Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Jak reklamuje się Play

Jak reklamuje się Play

WitekT 9 Marca 2007 00:31

1 1
Play rozpoczyna kampanię reklamową. Bilbordy, telewizja, taksówki, rowery, autobusy… Trzeba przyznać, że kreacje są dość ciekawe, a na pewno intrygujące. A my prezentujemy to wszystko, łącznie z wkładką do Gazety Wyborczej z 9. marca.

Wkładka do Gazety Wyborczej:
play insert

Bilbordy:
play man play mniam play para play airwall

play przystanki

Zdjęcie poznańskiej taksówki:
play screen play screen

Zdjęcie gdańskiego stoiska:
play nadchodzi play nadchodzi

Spot telewizyjny:




Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:
w sumie: 153
  • 0

    134. ~bongo  2007-03-11 19:02:42  host: aarr92.neoplus.adsl.tpnet.pl

    united - jestes z marketingu p4, zeby ludziom recenzowac co robi ta firma...jak to by bylo dobre, to ludzie sami by ci napisali' jak p4 przejmie MTS, to zmieni hamburgery na barszcz ukrainski; Jakie telefony sa w ERA RELAKS?

  • 0

    135. ~BusyChild  2007-03-12 00:42:58  host: 13-mo4-6.acn.waw.pl

    zgadzam się, dopiero po zapoznaniu się z cała oferta będzie można ocenić, na razie jest za wcześnie na to, trochę jak recenzować film po trailerze

  • 0

    136. ~  2007-03-12 00:44:50  host: 13-mo4-6.acn.waw.pl

    a ten glut yo mi się kojarzy z tymi cukierkami Alpenslibe, czy jakoś tak:)

  • 0

    137. ~Gal  2007-03-12 08:51:47  host: host-81-190-89-67.gdynia.mm.pl

    united - gdziekolwiek czytam opinie o reklamach Palya to widze zniechecenie i zdenerwowanie. Co Ty sie tym zreszta martiwsz, przeciez nie tworzyles tych potworkow reklamowych.

  • 0

    138.  2007-03-12 15:02:01

    @GAL - Fakt opinii negatywnych jest wiele, jednak wynika to w wiekszosci z naszej polskiej mentalnosci - narzekanie na wszystko.. To smutne, ale prawdziwe. Czytam wiele opinii w roznych miejscach i wielu ludziom reklamy sie podobaja.. Sa dosc pomyslowe i bez wzgledu na to, czy odbieramy je pozytywnie, czy negatywnie - na pewno zwracaja uwage...a o to wlasnie chodzi, prawda?

  • 0

    139. ~Gal  2007-03-12 17:58:50  host: 80.50.40.250

    united - niezbyt sie zgadzam z tym ze ludzie narzekaja aby narzekac. Ludzie krytkuje ta akcje merytorycznie, a to juz nie jest narzekanie li tylko dla sportu. Co do "Sa dosc pomyslowe i bez wzgledu na to, czy odbieramy je pozytywnie, czy negatywnie - na pewno zwracaja uwage...a o to wlasnie chodzi" - nie, nie prawda. Juz pisalem o nieomalze szablonowym przykladzie Samych Swoich - duzo szumu i zupelna porazka. Podobnie jak United Colors of Benetton - seria reklam kontrowersyjnych (w najgorszym znaczeniu tego slowa) - mowilo sie o nich wszedzie i to tak dokladnie ze UCoB dzis juz praktycznie w Polsce nie istnieje. Negatywnie odebrana reklama, nawet jak jest bardzo popularna na dluzsza mete jest upadkiem dla produktu.

  • 0

    140.  2007-03-12 21:41:16

    Ja zgadzam sie z United. Nikt nie zna jeszcze oferty Play, a wszyscy narzekają i już skazują nowego operatora na klęskę. Nie obiecywali przecież wielkiej rewolucji cenowej. Nie mają zresztą pola do popisu w tej materii jak miała Heyah. Mają więc utrudnione zadanie. Dla mnie rewolucją będzie wprowadzenie przez nich wielu ciekawych, użytecznych, nowoczesnych usług pozwalających wszechstronnie wykorzystywać telefon i cieszyć się nowościami w przystępnej cenie, zachęcającej do korzystania z nich codziennie w wolnej chwili i nie płacąc za to bajońskich sum. Dość rewolucyjne było by wprowadzenie prostych, a zarazem bardzo elastycznych planów taryfowych przyjaznych dla klienta z prostymi regulaminami. Dość ciekawym rozwiązaniem było by wprowadzenie w prepaidzie szeregu zniżek do wyboru przez co klient mógłby komponować swoją własną taryfę dostosowaną do jego potrzeb lub kilka taryf, a klient by wybierał tę spełniającą jego potrzeby jak najtaniej. Chyba, że coś jeszcze innego wymyślili by pozbyć się uciążliwych dla wielu osób pakietów. To może być jedną z ich zalet, a pewnie odkryją wiele takich drobnych korzystnych szczegółów, które nie będą ich kosztować a po zebraniu razem będą budowały kuszącą ofertę choć za identyczne pieniądze. Dla mnie to dość zachęcające.

