Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Jabczyński o zerowych stawkach MTR

Jabczyński o zerowych stawkach MTR

WitekT 30 Czerwca 2009 14:58

0 0

Jako pójście o jeden most za daleko określił rzecznik Grupy TP Wojciech Jabczyński deklarację Dariusza Matuszaka z Polkomtela o zerowej stawce MTR podczas debaty w UKE.



O wypowiedzi Matuszka szerzej pisaliśmy w tej wiadomości.




Moim zdaniem przełomu nie będzie i pozwolę sobie wysnuć refleksję, że ich manager zaaferowany burzliwą dyskusją poszedł o jeden most za daleko i prędzej czy później Plus wycofa się z jego deklaracji - napisał na swoim blogu Jabczyński.

Zdaniem Jabczyńskiego, słowa Matuszaka świadczą o tym, jak powszechnie znienawidzona jest asymetria i faworyzowanie Play w tym względzie.

Teraz pozostaje tylko zadanie dla PR-u, jak zrobić krok w tył, zachowując przy tym twarz. Dlaczego? Ponieważ z ekonomicznego i zdroworozsądkowego punku widzenia jest to niekorzystne dla jego firmy i całego rynku. Oczywiście Plus może też, jak podpowiedział mi jeden z dziennikarzy, niczego nie odwoływać, grać na zwłokę i mówić, że oni może i by chcieli tylko rynek jeszcze nie gotowy. No i jeszcze pozostaje możliwość, aby podeprzeć się KE, która przedstawiła jasne wytyczne dotyczące polityki MTR w UE. Cokolwiek nie zrobią chlapnęło się i trzeba z tym żyć - dodaje Jabczyński.

Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:
w sumie: 26
  • 0

    7.  2009-06-30 15:16:05

    1. No myślę, że Tobie też by przeszkadzał zerowy MTR, gdybyś musiał płacić za przychodzące. Poza tym rzecznikowi z tego co rozumiem chodzi bardziej o to, że deklaracja plusa nie ma pokrycia w rzeczywistości...

  • 0

    8. ~  2009-06-30 15:17:29  host: 188.33.88.118

    mam nadzieje że Polkomtel nie pozwoli pouczać się rzecznikowi grupy TP i odpowie Jabłczyńskiemu ostrą ripostą

  • 0

    9. ~  2009-06-30 15:19:33  host: 188.33.88.118

    wazo - przedstaw dowody na to że przy zerowym musielibyśmy płacić za połączenia przychodzące, poza tym że w USA tak jest - przypominam że my jesteśmy Europie

  • 0

    10.  2009-06-30 15:25:19

    9. Dowodów nie mam, więc ich nie przedstawię, ale mówi się o tym, że wprowadzenie zerowego mtr może wiązać się z wprowadzeniem opłat za przychodzące (widziałem artykuły poruszające ten temat na telixie, media2...)

  • 0

    11. ~  2009-06-30 15:30:58  host: 205.217-171-48.tkchopin.pl

    do 10 h... z tego wyjdzie bo play nie wprowadzi i ful ludzi myknie do play z innych sieci :) to tez sztuczka play a jak to by weszlo to kikt normalny nie bedzie odbieral tel proste jak pier..

  • 0

    12.  2009-06-30 15:33:16

    @wazo: ile mialbym placic? grosz, dwa,5, 15 czy jeszcze wiecej? i ile kosztowala by mnie wtedy minuta do wszystkich? tyle samo co dzisiaj? jaka oferte uslug dodanych dostane wowczas? na jaka sluchawke i za ile moge wtedy liczyc? na jak dlugo bede musial wowczas podpisac umowe? daj mi odpowiedz na te pytania, to ja Ci odpowiem, czy bylbym chetny na taka opcje... -> biznes telekomunikacyjny nie opiera sie tylko na MTR, ale tez na calej otoczce :) na przychodzacych op moze tracic, ale ile tak naprawde kosztuje go minuta takiego polaczenia /nie mowie tu o wirtualnych, tylko stricte infrastrukturalnych opach/

  • 0

    13. ~fazi  2009-06-30 16:14:31  host: dqe112.neoplus.adsl.tpnet.pl

    12: Masz sporo racji, przecież jak na razie nie bardzo wiadomo z czym mogłyby wiązać się zerowe mtry, czy rzeczywiście wejdą opłaty za przychodzące, w jakiej wysokości itp...dlatego ja np zgadzam się z poglądem że takie deklaracje jak ta plusa są trochę przedwczesne.

