Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Jabczyński: Serce i Rozum lansują się w mediach

Jabczyński: Serce i Rozum lansują się w mediach

WitekT 2 Kwietnia 2012 13:29

0 0

Stanowczo zapewniam, Serce i Rozum dalej będą towarzyszyć Grupie TP. W kilku gazetach, jako niekwestionowani celebryci, udzielili wywiadów o swoim nowym miejscu pracy w Orange - pisze na swoim blogu Wojciech Jabczyński, rzecznik Grupy TP.

Po ostatecznej decyzji o rebrandingu TP na Orange dostałem kilka e-maili, które mogę potraktować jako groźby karalne. Przeczytałem, że Serce i Rozum muszą przeżyć przeprowadzkę, bo inaczej marny nasz los. Rozumiem, że dla niektórych reklama nie była wystarczającym dowodem, że naszym bohaterom nic nie grozi. A przecież tylko ktoś bez serca i rozumu mógłby chcieć się ich pozbyć - pisze Jabczyński.

Zobacz: inne filmy z kategorii Reklamy


Rzecznik dodaje, że wydano trochę grosza na tę parę stron w zacnych magazynach (Gala, Fakt-Gwiazdy, Życie na Gorąco, Twoje Imperium, Show, Flesz, Party, Rewia), aby Serce i Rozum mogli się lekko podlansować i uspokoić zaniepokojonych fanów.

Są naprawdę nieźli, bo każdy wywiad jest inny. Jak oni to robią? Nawet story o potomku Kasi Skrzyneckiej i aresztowanie George'a Clooney'a nie daje rady. :-) - kończy swój wpis Jabczyński.

Poniżej przedstawiamy kilka ciekawych cytatów z zamieszczonych rozmów:




Redakcja: Za ile zgodziliscie się przejsc do Orange?
Serce: A, o to ci chodzi! Trzeba było tak od razu... Rozum, popraw mnie jesli się myle, ale to bedzie chyba za jakies... trzy chwile, nie?

(…)

Redakcja: Serce, czy ty masz ADHD?
Serce: Mam. W FunPacku mam. I telewizję ADHD też mam!

(…)

Serce: Aby kogoś napaść, trzeba mieć PESEL. W przeciwnym razie napad się nie liczy.

Źródło tekstu: blog.tp.pl, wł     

Dodaj do:
w sumie: 14
  • 0

    1. ~  2012-04-02 13:55:42  host: public-gprs206400.centertel.pl

    Tja, już ich widzę. Wystarczy że (musowo) będą w reklamach te dziwne stwory ORange i połowa czaru pryśnie...

  • 0

    2. ~  2012-04-02 13:59:21  host: static-62-233-239-6.devs.futuro.pl

    na prawde w "branżowych" pismach udzielili wywiadu, żal serca i rozumu, że akurat w tych czasopismach...

  • 0

    3. ~  2012-04-02 14:06:16  host: acnw163.neoplus.adsl.tpnet.pl

    fakt jak połączą te kulkowe stworki Orange z sercem i rozumem to już nie będzie to samo :(

  • 1

    4. ~pabloki  2012-04-02 14:10:55  host: apn-95-40-19-198.dynamic.gprs.plus.pl

    Ja tez mam nadzieje ze stwory orange znikna bo one przerazaja zamiast zachecac.

  • 0

    5. ~trekkis  2012-04-02 14:24:09  host: deibp9eh1--blueice1n5.emea.ibm.com

    Orange pokazuje jak reklam NIE należy robić, w ich wydaniu to tragedia. TP pokazało jak reklamy należy robić :) O ironio, jedne i drugie to maskotki a jednak różnica poziomu jest przepastna. Nawet sobie nie wyobrażam takiego połączenia.

  • 1

    6. ~  2012-04-02 14:27:40  host: 212-106-23-165.adsl.inetia.pl

    Świetna reklama. W ogóle cała seria reklam z sercem i rozumem to jedne z najlepszych reklam w historii reklam tej branży.

  • 0

    7. ~  2012-04-02 14:36:09  host: public-gprs206400.centertel.pl

    @5 - bo problem jest w tym, że większości stworków Orange nie da się lubić. Może nie tyle są "przerażające", bo już za stary na to jestem, ale są niesympatyczne. Miałem breloczek-figurkę jednego ze stworków, z twarzy przypominał diabła :-). Dałem go bratanicy do zabawy i... Ona się go bała, hehe. Uwielbia serce i rozum, ma ich maskotki i koszulkę, a tego stworka się bała... Wiem, że to tylko jeden przykład i nie jest reprezentatywny, ale mi dał do myślenia. Kto tak naprawdę lubi te stworki? Zresztą,czy one nie są aby jedną z "korzyści" płynących z Orange, marki globalnej? One chyba właśnie występują we wszystkich krajach, czy się mylę? Jak tak właśnie jest, no to zwyczajnie do nas nie pasują, a może jarają Francuzów, nie wiem.

  • 0

    8. ~bombel  2012-04-02 14:48:19  host: user-31-174-14-210.play-internet.pl

    kasa poszła w błoto... to ała. lepiej by w necie reklamy dali, a wywiad.. byli na pudelku :)

  • 0

    9. ~PLANET  2012-04-02 14:50:56  host: host-193-39-71-13.dag.pl

    To sie wydaje wylacznie na pajacyki. Inaczej po prostu pokazuje, jaki stan demencji panuje w umysle rzecznika nie mniej beznadziejnej firmy (hi reklamowcy, tym razem).. ja wiem, ze to MIAL byc zart, ale wyszedl z tego jak zwykle wyjatkowy suchar. Jaka marka, tacy ludzie (na pewnym szczeblu przynajmniej) i takie reklamy.. oraz takie pisma (raczej "rynsztokowce", powinno sie napisac wprost..), do ktorych poszla ta reklama. BTW: caly ten slabiutki reklamo-produkt (tj. serce i rozum) powinno byc zastapione tylko jednym, wielkim, brazowym i smierdzacym bohaterem, idealnie pokazujacym status firmy: *** Mogloby sobie lezec przez ile tam sekund chca zrobic reklamowke i stykneloby. Over&out.

  • 0

    10. ~PLANET  2012-04-02 14:52:27  host: host-193-39-71-13.dag.pl

    Oh, right, cenzura :D *** = G*WNEM :)

  • 0

    11. ~  2012-04-02 15:28:27  host: z47-04.opera-mini.net

    w pewnych kregach poprostu nie wypada pasiadac telelfonu w takiej siecii jak orange

  • 0

    12. ~Olo  2012-04-02 15:30:32  host: aecf41.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Co by nie gadać o TP i Orange . Reklamy FENOMENALNE nietuzinkowe . Aż miło się ogląda !

  • 0

    13.  2012-04-02 15:41:49

    #12: serio? Widac, ze nigdy nie widzial(a/e)s dobrych reklam... Polecam noc reklamozercow albo cokolwiek podobnego. Reklamy TP to szit, j/w :>

  • 0

    14. ~VeryBad13  2012-04-02 17:37:19  host: 0x5e92efb5.adsl.cybercity.dk

    reklamy orange to rzeczywiśćie szit, ale tp ma bardzo fajne reklamy. Lepszych oni nigdy nie mieli :D Ale oczywisćie każdy musi powiedzieć, że to szit, byle być innym/lub po prostu nie nawidzi marki :/

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-198-233-27.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.