Karol Wieczorek na blogu Netii ubolewa nad naszym rebrandingiem i z dumą donosi o wzroście sprzedaży swojej firmy o 100% w dniu jego przeprowadzenia. No cóż, jeśli w niedzielę sprzedaje się jeden dostęp do netu, a w poniedziałek dwa to rzeczywiście można tak wyliczyć - pisze na swoim bogu Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska.
Szerzej o wpisie Karola Wieczorka pisaliśmy w tej wiadomości.
Szczerze mówiąc spodziewałem się bardziej finezyjnej odpowiedzi konkurencji, a nie tylko statystycznego podszczypywania. Karolu, proponuję skupić się teraz na poprawie swojej oferty, bo macie sporą lekcję do odrobienia. Jakoś trudno mi sobie przypomnieć, abyście kiedyś zrobili coś ciekawego wcześniej niż my - pisze Jabczyński.
Rzecznik dodaje, że biorąc pod uwagę, że obie spółki są notowane na giełdzie, to w kolejnych kwartałach będzie można ocenić komu bardziej przysłużył się rebranding TP na Orange.
Ja nie mam wątpliwości. Miłego wieczoru - kończy swój wpis Jabczyński.
Źródło tekstu: blog.orange.pl