Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Jakość obsługi klienta priorytetem w 2013 roku

Jakość obsługi klienta priorytetem w 2013 roku

LuiN 20 Września 2012 15:29

0 0

Badanie Alcatela-Lucenta i Heavy Reading, które objęło 75 operatorów, dowiodło dużego znaczenia zarządzania jakością obsługi klienta w odniesieniu do wizerunku firmy i strategii wyróżniania się na rynku. Dwie trzecie operatorów planuje zwiększenie w 2013 roku wydatków na zarządzanie jakością obsługi klienta.

Wyniki badania przeprowadzone na zlecenie Alcatela-Lucenta przez specjalizującą się w branży telekomunikacyjnej agencję badawczą Heavy Reading wskazują, że operatorzy telekomunikacyjni przeznaczają coraz większe środki budżetowe na poprawę jakości obsługi klienta, aby odróżnić się od konkurencji. Operatorzy są także bardzo zainteresowani zrozumieniem postrzegania przez klientów różnych produktów i usług, aby móc korygować niedociągnięcia i zwiększać w ten sposób lojalność klientów.




Zarządzanie jakością obsługi klienta będzie obszarem zainteresowania i inwestowania operatorów w 2013 r. Dwie trzecie respondentów przewiduje zwiększenie tych wydatków. Ponad trzy czwarte respondentów wskazuje, że ulepszony proces CEM (Customer Experience Solutions) otwiera nowe możliwości biznesowe, dwie trzecie uważa, że może on poprawić wizerunek marki, a prawie sześćdziesiąt procent spodziewa się, że umożliwi odróżnienie się od konkurencji.

Źródło tekstu: Alcatel-Lucent     

Dodaj do:
w sumie: 8
  • 0

    1.  2012-09-20 16:17:48

    można rzec, że W KOŃCU :-)

  • 0

    2.  2012-09-20 16:36:26

    @1 taaa... znam taka jedna firme dzialajaca w Polsce, ktora od 3 lat rok rocznie zarzeka sie, ze w tym roku na pewno poprawia jakosc obslugi klienta. i dalej niestety to u nich lezy :)

  • 0

    3. ~  2012-09-20 16:47:24  host: z40-05.opera-mini.net

    *2, tez znam taka firme nawet myslimy o tej samej. Play tak obiecuje i dalej balagan maja, ze odechciewa sie tam dzwonic

  • 0

    4.  2012-09-20 17:12:29

    @ 3 - w play jak jest tak jest ale zadzwoń do Orange. :) Pisał - dawny klient Orange Polska (w zasadzie Idea)

  • 0

    5. ~W4Ready  2012-09-20 19:25:57  host: 89-76-11-138.dynamic.chello.pl

    Jestem w Play od 2008, W Idea/Orange od 2003. I widzę różnicę - Obsługa Play się poprawiła, a w Orżnąć wyraźnie spadła.

  • 0

    6. ~edd  2012-09-22 18:54:52  host: 213.158.216.146.pat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    jakość obsługi klienta w Play kuleje - straszny brak kompetencji. Wiem bo mam 2 numery z czego 1 w T-Mobile i tam jest znacznie lepiej. Play to jednak dno i pewnie drugą kartę wymienię na T-Mobile

  • 0

    7. ~  2012-09-22 19:13:24  host: z47-15.opera-mini.net

    dno jesr w T Mobile. Reklamowalem brak promocji w postaci upustu ceny i mi odpisuje taki ze "trzeba bylo sobie patrzec na rachunki".

  • 0

    8. ~  2012-09-27 12:27:33  host: ppp144044.ostnet.pl

    Jakość obsługi na wysokim poziomie ma Heyah - kontakt bez problemu, a i na fanpage zawsze pomogą.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-205-111-118.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.