Hit wiosny - tak określił akcję z tajemniczymi kodami Orange rzecznik operatora Wojciech Jabczyński. Z jego wpisu wynika, że należy oczekiwać podobnych akcji w przyszłości.
Szczerze mówiąc nie spodziewaliśmy aż tak wielkiego sukcesu i kilkuset tysięcy uczestników promocji. Cieszymy się i dziękujemy, że tak dobrze przyjęliście naszą akcję. Myślę, że marketingowo był to jeden z najlepszych virali, jakie kiedykolwiek zrobiły polskie firmy i wizerunkowo przyczynił się do wzmocnienia naszej marki, co w kontekście obecnej sytuacji na rynku komórkowym jest niezwykle ważne - pisze rzecznik na swoim blogu.
Orange zanotowało spory wzrost zainteresowania swoją stroną na Facebooku, a blog rzecznika miał ponad 10-krotny wzrost odwiedzin, osiągając ponad 20 tys. unikalnych użytkowników dziennie. Rekordowy wpis anonsujący kody ma do tej pory ponad 80 tys. wyświetleń i 1800 komentarzy związanych z kodami, a kolejne dwa wpisy z kodami miały po 600 komentarzy, czym pobito rekord sprzed dwóch lat (notka o nowej ofercie prepaid).
O naszej akcji rozpisywały się portale telekomunikacyjne, które notowały rekordowe liczby odsłon. Dlatego jeśli zastanawiacie się, czy w przyszłości będą podobne promocje dla użytkowników Orange, to wydaje się to raczej pytaniem retorycznym - kończy swój wpis Jabczyński.
Pierwsza wiadomość o kodach w serwisie TELEPOLIS.PL ma w tej chwili 660 tys. odsłon i 750 komentarzy. Kolejne 12 wiadomości, do teraz, ogółem 270 tys. odsłon i 255 komentarzy.
Przypomnijmy, że zabawa z kodami została przedłużona do 17. maja. Szerzej pisaliśmy o tym w tej wiadomości.
Źródło tekstu: blog.tp.pl, wł