Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Jeśli na zakupy, to przez Internet

Jeśli na zakupy, to przez Internet

LuiN 3 Lipca 2008 16:50

0 0

Według raportu Centre for Retail Research, handel internetowy w latach 2012 - 2015 będzie stanowił 19% całkowitej wartości sprzedaży - pisze Gazeta Prawna.

Raport zatytułowany "Sklep Przyszłości 2012-15" zamówiła w Centre for Retail Research Visa Europe. Respondentów (300 dużych i średnich detalistów z Francji, Niemiec, Włoch, Holandii, Norwegii, Szwecji i Wielkiej Brytanii) zapytano o przewidywany przebieg głównych zmian w całym handlu detalicznym w okresie do lat 2012-15.

Handel internetowy w latach 2012 - 2015 będzie stanowił 19% całkowitej wartości sprzedaży, przybędzie sklepów większych, ale za to obsługiwanych przez mniejszą liczbę pracowników, a w sklepach częściej będą wykorzystywane nowe technologie.




Według 50% badanych warunkiem koniecznym dla rozwoju nowych form zakupów jest wprowadzenie płatności elektronicznych i innych zaawansowanych technologii płatniczych.

Prezes Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji Andrzej Maria Faliński twierdzi, że prognozowane19% jest zawyżone - Nie ma takiej potrzeby na rynku. Ogromny wolumen sprzedaży to żywność, a ta zawsze będzie kupowana w sklepach - mówi.

Źródło tekstu: Gazeta Prawna     

Dodaj do:
w sumie: 2
  • 0

    1. ~  2008-07-03 17:32:40  host: dob25.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Fanzolisz panie Faliński. To właściciele/operatorzy sklepów internetowych z żywnością kładą lachę na klientów. Niestety w Warszawie oferta ulega systematycznemu pogorszeniu.

  • 0

    2. ~Dina  2008-07-05 05:36:16  host: p05-06.opera-mini.net

    Lubię kupować w internecie,ale żywność kupuję tradycyjnie w sklepie. :)

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-80-137-168.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.