Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Jabczyński: lipdub to nie nasze oficjalne działanie [wideo]

Jabczyński: lipdub to nie nasze oficjalne działanie [wideo]

WitekT 23 Stycznia 2013 17:21

2 3

Jak to w Internecie, codziennie pojawiają się hity. Dziś staliśmy się małymi bohaterami za sprawą lipduba Akademia Ku Jakości. Jak się pewnie domyślacie, to efekt jednego z naszych szkoleń team building i zabawy na imprezie integracyjnej - napisał na swoim blogu Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange.

Sami wiecie, że czasami wszyscy świetnie się bawią, robiąc zdjęcia i filmy, których potem oglądanie bywa mocno krępujące, jak przeglądanie albumów z dzieciństwa. Nie zamierzaliśmy publikować tego materiału, ale zrobił to i szybko usunął, sam producent. Skoro film już pojawił się na sieci, nie będziemy się go wstydzić. Dzięki niemu przynajmniej wiecie, że w Orange Polska pracują prawdziwi ludzie. Także tacy, którzy nie zawsze trzymają w tańcu rytm - napisał Jabczyński.




Rzecznik jednocześnie zaprzeczył, żeby ten lipdub był elementem działań marketingowych.

Zobacz: inne filmy z kategorii Śmieszne

Źródło tekstu: blog.orange.pl, wł     

Dodaj do:

Tagi: lipdub | orange

w sumie: 67
  • 0

    49.  2013-01-24 10:46:46

    Ale żenada... Współczuję Wam, ludzie, którzy musieliście w tym g....e występować. Sam pracowałem w Orange, teraz pracuję w innej sieci; to co się dzieje na tym filmiku w niczym nie odbiega od atmosfery panującej w sieci. Drętwe kierownictwo, przeprane mózgi, czterdziestoletni ludzie recytujący jakieś durne wierszyki o obsłudze klienta. Wiadomo, każda sieć ma swoje standardy, ale to co zobaczyłem na powyższym filmiku tylko niepoprawny optymista mógłby nazwać integracją, bądź dobrze bawiącymi się ludźmi. Zalatuje sektą i wstydem a nie przekonywaniem postronnych (nawet jeśli filmik miałby służyć przyszłemu pokoleniu konsultantów w Orange) do sieci. Jest przed trzynastą, ale co tam. PRL za nami. Idę się napić.

  • 0

    50. ~nick  2013-01-24 10:57:43  host: 77.252.57.242

    fajne pranie mózgu tam w ORANGE macie

  • 0

    51. ~lklk  2013-01-24 11:53:12  host: static-91-225-132-55.devs.futuro.pl

    Szanowny kliencie - wiesz już dlaczego Orange ma nie atrakcyjne oferty - ty płacisz za zabawy a akademie jakosci i zabawy.

  • 0

    52. ~joł  2013-01-24 12:20:40  host: 89-73-140-225.dynamic.chello.pl

    ... oj, a ja taka :)))))) Wiadomo, że wyciekło zupełnie przypadkowo :)))))

  • 0

    53. ~wspolczujacy  2013-01-24 12:47:13  host: srv18.000webhost.com

    wspolczuje pracownikom z danej lokalizacji za udzial w takim filmiku :/ po prostu zal :/

  • 0

    54. ~Dr Adolf Nowak  2013-01-24 14:15:34  host: user-109-243-48-124.play-internet.pl

    Schizofrenia paranoidalna na punkcie sukcesu zatoczyła właśnie ostatnie koło.

  • 0

    55. ~sucker killah  2013-01-24 16:29:57  host: 89-77-176-219.dynamic.chello.pl

    żenujące - entuzjazm na poziomie zerowym, inwencja też, poziom artystyczny - zero, sztuczność - 100%... a żeby zmusić tych żałosnych ludzi do tego żałosnego spektaklu to chyba zrobili pranie mózgu a'la Amway :D Ogólnie - jeśli Orange wszystko robi tak "profesjonalnie" jak to, to współczuję klientom. Tak na marginesie to sam ostatnio miałem nieprzyjemność korzystania z netu w Orange tylko dla tego że miałem go prawie za darmo, ale pojawił się problem - złożyłem reklamację - obsługa klienta na koszmarnym poziomie, słuszna reklamacja nie uznana, odwołanie też nie - dopiero interwencja UKE spowodowała ze oczywistą oczywistość Orange łaskawie uznało... Normalnie, na codzień korzystam z Play i mam złe zdanie o obsłudze klienta, też były reklamacje i różne schody z nimi, ale tak źle jak w Orange nigdy nie było, po prostu DNO! Ten filmik myślę że dobrze oddaje co to za firma.

