Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Jabra do telefonów stacjonarnych i komórek

Jabra do telefonów stacjonarnych i komórek

sirmark 18 Kwietnia 2007 13:05

0 0

jabra jx10Jabra wprowadza na polski rynek słuchawkę Jabra JX10 wraz z Bluetooth Hub. To zestaw współpracujący z telefonem stacjonarnym i komórkowym. Rozwiązanie umożliwia używanie jednej słuchawki zarówno do telefonu stacjonarnego, jak i telefonu komórkowego wyposażonego w technologię Bluetooth.

Jabra JX10 została stworzona z myślą o osobach, które pracują zarówno w biurze jak i poza nim i potrzebują stałego kontaktu z otoczeniem niezależnie od tego, gdzie w danym momencie się znajdują. Dzięki hubowi Bluetooth i słuchawce JX10 można odbierać połączenia zarówno z telefonu komórkowego, jak i stacjonarnego. Takie rozwiązanie pozwala na ergonomiczne wykorzystanie miejsca pracy, co zwiększa wydajność i komfort pracowników.




Słuchawka JX10 pozwala na 6 godzin rozmów i zapewnia do 200 godzin czasu czuwania. Jabra JX10 wraz z BT hubem kosztować będzie 249 euro.

Źródło tekstu: Jabra     

Dodaj do:
w sumie: 2
  • 0

    1. ~To  2007-04-18 13:17:11  host: ws1102.vbh.pl

    Super sprawa, tylko cena zabójcza

  • 0

    2.  2007-04-18 15:09:10

    Zawsze chciałem mieć słuchaweczkę bluetooth, do której można by podłączyć 2 telefony. Szkoda że do tego takie ustrojstwo jak hub jest potrzebne. Ale i tak świetne urządzenie :-)

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-23-20-147-6.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.