodziny czesto przenosza sie razem, lub po kolei. Siedz sobie gdzie chcesz, ale przynajmniej sensownie argumentuj.

  • 0

    81.  2011-05-10 09:39:21

    ~anty - nie będzie inny. Mam od lat stałe grono klientów i znaomych ;-) Fakt, są tacy co przenoszą numery... Ale są to pojedyncze przypadki. Ostatnio zauważyłem na billingu, ze jeden znajomy z innej branży niż moja, ale obsługujemy wspólnych klentów, ma prefiks 601 w Play (dzwonię do niego raz na rok, może dwa razy jak jest wspólny problem). Zapytałem go podczas spotkania, czym się kierował. Nie, nie ceną za minutę jak się okazuje. Tylko i wyłacznie minutami za odbierane połączenia - bo ma ich 10 razy więcej niż sam dzwoni. A to podobno mu umożliwia utrzymywanie najniższego abonamentu (nawet nie wiem w jakiej ofercie on ma ten telefon). Ludzie w mojk wieku mają większe wydatki niż wydatki telefoniczne, które są niewielkim procentem w miesięcznym budżecie, więc 10 zł więcej czy 20 za telefony to pikuś - szkoda czasu na szukanie o 3 grosze tańszej minuty ;-) To jedno. A drugie - wszyscy wiemy, że w przypadku firm konsultanci dbajką o klientów i raczej zawsze oferują lepszą ofertę na przedłużenie niż nowy operator przy przejściu. Bo zwykle to chwilowo jest lepsza oferta. Wczoraj dzwonili do mnie z Orange. Ze specjalną ofertą dla klientó biznesowych Play, Plusa i Ery... Oferują pokrycie kosztów zmiany opratora, super telefony i tańcze ceny. O ile zapytałem - nawet o 20%. A w stosunku do jakiej ceny? No... W stosunku do obecnych cenników tych operatorów. A czy gwarantują niższą cenę w stosunku do indywidualnej oferty posiadanej przez klienta? Jeśli tak, to zapraszam w tej chwili do podpisania umowy. No proszę pana, na pewno w sieci będzie miał pan taniej niż u swojego. Super argument, szczególnie, ze w sieci, znaczy poza sieć gdybym zmeinił operatora. A argumentować nie muszę, bo nikogo poza sobą nie muszę przekonywać co dla mnie korzystniejsze - po prostu mówię - nie argumentuję. Że tak to odbierasz - nie moja sprawa. Ja Ciebie nie mam najmniejszego zamiaru do niczego przekonywać.

  • 0

    82. ~anty  2011-05-10 12:01:17  host: 84-10-10-8.dynamic.chello.pl

    @wlo- wlasnie dlatego pasuje do Ciebie powiedzenie, "jezeli poglady nie zgadzaja sie z faktami...". Nie przekonuje Cie do zmiany czegokolwiek. Pisales o ofercie przedluzeniowej swojej rodziny- oferte indywidualna. Ich profil dzwonienia jest inny, gdyby sie przeniesli wszyscy razem- byloby jeszcze inaczej. I tu wyskaujesz ze swoja firmowka. Kiedy ktos pisal o ofercie dla nowych, Ty zaczales o przedluzeniach. Itd, itd...

  • 0

    83. ~pinky  2011-05-10 13:14:53  host: 94-75-90-220.home.aster.pl

    No ciekawe, ciekawe co zaprezentują na konferencji. Chociaż na BOK Plusa i tak nie mam co narzekać :)

  • -1

    84.  2011-05-10 16:07:15

    ~anty - moja rodzina rozmawia w domu - naprawdę między sobą bardzo mało dzwonimy... Więc to nie ma żadnego znaczenia ;-) Prosze - nie doradzaj mi, nie musisz, bo Cię nawet nie proszę. A jeśli nie odpowiadają Ci moje komentrze, możesz je pomijać. Czepisasz się że ktoś o nowych mówi a ja o przedłużeniach... No mówię, bo podobno przedłużający mają gorsze oferty WSZYSCY to powtarzacie ;-) A wiem, zę jęsli ktoś pisze, ze jest oferta za okrśloną kwotę z jakąś ilością minut, podczas gdy takiej nie ma - piszę to. A że w kontekście przedłużenia? Jakie ma to znaczenie jak i nowa ofeta i przedłużenie oparte są na tym samym cenniku i planie taryfowym i za określoną kwotę są określone pakiety minut w ofercie podstawowej?

