Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Jest już 1,5 miliarda

Jest już 1,5 miliarda

sirmark 24 Czerwca 2004 21:51

0 0

W pierwszym tygodniu czerwca liczba wszystkich użytkowników telefonów komórkowych przekroczyła 1,5 miliarda. Jeżeli obecne tempo przyrostu utrzyma się nadal, to do lipca 2006r. liczba użytkowników "komórek" osiągnie 2 mld.

Analitycy firmy EMC przewidują, że pułap ten zostanie przekroczony jeszcze wcześniej, a roczny przyrost nowych abonentów w latach 2004 i 2005 wyniesie ponad 240 mln. Pomimo znacznego nasycenia rynku w Europie Zachodniej, obserwowanego już od dłuższego czasu, branża ma ogromny potencjał wzrostowy głównie za sprawą nowych rynków w takich krajach jak Chiny, Indie czy Brazylia.




“Średnie globalne nasycenie rynku wynosi tylko 23 procent, co oznacza że wciąż jest ok. 5 miliardów potencjalnych nowych klientów na usługi telefonii komórkowej, a to oznacza wspaniałe możliwości dla branży" – powiedział Kester Mann, analityk EMC.

Wśród zjawisk sprzyjających powiększaniu się rynku telefonii komórkowej wymienia się udostępnienie usług osobom, które dotychczas znajdowały się poza zasięgiem operatorów lub dla których "komórka" była po prostu za droga.

Źródło tekstu: 4Press     

Dodaj do:
w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-162-44-105.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.