DAJ CYNK

ISO dla Dialogu

WitekT

Wydarzenia

Telefonia Dialog otrzymała międzynarodowy certyfikat jakości ISO 9001:2000.

Telefonia Dialog otrzymała międzynarodowy certyfikat jakości ISO 9001:2000.

W Telefonii Dialog proces wdrożenia standardu ISO rozpoczęto w roku 2001 zawierając umowę z firmą KEMA Quality Polska. Projekt ten zakończył się w ubiegłym roku sukcesem – Dialog uzyskał certyfikat w pełnym zakresie zgodności z normą ISO 9001:2000.

Przyznanie certyfikatu oznacza, że standardy zarządzania przyjęte w spółce są na najwyższym światowym poziomie. Nasi Abonenci mogą mieć pewność, że korzystają z najlepszych usług – mówi Józef Dudziak, prezes zarządu Telefonii Dialog.

Posiadanie standardu ISO poświadcza, że Dialog dobrze zarządza procesami biznesowymi, a produkty spełniają wymagania międzynarodowe. Norma ta potwierdza także, że usługi oferowane przez operatora są dostosowane do wymagań klientów.

Wdrożenie normy ISO umożliwi, przez czytelne opisanie procesów, ich dalszą modyfikację i doskonalenie, a w efekcie obniżenie kosztów i wzrost wartości spółki. Jest to dla nas szczególnie ważne. Zarządzanie procesami w firmie jest podstawą do osiągnięcia sukcesu i efektywnego działania firmy na dynamicznie zmieniającym się wolnym rynku – dodaje Józef Dudziak.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Dialog