Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Jabczyński: 3 mln klientów e-faktur

Jabczyński: 3 mln klientów e-faktur

WitekT 15 Kwietnia 2014 18:40

5 9

Już 3 mln klientów Orange korzysta z e-faktur - poinformował na swoim blogu Wojciech Jabczyński, rzecznik telekomu.




W ostatnich latach mocno ją promujemy i to przynosi efekty. Ostatni przykład nowe smart plany, które wprowadziliśmy 11. kwietnia. Klienci, którzy wybiorą e-fakturę zapłacą o 5 zł niższy abonament. Ważnym aspektem jest także ochrona środowiska. Dzięki dokumentom elektronicznym sporo drzew dalej rośnie i nie zostało przerobionych na papier. Współtworzyliśmy koalicję "Wybieram e-fakturę". Organizowaliśmy też akcje proekologiczne, wspierające e-faktury. Wymyśliliśmy e-toperza. Dużo się dzieje i o to własnie chodzi - pisze Jabczyński.


Zobacz: Nowe plany taryfowe Orange ze smartfonem co roku - oficjalnie.

Źródło tekstu: blog.orange.pl     

Dodaj do:

Tagi: orange | wojciech jabczyński

w sumie: 40
  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    21.  2014-04-15 20:47:18

    @14
    Tyś się z choinki urwał? :D

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    22.  2014-04-15 20:49:47

    @19 - dobra uwaga :)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    23.  2014-04-15 21:03:12

    @14. Nie ja chce drukować, tylko podałem przykład starszych ludzi, którzy nie korzystają z bankowości internetowej. Wtedy albo drukują sobie e-fakturę, albo spisują dane, wypełniają blankiet i płacą tradycyjnie. Tak czy inaczej i tak na końcu jest kolejny papierek, tyle, że nie wygenerowany przez Orange.

  • Ten komentarz został ukryty.

    -1

    24. ~  2014-04-15 21:10:21  host: user-94-254-141-76.play-internet.pl

    @19 człowieku puknij się w głowę po co ci ten rachunek? Potrzebny druk tylko do urzędu skarbowego lub innych instytucji jeśli poproszą. Z samej faktury potrzebujesz tylko kwotę i nr rachunku bankowego. Robisz przelew elektroniczny, lub wpisujesz na poczcie nr rachunku na blankiecie, jeśli ogarnięcie płatności elektronicznej to dla ciebie za dużo.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    25. ~  2014-04-15 21:11:12  host: user-94-254-141-76.play-internet.pl

    Jak dla mnie możesz sobie zapisać ten plik pdf na czytniku ebook, mam to w poważaniu co z nim zrobisz.

  • Ten komentarz został ukryty.

    -1

    26.  2014-04-15 21:40:38

    Wszelkie rachunki jakie dostaje są tylko i wyłącznie w formie elektronicznej, wygoda, swoboda, do tego polecenie zapłaty, i człowiek nie musi o tym nic myśleć. sama się opłaca, nie przychodzą zbędne rachunki a jak jest potrzeba to drukarka w pracy darmowa :)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    27. ~  2014-04-15 21:43:04  host: ip-37-209-147-18.free.aero2.net.pl

    @24 jak idziesz zapłacić na pocztę to musisz mieć wydrukowane

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    28. ~mirekb  2014-04-15 21:49:05  host: 46.204.57.249.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    w ofn nawet dokladny wykaz polaczen z netem wygląda uczciwie.w tm podobnie.w plusie zapomnij

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    31. ~  2014-04-15 22:56:10  host: ip-78-30-84-154.free.aero2.net.pl

    Czyli zamias 49 za neo zaplace 44 a zamiast 35 za telefon zaplace 30 PLN ? Watpieeeeee.....

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    32. ~jeszcze_klient_Orange  2014-04-15 23:44:20  host: 89-77-152-170.dynamic.chello.pl