  • 0

    56. ~Keen  2013-01-24 16:54:44  host: aaot91.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Typowe szkolenie, typowe pranie mózgu. Na klipie poznałem 2 osoby z mojego miasta. Oboje to kierownicy placówek TP przekształconych w salony Orange. Widać szkolenia pomarańczy są bardziej popaprane niż mi się wydawało.

  • 0

    57. ~marcin  2013-01-24 20:31:11  host: apn-37-98-209-203.dynamic.lte.plus.pl

    żali mi tych ludzi... tak po ludzku...

  • 0

    58. ~Keen  2013-01-24 21:20:44  host: 178.183.135.242.dsl.dynamic.t-mobile.pl

    Tak po ludzku mi też i doskonale ich rozumiem. Sam pracuje w telekomie i wiem jak wyglądają szkolenia i ew. odmowa w udziale w takich szopkach. Respect dla tych ludzi, bo pokazali, że mają jaja i podchodzą do tego z poczuciem humoru i dystansem do samych siebie. Inaczej takie szkolenie pozostawiło by tylko rysy na psychice. Ludzie wymiatacie i tak trzymać. A co do jakości - jeszcze troszkę Wam brakuje ;DDD

  • 0

    59. ~Anti_Q  2013-01-25 01:50:16  host: 84-10-80-30.dynamic.chello.pl

    Teksty i pomysł tego prania mózgów jak z filmu o Amwayu.

  • 0

    61.  2013-01-25 21:52:19

    kancelaria: a trochę więcej szczegółów? Może być na maila - witek@telepolis.pl.

  • 0

    62. ~min  2013-01-27 16:07:32  host: apn-46-76-110-54.dynamic.gprs.plus.pl

    Artykuł i powyższe komentarze potwierdzają jedno - ważna jest informacja, nieważne jaka - jest ona tylko po to aby póżniej rozlała się fala krytyki i szyderstwa z innych ludzi z domysłami kogo zwolnią a kogo nie lub kto odpowie przed sądem. Dlaczego nikt nie zwrócił uwagi na słowa piosenki i wyreżyserowane sceny. W 4 minucie i 10 sekundzie filmu wkładają klientowi pieniądze do kieszeni marynarki a z drugiej kieszeni wyciągają i uśmiechnięci odchodzą śpiewając "Twoje obiekcje pokonamy sprytnie - tutaj się dołoży, tam się trochę wytnie"

  • 0

    63. ~min  2013-01-27 16:14:53  host: apn-46-76-110-54.dynamic.gprs.plus.pl

    Instrukcja postępowania jest jasno określona: "będziemy od dzisiaj jednym głosem śpiewać... więcej czułości, mniej zawiłości... bez czytelności nie ma umowy... trafi na Ciebie kontakt wzrokowy... sprzedawca..po weekendzie nieco osłabiony... konsultant..poda ci rękę..posadzi..uśmiechnie się czasem... dochodowości efektywności przez akademię... absolutnie święta analiza potrzeb twych czyli klienta... pytania otwarte, pytania zamknięte... sprzedawca określi dla Ciebie korzyści... przed tobą leży telefon marzenie, właśnie spełniłeś kolejne pragnienie szczęśliwy klient sprowadzi gości ... "

  • 0

    64. ~min  2013-01-27 16:20:26  host: apn-46-76-110-54.dynamic.gprs.plus.pl

    Osobiście najbardziej podoba mi się scena z dawaniem i odbieraniem pieniędzy w celu "sprytnego pokonania obiekcji" i puenta na zakończenie "... dla naszych dzieci dla potomności ..."

  • 0

    66. ~AA  2013-01-28 20:20:01  host: 89-71-29-169.dynamic.chello.pl

    Witek tutaj są sami Dyrektorzy Regionów i inni,wątpie że to było zwykłe szkolenie:) To sciema,mieli nagrać coś dla image Orange...jak widać FAIL:)

