Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Jak zwiększyć zasięg witryny o 13%

Jak zwiększyć zasięg witryny o 13%

LuiN 20 Maja 2008 11:48

0 0

Mobilny Internet zwiększa średnio o 13% zasięg stron internetowych względem dostępnych tylko przy użyciu komputerów - oszacowała firma badawcza Nielsen.

Mobilna wersja serwisu to bardzo dobra inwestycja, ale nie we wszystkich kategoriach tematycznych. Nie przekonują nas mobilne serwisy aukcyjne i mobilne sklepy internetowe - zasięg w ich przypadku wrastał średnio o 1%. Mobilne wyszukiwarki, serwisy społecznościowe i serwisy biznesowo-finansowe odnotowały średnie wzrosty o odpowiednio 2, 3 i 4%.

Warto dodać, że serwisy społecznościowe i sklepy internetowe cieszą się największą popularnością w Japonii i w nich właśnie analitycy widzą kierunek rozwoju mobilnego Internetu. Jak widać w przeprowadzonych przez Nielsen badaniach, rynek ten tak naprawdę dopiero raczkuje. O inwestycjach w polski mobilny serwis społecznościowy Belysio, pisaliśmy w tej wiadomości.




Dużym zainteresowaniem cieszą się za to serwisy sportowe i pocztowe - wzrosty zasięgu o 10 i 11%. Strony zajmujące się grami i muzyką po "umobilnieniu" zwiększają zasięg o 15%.

Największy wpływ na widownię mają mobilne odsłony serwisów pogodowych i rozrywkowych, w których przypadku zasięg witryny wzrasta średnio o aż 22% po udostępnieniu jej mobilnej wersji.

Zapraszamy na mobilną wersję TELEPOLIS.PL pod adresem m.TELEPOLIS.PL.

Źródło tekstu: ReadWriteWeb, wł     

Dodaj do:
w sumie: 2
  • 0

    1. ~traszql  2008-05-20 12:01:03  host: d90-129-69-42.cust.tele2.pl

    "strony zajmujące się gram i muzyką.." ale chyba grami? bo nie będę wnikał o jakich gramach mówił autor :)

  • 0

    2.  2008-05-20 12:20:52

    traszql: fixed, dzięki! :)

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-226-227-175.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.