Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Jeśli "komórka" to tylko z aparatem

Jeśli "komórka" to tylko z aparatem

sirmark 16 Marca 2004 21:47

0 0

Wysoki popyt na telefony komórkowe z wbudowanym aparatem fotograficznym miał korzystny wpływ na ogólną sprzedaż "komórek" w 2003r.

Jak podało InfoTrends, w ubiegłym roku zostało sprzedanych blisko 150 mln sztuk telefonów z aparatem, a z prognoz na ten rok wynika, że ich właściciele zrobią około 29 mld cyfrowych zdjęć. Firma szacuje, że aż do 2008r. roczny wzrost sprzedaży "fotograficznych" telefonów będzie wynosił 55%, a za cztery lata producenci sprzedadzą aż 656 mln sztuk tych urządzeń.




"Coraz większa liczba klientów kupuje telefony komórkowe z wbudowanym aparatem i eksperymentuje z robieniem zdjęć, przesyłaniem ich a nawet drukowaniem" - twierdzi Jill Aldort, starszy analityk InfoTrends. "Telefony z aparatami pobudziły globalnie słabnącą sprzedaż telefonów komórkowych, a przesyłanie zdjęć przyczyniło się do zwiększenia ilości danych przesyłanych przez sieci komórkowe".

Największym rynkiem na telefony "fotograficzne" w 2003r. była Japonia, gdzie sprzedano 50% wszystkich telefonów z wbudowanymi aparatami.

Źródło tekstu: 4Press     

Dodaj do:
w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-91-171-137.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.