DAJ CYNK

Japonia ZenFonami stoi

orson_dzi

Prawo, finanse, statystyki

Zgodnie z wynikami najnowszych badań BCN, japońskiej firmy badającej lokalny rynek IT, urządzenia firmy ASUS były najchętniej kupowanymi przez Japończyków smartfonami w sprzedaży bezpośredniej w zeszłym roku.

Zgodnie z wynikami najnowszych badań BCN, japońskiej firmy badającej lokalny rynek IT, urządzenia firmy ASUS były najchętniej kupowanymi przez Japończyków smartfonami w sprzedaży bezpośredniej w zeszłym roku.

Analizując wyniki sprzedaży smartfonów w 2015 roku, okazało się że japoński rynek SIM-free, czyli bez zobowiązania u operatora, został zdominowany przez firmę z Tajwanu. ASUS może pochwalić się udziałem w sprzedaży na poziomie 28,6%. Drugie miejsce przypadło Huawei z wynikiem 23,8%, a trzecie LG z wynikiem 15,9%.

Hitem sprzedażowym okazał się ASUS ZenFone 5, który popularność zdobył już w 2014 roku - w listopadzie, zgodnie z doniesieniami firmy BCN, jego sprzedaż stanowiła 43% ogółu smartfonów SIM-free, zaś w marcu 2015 - 25%. Podobną popularnością może pochwalić się ASUS Zenfone 2, wprowadzony w 2015 roku, zdobywający przychylność konsumentów dzięki dobrej relacji ceny do jakości urządzenia.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: taipeitimes; Asus; wł