    Mają 3 mln użytkowników z prostej przyczyny. Mam abonament za który płacę 159,99 złotych. Po 6 miesiącach dostaję sms-a że jak nie włączę e-faktury, to zgodnie z jakimś tam regulaminem jakiejś tam promocji mój abonament wzrośnie o 10 złotych miesięcznie. Oczywiście, jednozdaniowy zapis w umowie był. Moje niedopatrzenie. Ale na stronie internetowej podają kwotę abonamentu 159,99 a nie 169,99.
    Włączyłem tą usługę. Ale zagranie beznadziejnego Orange jest po prostu beznadziejne. Nie dość że jakość obsługi jest poniżej wszelkiej krytyki (przeniesienie numeru podczas którego każda czynność realizowana na moim koncie przez pracownika tej szanownej sieci kończyła się reklamacją) to jeszcze zasięg jest taki sobie w porównaniu z Play (brak zasięgu na większej części trasy Warszawa-Wrocław oraz BRAK ZASIĘGU W METRZE - a mamy podobno 21 wiek!!!).
    W efekcie już niedługo Orange straci dwie aktywacje na łączną sumę ponad 200 złotych miesięcznie. Nauczka na przyszłość - nigdy więcej Orange.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    33. ~stern  2014-04-16 01:52:08  host: cbp62.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @ 32. Z tym brakiem zasięgu w metrze to akurat dobrze. Przynajmniej w jednym środku transportu nie trzeba słuchać o przygodach rodem z pudelka. Powinien być odgórny zakaz. Wystarczy, że zasięg jest na stacjach.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    34.  2014-04-16 07:16:29

    @33 W każdym środku transportowym MPK nie powinno być zasięgu. W końcu był by spokój z pajacowaniem przez telefon.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    35.  2014-04-16 07:29:05

    @33 powinny byc zablokowane rozmowy tel :) SMS niech zostaną ^^

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    36. ~  2014-04-16 07:30:59  host: 213-195-160-133.ip.netia.com.pl

    33, Orange i TM nie mają zasięgu a Play ma?? haha, to po co Play kupuje od nich roaming skoro ma lepszy zasięg? Owszem zasięgu możesz nie mieć ale to wynika właśnie z tego, że Play tak działa roamingu czyli loteria a ty akurat nie masz szczęścia. Odnośnie metra to masz rację z zasięgiem ale podobnie jak przedmówcy uważam to za plus, bo niektórzy to i w kościele niedługo będą opisywać swoje doznania erotyczne z minionej nocy.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    37. ~Maleusz  2014-04-16 09:04:04  host: 195.246.224.161

    Akurat mam abo w Orange i telefon służbowy w Play. Nie jest najgorzej jeśli chodzi o pleya ale w niektórych miejscach jest jedna kreska lub zasięgu w ogóle nie ma, a w Orange mam 4 kreski albo pełen zasięg. są miejsca gdzie Play działa lepiej ale nie często mi się to zdarza. Teraz jestem w okolicach Częstochowy i zasięg Play jest słabszy niż w Orange. Nie mówie już o zrywaniu połączeń, bo się czasami też zdarzyło

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    38.  2014-04-16 11:00:44

    A jaki procent z tych 3 milionów niezamówione e-faktury dostaje? ;-)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    40.  2014-04-16 13:36:28

    Dotychczasowi abonenci zapłacą 3 lub 10 zł więcej, jeżeli nie zgodzą się na e-fakturę.
    Jak to się ma do zapewnień sprzedawców, że wysokość zobowiązania w umowach nie ulegnie zmianie przez cały okres umowy?
    Czy firmy mogą jednostronnie zwiększać abonament w obowiązujących umowach?
    Wystawianie faktur to obowiązek przedsiębiorcy .

    E-faktury to korzyść tylko dla firmy, a koszty jak zwykle ponosi klient.
    W przypadku klientów z tzw. starszych roczników to nie tylko koszt papieru i atramentu ale również zakupu sprzętu.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    41. ~  2014-04-16 23:56:31  host: 89-71-52-196.dynamic.chello.pl

    @32 W jakim metrze i gdzie? Byłem nie tak dawno w Wawie i mam służbowy w TM. I całą prawie trasę rozmawiałem w metrze. Więc nie pitol, że nie ma zasięgu!. Wawa już po modernizacji.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    42.  2014-04-17 07:59:00

    słoneczny - akurat starsi ludzie mają komputery i drukarki... ale internetu już nie ;-)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    43.  2014-04-17 08:11:55

    Inaczej - bo e-faktury listonosz nie przyniesie... Mają wszystko, jednak problem z bankowością elektroniczną mają ;-) Mieszasz. Ja nie widzę żadnego problemu - bo nie zajmuje się globalnie (jak większość tutaj) problemami telekomunikacyjnymi ;-) Moja teściowa nie ma ani komputera, ani internetu, nie wiem czy ma konto w banku nawet. Ale faktury elektroniczne jednak bez problemu ma popłacone ;-) Elektronicznie - bo kto by na pocztę z tym chodził ;-)

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-160-198-60.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.