  • 0

    85.  2011-05-10 19:27:29

    #81 - wlo, powiedz, proszę, dlaczego Naczelny Redaktor Telelpolis, przeszedł z numerem do Ery? Czyżby jednak rację mieli ci, którzy twierdzą, że oferta utrzymaniowa w Plusie jest do kitu? Było to już dosyć dawno, ale dobrze pamiętam, jak Witek pisał, że na starcie dostał w Erze, o niebo lepszą ofertę, niż w sieci macierzystej, w której "garował" ładnych parę lat. Nie podejrzewasz chyba Naczelnego, o brak zdolności negocjacyjnych? Więc sam widzisz, że to co piszesz, możesz odnosić wyłącznie do SIEBIE, a nie do wszystkich. Ten przykład dowodzi niezbicie, że nie chcesz zrozumieć uwarunkowań innych użytkowników. Najlepiej gdyby wszyscy na telepolis podpisywali umowy bez telefonu i zbierali punkty "era premia", "5 plus", czy "payback". Wtedy uznałbyś, że Twoje wieczne prowokacje i drwiny z inaczej myślących niż Ty, odniosło skutek, bo takie odnoszę wrażenie czytając Twoje posty. Próbowałem wierzyć, że chcesz rozsądnie przedstawiać swoje stanowisko, żeby inni zastanowili się choć przez chwilę nad swoimi wyborami. Ale tak niestety nie jest. Myślę, że trzeba bardziej szeroko patrzeć na te sprawy. To, że tak nie chcesz stanowi wyłącznie Twój problem.

  • 0

    86.  2011-05-10 20:16:34

    toms: to chyba bylo cos z 5 lat temu jak migrowalismy z Plusa. Z Plusa migrowalismy tez, za kiepska obsluge klienta i skandaliczne rozpatrywanie reklamacji. Ale wiadomo, ze to chodzilo o nasz profil dzownienia, a nie kogos innego :) Inna sprawa, ze mysmy zakladali sobie, ze rachunek musi dosc elastycznie pasowac, i nie byl wyliczany co do zlotowki - raz sie wydzwania wiecej raz mniej, a jeszcze w innym czasie korzysta sie wiecej w roamingu.

  • 0

    87.  2011-05-10 22:49:40

    Czytałem o tym gdzieś około roku, maksimum dwóch lat temu. Gdzieś tam mam chyba zarchiwizowaną zakładkę i jeśli znajdę trochę czasu i samą zakładkę, to podeślę stosownego linka. Mnie generalnie chodzi o to, że wlo nabija się z osób, które nie są zadowolone ze swoich ofert i próbują te koszty zmniejszyć, bo Jego zdaniem, gra o 30 -50 zł nie czyni różnicy w ogólnych wydatkach, czyli KONSERWUJE istniejący stan rzeczy. Nie każdy jest biznesmenem, sporo jest ludzi z tzw. budżetówki, do której i moja osoba się zalicza, a wzrastające koszty utrzymania powodują, że coraz bardziej trzeba się zastanawiać, jak gospodarować wydatkami. Nie chodzi mi o jakieś darmochy, bo to leży poniżej mojej godności, ale o oferty, gdzie płaci się GODZIWE, a nie lichwiarskie pieniądze, za poszczególne usługi. Wiem, że to niektórym może wydawać się dziecinne, głupie i nieistotne, ale ktoś kiedyś powiedział, że syty głodnego nie zrozumie i vice versa, choć głodem nie przymieram.

  • -1

    88.  2011-05-11 08:45:16

    85. toms - a skąd niby mam to wiedzieć? Pewnie mu się opłacało, może mniej płaci a może kwestie sponsorskie? Po cholerę się zastanawiać i na bank błędne wnioski wyciągać? To jest sprawa Redaktora nie moja ani nawet Twoja ;-) Chyba, ze jesteś Jego doradcą... Nie wiem czego oczekiwał, jak uległ konsultant jednej sieci a innej nie... Co mnie to obchodzi? Ja powtórzę - dostaję 45 zł netto do abonementu za 50 zł netto w Elastycznej (bez telefonu w rocznych kontraktach) i to mi odpowiada. Po prostu. Satysfakcjonuje mnie taka oferta - tym bardziej, ze nie muszę czasu na negocjacje tracić bo dostaję to od lat bez "proszenia się" ;-) A że miałbym nieco taniej w innej sieci? Pewnie bym miał, ale pod warunkami - w krótkim okresie czasu, jeśli jeszcze więcej na stacjonarne bym dzwonił, przeniósł rodzinę, znajomych i klientów do danej sieci... Weź przestań. Nikomu, ale to nikomu nie polecam pozostawania u swojego operatora, jeśli w przedłużeniu daje gorszą ofertę niż inny przy przeniesieniu numeru! Korzystajcie więc z tego bo po to to jest! Jednak nie wierzę tym, którzy mówią, że dany operator daje więcej (w konsekwencji niższą cenę) nowemu klientowi niż staremu. Tak zdarza się często, porównując przedłużenie u starego i ofertę u innego operatora dla przenoszonego numeru. Ale nie zdarzyło mi się w Plusie, żebym miał gorszą ofertę niż nowy klient - w danej taryfie oczywiście.