  • 0

    141. ~dit  2007-03-12 23:29:30  host: dml90.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ludzie ! Odrobine wiary ! Jesli tak powazny operator ma zamiar stac sie konkurencyjny dla tych juz istniejacych to na pewno ma odpowiednia oferte . To , ze bedzie wyjatkowa da sie odczuc miedzy innymi dzieki widocznej wyraznej i kontrowersyjnej reklamie :)

  • 0

    142. ~  2007-03-13 09:40:10  host: lotr.grandnet.pl

    PLAY czy PLAYta ??? polecam lekturę poniżej podanego bloga oraz proponuję również głosować na zdjęcie zatytułowane "wstępna odpowiedź na wstępną propozycję PLAY", które jest tam zamieszczone !!! (i nie jest to ani mój blog ani moje zdjęcie) niech znajdzie się na pierwszym miejscu na stronie głównej może ktoś z PLAY'a vel PLAYta zainteresuje się tym co testerzy myślą na temat proponowanej oferty w zamian za pracę którą wykonali !!! http://ludzie.nadchodzi4.com/blog/entry/63622/troche+chyba+przyj ebali.html --== Mały EG0IST :-P ==--

  • 0

    143. ~biotyt  2007-03-13 12:37:17  host: 80.50.40.250

    Przeciez narzekamy nie na oferte, a na forme akcji promocyjnej. Ludzie, czy Wy w ogole czytacie tresc postow?

  • 0

    144. ~kam  2007-03-13 15:25:59  host: acpt18.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Najbardziej denerwuje reklama w TV omg. ten szum mnie dobija.

  • 0

    145. ~t-bag  2007-03-13 20:34:02  host: nat-mo2.aster.pl

    szum jak szum ale jeszcze gorzej brzmi ten dzwięk gluta co na niektorych portalach był.

  • 0

    146. ~ren  2007-03-14 00:13:41  host: dkf166.neoplus.adsl.tpnet.pl

    a ja uwazam , ze reklama jest fajna , bo jest wyrazna , nie tak jak inne . Widac w niej nadchodzaca innowacje .

  • 0

    147. ~foton  2007-03-14 00:47:17  host: nat-mo5.aster.pl

    mi się bardzo podoba. jakaś taka inna jakość na nich gości. i uwielbiam fiolet ^^

  • 0

    148. ~Kasiek  2007-03-14 12:08:03  host: qd90.internetdsl.tpnet.pl

    co poniektórzy trochę odbiegają od tematu, bo chyba tematem tutaj jest kampania reklamowa, a dyskusje o ofercie prowadzone są pod artykułem "Co zaoferuje PLAY" ;) A jeśli chodzi o samą kampanie to moim zdaniem jest spoko, fajnie dobrane modne kolory, oryginalna koncepcja i dobry pomysł! :)

  • 0

    149. ~kaliope  2007-03-14 22:47:57  host: dkn14.neoplus.adsl.tpnet.pl

    no to w ramach tematu : reklama jest swietna , w miescie prezentuje sie naprawde super na tle innych , raczej nijakich

  • 0

    150. ~foton  2007-03-15 15:14:38  host: nat-mo5.aster.pl

    czyli co zaoferuje play? co najmniej ciekawą i urozmaiconą kampanię reklamową ;)

  • 0

    151. ~Hersh  2007-03-17 20:02:21  host: chello084010148169.chello.pl

    Muszę przyznać, że kampania jest nieszablonowa i oryginalna. Tak trzymać :)

  • 0

    152. ~lejlo  2007-03-18 16:45:42  host: clc97.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Świetna Świetna. Mnie się naprawdę podoba. i te kolory:)

  • 0

    153. ~Normalny  2007-04-03 17:14:51  host: abnl74.neoplus.adsl.tpnet.pl

    United - banialuki wypisujesz. Pomysłową reklamę zrobić potrafi praktycznie każdy w branży. Coś nowego, zakręconego/obrazoburczego/szokującego/zabawnego (niepotzrebne skreślic) - pomysłowych ludzi nie brakuje i już mamy "super" reklamy. Tylko, że reklama ma sprzedawać, albo budować wizerunek, albo uczyć zwyczaju korzystania z produktu (vide reklama Coca-Coli, gdy dziadek sięga po nią przy niedzielnym obiedzie). A co mamy w PLAY? "Logotyp" kojarzony z czekoladą Milką i kosmiczną ilość kompletnie nic nie mówiących, acz oryginalnych (a jakże!) reklam. Widziałem już setki reklam PLAYA, w internecie, telewizji i na ulicach, a pojęcia zielonego nie mam co ich odróżnia od aktualnych operatorów. Jakie ceny? Telefony? Taryfy? A może jakieś warunki umów? W żadnej reklamie nie ma o tym słowa. Czy pójdę się dowiedzieć? Nie, bo wciąż nie znam powodu, dla którego miałbym poświęcić swój czas. Agencja która wykonała kampanię to zestaw egoistycznych artystów, którzy powinni kręcić filmy (tam nie misja a oryginalność się liczy). Tymczasem mamy reklamy, które wszyscy cenią za oryginalny pomysł, ale jakoś nikt nie wali oknem po abonament. Po prostu pomyłka i tyle. Te pieniądze się nie zwrócą.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-145-183-43.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.