  • 0

    14. ~V  2009-06-30 16:47:42  host: hyp-g-81.pabianice.msk.pl

    się wielkiej trójcy grunt spod nóg usuwa i tyle. Konsekwencją tego jest rozłam dotąd wspólnego frontu w różnych kwestiach. Pan Wojciech "snujący refleksje" Jabczyński dostał rozkaz aby publicznie przywołać do porządku koalicjanta i to też uczynił. Zerowa lub prawie zerowa stawka MTR jest nieunikniona, co z tego wyniknie - zobaczymy. Pewne natomiast jest to, że nawet jeśli W3 solidarnie wprowadzi opłaty za przychodzące a np. taki Play nie, to w połączeniu z bezpłatnym i szybkim przenoszeniem numerów spowoduje zwiększony przepływ klientów, a to z kolei do kolejnego rozłamu. Ja też pozwolę sobie wysnuć refleksję. Myślę że czekają nas bardzo ciekawe wydarzenia na polskim rynku telekomunikacyjnym i chciałbym tylko widzieć więcej działań w stronę klienta a mniej bełkotu PRowców.

  • 0

    15. ~xyz  2009-06-30 16:59:20  host: pradnik1.gemini.net.pl

    14: tu kolega napisał prawdę

  • 0

    16. ~  2009-06-30 17:08:09  host: t11-07.opera-mini.net

    Oczywiście, że W. Jabczyński nie wie na pewno jakie są plany sieci Plus w tej materii, ale myślę, że jego opinia o deklaracji Plusa jest jak najbardziej słuszna, gdyż jeszcze tydzień wcześniej dochodziły głosy jakoby Plus chciał zwiększenia stawek MTR do 40gr. Pozatym jestem pewny, że KE ma swój plan w materii MTR i nie zgodzi się by Polska była wyspą w UE z odmienną polityką w kwestii MTR. A tak wogóle to plan obniżania MTR przedstawiony przez UKE i tak zmierza do minimalnej stawki MTR i jeżeli wówczas połączenia będą po np 15gr poza sieć macierzystą to czy wy pieniacze nadal będziecie uważać, że jest drogo?

  • 0

    17.  2009-06-30 17:50:37

    Czy wywody ekonomiczne tego Jabczyńskiego ktoś jeszcze bierze na poważnie po tym jak stwierdził że klient woli stawkę 60gr poza sieć zamiast 29gr, bo operator obdarowuje go pakietami ze stawką 20gr w sieci i na stacjonarne, albo że Orange nie wprowadza dużych i tanich pakietów internetowych w pre-paidzie bo klienci tego nie chcą...

  • 0

    18. ~  2009-06-30 17:56:59  host: public8148.xdsl.centertel.pl

    widocznie skądś się to bierze skoro tak mówi. Z palca sobie tego nie wyssał, więc warto przyjąć do wiadomości to co pan Wojtek mówi.

  • 0

    19. ~  2009-06-30 18:22:20  host: 77-253-84-95.adsl.inetia.pl

    zaraz Matuszaka szybciutko zwolnia ...

  • 0

    20. ~Józiek z gór  2009-06-30 18:32:49  host: ip-89-174-83-178.multimo.pl

    Witam. Tak jak 14 myślę, że słowa Jabczyńskiego to próba przywołania do porządku koalicjanta. Pani Oliwa musi mieć teraz bezsenne noce. Wysoki MTR i 80% całego ruchu w sieci - to podstawy działania Orange. Już teraz cały PTK Centertel cierpi, bo musieli dać w prepaidzie 29gr.

  • 0

    21.  2009-06-30 18:39:16

    9. - w Rosji tak jest...

  • 0

    22. ~aserty  2009-06-30 19:29:58  host: 188.33.70.103

    haha chca zniesienia asymetrii w mtr ale na zerowy sie nie godza:P jak tu nie lubic w3 i ich pazernosci na kase:P

  • 0

    23. ~uzer  2009-06-30 20:55:15  host: 193.19.165.77.osk.enformatic.pl

    Hahah czytalem ten wpis dzis rano na blogu TPSA, dobre zwlaszcza ostatnie zdanie: Cokolwiek nie zrobią chlapnęło się i trzeba z tym żyć. :-)) W zerowy mtr po wypowiedzi Jabczynskiego niestety ale juz nie uwierze ;-)

  • 0

    24. ~  2009-06-30 21:52:54  host: public10141.xdsl.centertel.pl

    to nie pan Jabłczyński powiedział o zerowym mtr tylko pan Matuszak z polkomtela. Pan Wojtek się do tego ustosunkował.

  • 0

    25.  2009-07-01 00:30:31

    Zerowy MTR nie sprawdził by się w systemie pre-paid.

  • 0

    26.  2009-07-01 11:55:00

    "jak podpowiedział mi jeden z dziennikarzy" ciekawe z jakiego serwisu? :) kwistas, czemu?

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-23-22-61-134.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Czy zmieniasz okresowo hasła?

Najpopularniejsze hasła w 2016 roku wg Keeper Security

 

Zobacz wynik | Opinie (0)

Archiwum Ankiet