Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Jacek Balicki będzie szefem marketingu polskiego Samsunga

Jacek Balicki będzie szefem marketingu polskiego Samsunga

WitekT 11 Stycznia 2012 09:20

0 0

Jacek Balicki, były czonek zarządu P4 odpowiedzialny za marketing, a ostatnio partner zarządzający FireFly, będzie nowym szefem marketingu polskiego Samsunga - dowiaduje się nieoficjalnie Media&Marketing.



Ani Samsung, ani sam Balicki nie potwierdzili tej informacji. Poprzedni szef markeitngu polskiego Samsunga - Tomasz Piotrowski - odszedł w listopadzie, po niespełna półtorarocznej pracy na tym stanowisku.




Źródło tekstu: Media&Marketing     

Dodaj do:
w sumie: 6
  • 0

    1. ~,  2012-01-11 10:43:26  host: 85.219.163.66

    I nagle wszystkie samsungi w Play 2 razy tańsze niż w innych sieciach ;p

  • 0

    2.  2012-01-11 15:45:15

    @1 oby tak było ;) sprzedaję Playa ;) a ciekawe ile taki szef marketingu :) ma ktos jakies dane ?? z czystej ciekawości of kors'

  • 0

    3.  2012-01-11 15:46:28

    @2 " zarabia " zjadłem ;)

  • 0

    4. ~klimass  2012-01-11 16:38:57  host: 217-67-201-162.itsa.net.pl

    Osiwiejesz jeszcze bardziej jak się dowiesz :)

  • 0

    5. ~anulak  2012-01-13 08:36:31  host: apn-95-41-52-232.dynamic.gprs.plus.pl

    Gdy pracował z nami w Play, to nazywał się Hensler. W tym czasie zmienił nazwisko. Generalnie straszny krętacz i człowiek nastawiony na robienie dużo szumu wokół siebie i PR. Niestety wielu własnych pomysłów w tym czasie nie wniósł i na szczęście zarząd postanowił go się pozbyć...

  • 0

    6. ~  2012-01-13 09:14:30  host: ibp66.internetdsl.tpnet.pl

    @1 - wszystkie nie, ale S8500 staniał i to mooooocno.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-204-185-160.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.