  • 0

    67. ~klient TP/Orange  2013-01-30 01:57:53  host: duc54.internetdsl.tpnet.pl

    #1. Właśnie miałem okazję zapoznać się z efektami działania tej "Akademii Q jakości". Gdy dwa lata temu przedłużałem umowę na DSL-a z jednoczesnym podniesieniem prędkości, byłem zachwycony jak szybko bezproblemowo to poszło; wszystko załatwiłem przez telefon i wyższą prędkość miałem po 36 godzinach od czasu rozmowy. Tym razem moje doświadczenia są wręcz przeciwne. Ponieważ dotychczasowa umowa na DSL-a kończy mi się w pierwszych dniach lutego, więc pod koniec grudnia zadzwoniłem na biznesową infolinię, żeby przedłużyć umowę i zamówić usługę "Turbo DSL". Gdy przyszedł rachunek telefoniczny to okazało się, że infolinia działa na zasadzie sex-telefonu i samo złożenie zamówienia kosztowało mnie ponad 10 złotych. Po miesiącu wreszcie dostałem list z Aneksem do podpisania. Siadłem nad tym Aneksem i ręce mi opadły. Ktoś wymyślił uniwersalny Aneks, pasujący do wszystkich możliwych umów, jakie Orange może zawierać, z wszystkimi możliwymi rodzajami klientów oraz płatników, z dziesiątkami opcji, które należało wykreślać lub wypełniać. Problem w tym, że większość tych rubryk nie była ani wypełniona, ani wykreślona. Co więcej, Aneks ani nie określał promocji w ramach której przedłużałem umowę, anie nie określał wysokości abonamentu, który miałem płacić! "Szczegółową specyfikację" łącza miał zawierać Załącznik nr 1, ale on poza moimi danymi jako jedyny parametr podawał "Opcja 10000" nic nie wspominając o promocja z jakiej miałem skorzystać.

  • 0

    68. ~klient TP/Orange  2013-01-30 01:58:46  host: duc54.internetdsl.tpnet.pl

    #2. Z ceną za abonament było jeszcze lepiej, bo ją miał zawierać Załącznik nr 2, który również okazał się być wyciągiem z Regulaminu, w pierwszym swoim punkcie stwierdzającym, że Abonent zobowiązuje się uiszczać opłaty instalacyjne oraz abonamentowe w wysokości wynikającej z Cennika usługi Dostęp do Internetu DSL. Co prawda jeden z następnych punktów mówi, że: "Abonent korzysta z (niewłaściwe skreślić) Promocji/Oferty Okresowej/Oferty Specjalnej, której zasady zostały określone w (niewłaściwe skreślić) Regulaminie Promocji/Regulaminie Oferty Okresowej stanowiącym Załącznik nr 4 do Umowy (Skreślic w przypadku niekorzystania przez abonenta z ulg). Oczywiście skreślone nic nie było, a Załącznika nr 4 po prostu nie dostałem! Ponieważ dotychczasowa umowa kończy się już za kilka dni, a mnie przez kilka dni nie będzie w domu, więc chciałem na infolinii uzgodnić termin dokonania przełączenia (zmiana IP itp). Znowu zadzwoniłem na infolinię, powędrowałem po niezbyt oczywistm menu IVR, posłuchałem sobie muzyczki, aż w końcu zostałem rozłączony. Przy drugim podejściu wybrałem inne menu, udało mi sie nawet przejść identyfikację, ale tylko po to, by usłyszeć, że ten numer nie jest obsługiwany przez infolinię biznesową i że mam dzwonić na infolinię abonentów prywatnych. Następne kilka złotych szlag trafił! Dzwonię na infolinię abonentów prywatnych, wchodzę w menu dostępu do internetu, a tam tylko neostrada i jej reklamy, a DSL-a nie obsługują!

  • 0

    69. ~klient TP/Orange  2013-01-30 02:00:18  host: duc54.internetdsl.tpnet.pl

    #3. Poddaję infolinię, chcę się zalogować na swoim koncie na stronie tp.pl, ale przenosi mnie na stronę www.orange.pl, oczywiście na moje konto telefonu komórkowego, a nie stacjonarnego! W końcu jakoś udaje mi się wylogować z konta komórkowego i zalogować na konto linii stacjonarnej (oczywiście stare loginy i hasła nie działają!), a tam dowaduję się że na swojej linii telefonicznej nie mam internetu! W tym momencie moja cierpliwość się wyczerpała i postanowiłem tutaj podsumować efekty działania "Akademii Q jakości".

  • 0

    70. ~gucio-gucio  2013-02-03 19:54:31  host: 82-210-142-93.home.aster.pl

    A propos zwolnienia tych co wykazali za mało entuzjazmu - w Korei lądowało się w więzieniu za zbyt mało żarliwy płacz po zmarłym Wodzu.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-162-44-105.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.