Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Jedna piąta komórek w Chinach

Jedna piąta komórek w Chinach

WitekT 30 Września 2005 12:20

0 0

Liczba abonentów sieci komórkowych na całym świecie ma do końca roku przekroczy 2 miliardy.

W 1999 roku abonentów sieci komórkowych było zaledwie 11 mln, a w roku 2000 już 750 mln. Przewiduje się, że do 2010 roku wszystkich abonentów sieci komórkowych na całym świecie będzie około 3,2 miliarda.




Rosja zajęła w rankingu 3 miejsce, ale analitycy upatrują w niej przyszłego lidera. Ogromny wzrost zanotowały Indie, które według specjalistów do końca 2010 roku znajdą się na 2 miejscu wspomnianego rankingu. Na razie niekwestionowanym liderem są Chiny, w których do końca bieżącego roku liczba abonentów osiągnie 400 milionów. To prawie dwukrotnie więcej niż w Stanach Zjednoczonych.

Ranking 15 krajów z największą liczbą abonentów sieci komórkowych (wartości w nawiasach to prognozy na koniec 2005 roku):
1. Chiny (398 mln)
2. USA (202 mln)
3. Rosja (115 mln)
4. Japonia (95 mln)
5. Brazylia (86 mln)
6. Indie (79 mln)
7. Niemcy (73 mln)
8. Włochy (59 mln)
9. Wielka Brytania (58 mln)
10. Francja (47 mln)
11. Meksyk (46 mln)
12. Turcja (40 mln)
13. Hiszpania (39 mln)
14. Korea Południowa (38 mln)
15. Indonezja (38 mln).

Źródło tekstu: Wirtualne Media     

Dodaj do:
w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-80-236-48.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.