Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Junfeng Li nowym prezesem Huawei Polska

Junfeng Li nowym prezesem Huawei Polska

LuiN 30 Maja 2016 15:36

2 3

junfeng li huawei polska Huawei poinformował, że od 1 czerwca Junfeng Li zastąpi Owena Ou na stanowisku prezesa polskiego oddziału firmy. Owen Ou będzie pełnił funkcję prezesa działu konsumenckiego w Huawei Rosja.



Junfeng Li dołączył do Huaweia w 2001 roku jako inżynier w centrum badań i rozwoju. Początkowo zajmował się badaniami w obszarze sieci mobilnej w Centrum Obsługi i Utrzymania, a rok później rozpoczął pracę nad rozwojem urządzeń dla sieci bezprzewodowych i oprogramowania dla stacjonarnych sieci szerokopasmowych.




W 2005 roku wyjechał do Afryki, gdzie zdobył bogate doświadczenie w zarządzaniu międzynarodowym oraz szeroką wiedzę o rynku ICT. W latach 2007-2013 podlegały mu oddziały Huawei w Kenii, Zambii, na Madagaskarze i Mauritusie. Niedługo potem objął stanowisko wiceprezesa Huawei na region Afryki Południowo-Wschodniej, gdzie był odpowiedzialny za rozwój kanału sprzedaży na rynku telekomunikacyjnym. W 2013 roku rozpoczął pracę w Polsce, gdzie jako wiceprezes przejął kierownictwo nad grupą biznesową Carrier w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i Skandynawii. Rok później awansował na stanowisko prezesa tego oddziału.

Nowy Prezes Huawei Polska będzie odpowiedzialny za zarządzanie wszystkimi trzema grupami biznesowymi firmy - Carrier, Enterprise i Consumer. Nowa strategia prezesa przewiduje dalszy wzrost udziałów marki na rynku smartfonów. Zakłada także pozycjonowanie urządzeń Huawei w segmencie premium oraz wzmacnianie świadomości marki wśród konsumentów.

Firma Huawei Polska poczyniła znaczne postępy podczas pełnienia przez Owena Ou obowiązków prezesa. W ubiegłym roku przychody firmy wzrosły o 48% w porównaniu do roku 2014. Na rynku konsumenckim Huawei został niedawno uznany za kluczowego producenta smartfonów w Polsce, dzięki uzyskaniu 19,8% udziału w rynku z końcem I kwartału 2016 roku. Huawei zaliczył 18-krotny wzrost w niecałe 3 lata.

Źródło tekstu: Huawei     

Dodaj do:

Tagi: huawei polska | huawei | junfeng li | owen ou

w sumie: 8
  • 0

    1. ~-  2016-05-30 15:48:08  host: apn-46-169-119-24.dynamic.gprs.plus.pl

    Witaj Junfeng Li

  • -1

    2.  2016-05-30 16:11:01

    I oby dalej ta ekspansja Huawei trwała. Powodzenia!

  • 1

    4.  2016-05-30 16:27:17

    Dobrze mu z oczu patrzy. :)

  • 1

    6. ~Jaa  2016-05-30 16:32:35  host: 081030132130.unregistered.media-com.com.pl

    Moze w koncu zmoenia sie standardy obslugi, na razie na maila odpowiadaja po kilku tyg, na infolinii nie wiedza czym handluja. Chca byc marka premium a obsluga jakby truskawki sprzedawali...

  • 0

    7. ~  2016-05-30 17:37:02  host: 188.146.17.110.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @6: A koszt połączenia z ich infolinią (np. z Play, Virgin Mobile) to 62gr/min.

  • 0

    8.  2016-05-30 18:53:40

    @6. To i tak lepiej niż Kiano, odpisali mi po 2 miesiącach :D

  • 0

    9. ~  2016-05-30 18:54:58  host: 188.146.17.110.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Na samym początku działalności Huawei Polska w ogóle nie odpisywało na maile.

  • 1

    10. ~  2016-05-30 19:23:12  host: user-94-254-177-30.play-internet.pl

    Pamietam go z czasów studenckich. Kto by wtedy przypuszczał ze tak wysoko zajdzie.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-163-173-253.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Czy skorzystałbyś z opcji logowania na podstawie wzorca oka?

Comarch: będzie biometria w rozwiązaniach dla banków

 

Zobacz wynik | Opinie (2)

Archiwum Ankiet