DAJ CYNK

Jabczyński: kody Orange to wielki sukces

WitekT

Wydarzenia

Hit wiosny - tak określił akcję z tajemniczymi kodami Orange rzecznik operatora Wojciech Jabczyński. Z jego wpisu wynika, że należy oczekiwać podobnych akcji w przyszłości.

Hit wiosny - tak określił akcję z tajemniczymi kodami Orange rzecznik operatora Wojciech Jabczyński. Z jego wpisu wynika, że należy oczekiwać podobnych akcji w przyszłości.

Szczerze mówiąc nie spodziewaliśmy aż tak wielkiego sukcesu i kilkuset tysięcy uczestników promocji. Cieszymy się i dziękujemy, że tak dobrze przyjęliście naszą akcję. Myślę, że marketingowo był to jeden z najlepszych virali, jakie kiedykolwiek zrobiły polskie firmy i wizerunkowo przyczynił się do wzmocnienia naszej marki, co w kontekście obecnej sytuacji na rynku komórkowym jest niezwykle ważne - pisze rzecznik na swoim blogu.

Orange zanotowało spory wzrost zainteresowania swoją stroną na Facebooku, a blog rzecznika miał ponad 10-krotny wzrost odwiedzin, osiągając ponad 20 tys. unikalnych użytkowników dziennie. Rekordowy wpis anonsujący kody ma do tej pory ponad 80 tys. wyświetleń i 1800 komentarzy związanych z kodami, a kolejne dwa wpisy z kodami miały po 600 komentarzy, czym pobito rekord sprzed dwóch lat (notka o nowej ofercie prepaid).

O naszej akcji rozpisywały się portale telekomunikacyjne, które notowały rekordowe liczby odsłon. Dlatego jeśli zastanawiacie się, czy w przyszłości będą podobne promocje dla użytkowników Orange, to wydaje się to raczej pytaniem retorycznym - kończy swój wpis Jabczyński.

Pierwsza wiadomość o kodach w serwisie TELEPOLIS.PL ma w tej chwili 660 tys. odsłon i 750 komentarzy. Kolejne 12 wiadomości, do teraz, ogółem 270 tys. odsłon i 255 komentarzy.

Przypomnijmy, że zabawa z kodami została przedłużona do 17. maja. Szerzej pisaliśmy o tym w tej wiadomości.

Ankieta
87%
9%
1%
1%
2%
1%

Wszystkich głosujących: 13289


Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: blog.tp.pl, wł