Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości ISO dla Dialogu

ISO dla Dialogu

WitekT 15 Marca 2006 21:50

0 0

Telefonia Dialog otrzymała międzynarodowy certyfikat jakości ISO 9001:2000.

W Telefonii Dialog proces wdrożenia standardu ISO rozpoczęto w roku 2001 zawierając umowę z firmą KEMA Quality Polska. Projekt ten zakończył się w ubiegłym roku sukcesem – Dialog uzyskał certyfikat w pełnym zakresie zgodności z normą ISO 9001:2000.

Przyznanie certyfikatu oznacza, że standardy zarządzania przyjęte w spółce są na najwyższym światowym poziomie. Nasi Abonenci mogą mieć pewność, że korzystają z najlepszych usług – mówi Józef Dudziak, prezes zarządu Telefonii Dialog.




Posiadanie standardu ISO poświadcza, że Dialog dobrze zarządza procesami biznesowymi, a produkty spełniają wymagania międzynarodowe. Norma ta potwierdza także, że usługi oferowane przez operatora są dostosowane do wymagań klientów.

Wdrożenie normy ISO umożliwi, przez czytelne opisanie procesów, ich dalszą modyfikację i doskonalenie, a w efekcie obniżenie kosztów i wzrost wartości spółki. Jest to dla nas szczególnie ważne. Zarządzanie procesami w firmie jest podstawą do osiągnięcia sukcesu i efektywnego działania firmy na dynamicznie zmieniającym się wolnym rynku – dodaje Józef Dudziak.

Źródło tekstu: Dialog     

Dodaj do:
w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-23-20-157-174.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.