DAJ CYNK

iPod rządzi na rynku mobilnej muzyki

WitekT

Wydarzenia

Strategy Analytics opublikowało raport na temat rywalizacji na rynku muzyki mobilnej. Konkluzja jest jedna - niepodzielnie rządzi iPod, gdyż telefony z funkcją odtwarzacza mp3 nie zachwycają ani jakością muzyki, ani intuicyjnością i łatwością obsługi.

Strategy Analytics opublikowało raport na temat rywalizacji na rynku muzyki mobilnej. Konkluzja jest jedna - niepodzielnie rządzi iPod, gdyż telefony z funkcją odtwarzacza mp3 nie zachwycają ani jakością muzyki, ani intuicyjnością i łatwością obsługi.

W szranki z iPodem w raporcie stanęły 4 najpopularniejsze telefony z funkcjami muzycznymi: Samsung SGH-E720, O2 XM, SonyEricsson V800 oraz Orange SPV C500.

O2 XM przoduje pod względem użytkowalności, jednak biorąc pod uwagę wszystkie aspekty Samsung SGH-E720 jest najlepszy z pozostałej czwórki - do iPoda mu jednak daleko - powiedział David Kerr ze Strategy Analytics.

Z 20-punktową stratą do iPoda - szczególnie w jakości odtwarzanej muzyki - producenci telefonów i operatorzy muszą jeszcze raz podejść do swojej wizji przychodów z mobilnej muzyki. Następna "generacja" muzycznych telefonów SonyEricssona (np. model Walkman W600i), Motoroli i innych producentów musi przede wszystkim zniwelować przepaść, jaka ich dzieli od iPoda pod względem jakości muzyki - dodał Chris Ambrosio ze Strategy Analytics.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Strategy Analytics, Cellular News