  • -1

    89.  2011-05-11 08:47:55

    toms- dla mnie nie ma zbaczenia różnica na rachunku, dla mnie! Dla innych 2 złote ma znaczenie, bo za to kilka bułek można przecież kupić ;-) np. ostatnio płaciłem 221 zł, teraz na 232 zł widzę fakturę, a 3 m-ce temu była na ponad 250 zl... Nie mam z tym problemu, szczególnie że za energię elektryczną płacę więcej niż za wszystkie komórki ;-)

  • 0

    90.  2011-05-11 08:59:01

    Mylisz się co do mojego pojęcia o rozumieniu "głodnych" - lata całe pracowałem w rządóce ;-) Mam przyjaciół pracujących w budżetówce. Sam nie zaliczam się do jakiejś specjalnej grupy pod względem zarobków... Jednak nie mam zamiaru zastanawiać się czy kogoś stać czy nie na to czy coś innego - to nie moja sprawa. A wiem, że ludzie chcieliby więcej niż mają a nawet mogą mieć. Czy to moja sprawa, że ktoś chciałby mieć bajerny telefon ale jak już go ma to zastanawia sie co by tu zrobić, żeby 5 złotych mniej płacić, żeby na chleb starczyło? Też bym chciał miej płacić... Tylko dlaczego mam szukać oszczędności 20 zl na telefonie i tracić na to czas analizując co miesiąc nowe promocje, skoro bez najmniejszego problemu te 20 złotych oszczędzę ograniczając inne wydatki i to "bez wychodzenia z domu" ;-)

  • 0

    91.  2011-05-11 14:58:29

    super, już od dawna czekaliśmy na to.

  • 0

    92.  2011-05-13 12:45:07

    wlo: Tyle ze z Twoim podejsciem to by za minute dalej placilo sie min 1zł bo tam kilkadziesiat zlotych w ta czy w tamta jaka roznica...? To ze mnie stac to nie znaczy ze musze wywalac kase w bloto...

  • 0

    93. ~?  2011-05-17 23:04:07  host: acor235.neoplus.adsl.tpnet.pl

    81.Z tego co wiem operator nie ponosi żadnych kosztów związanych z przeniesieniem numeru od innego operatora czyli nie płaci kar umownych nie płaci aktywacji u siebie itd. A jak ktoś argumentuje słowami o 20% itd to po prostu konsultant ewidentnie się nie zna na rzeczy i czyta skrypt. W plusie np. dalej wywala się kasę bo minuta połączenia w 2011 roku kosztuje 60gr. Toms Era wcale nie jest taka genialnie tania. Mam tak tak fon i płacę 49 gr za minutę. Oferty się zmieniają często. A że Polacy są emocjonalni do wszystkiego podchodzą osobiscie że to oni i tylko oni rok temu dostali taką kijową ofertę a teraz jest 100 razy lepsza i oni odchodzą z sieci. I takie podejście nie ma sensu. Trzeba się przyzwyczaić. 5 lat temu 60gr pewnie było najniższą stawką na rynku a teraz już są stawki poniżej 20 gr. Oferta zmienia się bardzo często bo rynek nie znosi próżni. Klientów trzeba przyciągać bo po to jest firma.

  • 1

    94.  2011-05-17 23:31:32

    #93 - ależ oczywiście, DLA MNIE Era też jest za droga. Jestem we Freszu od 16.03.2009 - od dnia jego wprowadzenia na rynek i jak na razie nie zamieniłbym na nic innego. Jednak, gdy Naczelny przenosił numer, był zupełnie inna sytuacja, a ja odnosząc się do tego chciałem wykazać, że wlo nie ma racji co do atrakcyjności ofert przedłużeniowych w Plusie.

  • 0

    95. ~?  2011-05-18 10:45:58  host: bsy96.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jest żadna. Kumpela chciała się z nich ponabijać ostatnio i dzwoni na bok: ile kosztuje minuta połaczenia przy przedłużaniu umowy? 60gr proszę panią. A nie można jakoś tego obnizyć? Nie proszę panią ale ma pani możliwość DOKUPIĆ SOBIE pakiety obniżające stawkę za minutę połączenia.Więc gdzie tu ta atrakcyjość? Ludzie narzekają na Orange a tam dużo bardziej rynkowe myślenie niż w Plusie.

  • 0

    96. ~  2011-05-24 17:53:51  host: ip95.elektrosat.pl

    Ale o co Wy tutaj się kłócicie, i tak wszystkie szczegóły i plany nie są na wstępie ujawnione. Ja raczej zastanowiłby się czy Plus "weźmie" czyjąś ofertę konkurencji i przerobi pod swoich klientów. Jak myślicie, która oferta/promocja/rabat może pojawić się w nowej odnowie oferty plus? Czy np. Orange Combo (masz kilka usług dostajesz rabat) czy któraś inną odnajdziemy w przyszłej ofercie Plusa?

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-226-34-209.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.