Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości iPlusa weź na próbę

iPlusa weź na próbę

sirmark 17 Czerwca 2008 07:41

0 0

Plus wprowadził nową odsłonę promocji bezprzewodowego dostępu do Internetu - iPlus weź na próbę dla Ciebie 2. W ramach oferty klient ma możliwość przetestowania działania iPlusa. Jeśli nie będzie zadowolony z oferty, w ciągu 7 dni może rozwiązać zawartą w ramach promocji umowę i zwrócić sprzęt.






Promocją są objęte następujące modemy:
- modem zewnętrzny iPlus USB Huawei E220 HSDPA 7,2 Mb/s
- iPlus ExpressCard Huawei E800 HSDPA 7,2 Mb/s + adapter PCMCIA

Klienci, którzy nie będą zadowoleni z oferty i zdecydują się zwrócić sprzęt oraz rozwiązać umowę, zobowiązany będzie do zapłaty abonamentu proporcjonalnie do liczby dni, w których aktywna była karta SIM. Nie zostanie także zwrócona opłata aktywacyjna w wysokości 50 zł netto.

Zobacz: regulamin promocji "iPlus weź na próbę dla Ciebie 2".

Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:
w sumie: 32
  • 0

    13. ~`  2008-06-17 15:20:56  host: 212.160.172.70

    nie rozumiem tej promocji, w końcu prawo konsumenta gwarantuje możliwość rozwiazania umowy w ciągu 10 dni od jej zawarcia i zwrot sprzętu, więc o co chodzi?

  • 0

    14. ~tepsiaczek  2008-06-17 16:06:20  host: 212.160.172.70

    @13 - TYLKO w przypadku umów podpisywanych poza lokalem przedsiębiorstwa...

  • 0

    15. ~tepsiaczek  2008-06-17 16:14:14  host: 212.160.172.70

    a tak ogólnie to nawet fajna oferta na urlop - idziesz do salonu orange piszesz umowę na 7 dni, jedziesz (byle nie zbyt daleko) na urlop, wracasz na 1 dzień do miasta - oddajesz, idziesz do sąsiedniego salonu PLUS - piszesz umowę na 7 dni, wracasz na działkę/kwaterę agro itp, wracasz z urlopu, oddajesz I tym prostym metodem masz w "głuszy" neta przez 2 tygodnie... prawie ;-) (tylko nie piszcie że to ponad 100 zł kosztuje bo to śmieszne ;-) )

  • 0

    16.  2008-06-17 16:23:25

    ale tu wszyscy znają się na prawach... ;-)

  • 0

    17. ~tepsiaczek  2008-06-17 16:32:57  host: 212.160.172.70

    @16 wlo - popolemizuj...

  • 0

    18. ~boryna  2008-06-17 20:03:43  host: chz5.neoplus.adsl.tpnet.pl

    takie rzeczy powinny byc w standardzie, nie rozumiem czego podobne uslugi u innych opow nie sa do przetestowania. lipa. plus troxche ruszyl glowa i dzieki temu zyska knowych klientow i jak znam zycie inni operatorzy zaraz wprowadza cos podobnego, zeby nei byc gorszymi tylko zadnemu sie nei chcialo na taki pomysl wpasc!

  • 0

    19.  2008-06-17 20:09:01

    ~tepsiaczek - o czym? przecież i tak każdy uważa, ze taka oferta jest po to, żeby "wycyckać" operatora i "pokorzystać" za friko ;-)

  • 0

    20.  2008-06-17 20:10:17

    mnie interesuje, czy ktoś korzystał z urządzenia, o które pytałem (albo podobne - nie mówię o tym konkretnym a o dzieleniu takiego łącza) - jak to się sprawuje i czy nie ma problemów z modemami...

  • 0

    21. ~  2008-06-17 20:11:12  host: cie61.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ty no jest spoko. Zawsze jak nie będize działać tak jakbyśmy chcieli to można zwrócić, ale w to wątpie. Ale jak to osiąga 7,2 MBita to niezle!

  • 0

    22. ~nofuture  2008-06-17 21:59:21  host: elw250.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Za testowanie możliwości i wydolności sieci przez potencjalnych klientów trzeba opłacić haracz w postaci bezwrotnej aktywacji. Żenua... Nie skorzystam i nie będę testerem za 50 zł. Powinni się cieszyć, że ktoś sprawdza możliwości opa w danej lokalizacji i sami powinni za to zapłacić te 50 zł. Banda.

  • 0

    23.  2008-06-18 00:01:46

    nofuture: Rozumiem, że jesteś targetem za 20 PLN-ów miesięcznie:) Żenua...

  • 0

    24. ~  2008-06-18 00:02:17  host: f96-018.opera-mini.net

    a mi sie podoba ta oferta. wole wydać pięć dych niż płakać przez dwa lata. napewno zawitam w salonie plusa jak tylko uda mi sie wywalić tą zasraną viste z mojego lapka.

  • 0

    25. ~niop  2008-06-18 00:16:58  host: 73-104.unused.derbynet.waw.pl

    W dzisiejszych czasach za wszystko trzeba płacić. A kolega nofuture, to chyba jeszcze się nie przestawił. Obecnie mamy Najjaśniejszą Rzeczpospolitą jakby ktoś się jeszcze nie obudził. A propos iplusa, to wystarczy poczytać trochę fora internetowe, żeby wiedzieć, że jest to najlepszy bezprzewodowy internet obecnie w Polsce.

  • 0

    26. ~tepsiaczek  2008-06-18 09:58:25  host: 212.160.172.70

    tak jak napisałem - całkiem fajna oferta jak na "urlopowy" wyjazd... Fakt że urlop+net=praca czyli nie_urlop ;-) ale... Gdy na co dzień używam neo (albo innego stałego) w domu a na sporadycznym wyjeździe "niezbędnie niezbędny" mi net to jest to "jakieś" rozwiązanie... Koszty wtedy nie mają takiego znaczenia...

  • 0

    27. ~  2008-06-24 00:31:59  host: cju198.neoplus.adsl.tpnet.pl

    tepsiaczek, nie przesadzajmy, ale faktycznie sumienie nie pozwala mi do konca sie z toba nie zgodzic :) W kazdym razie mobilny necik wygoda, ciekaw jestem tylko jakz realnymi predkosciami iPlusa.

  • 0

    28. ~baron  2008-06-25 09:02:22  host: nat-mo5.aster.pl

    Zawsze można znaleźć hotspota na wyjeździe, ale faktycznie iPlus daje większą swobodę. Miałem wcześniej neta z orange i chodził gorzej. Tu przynajmniej w mieście są transfery na poziomie >2Mbit. Co do testów to nikt operatora nie wycycka bo i tak zapłacić trzeba a mało kto zwraca, bo do dobrego się łatwo człowiek przyzwyczaja.

  • 0

    29. ~  2008-06-26 23:14:31  host: chr77.neoplus.adsl.tpnet.pl

    baron - tez mi sie tak wydaje. PO pierwsze net iPlusa jest dobry, a po drugie jest lepszy niz orange. Stad wydaje mi sie ludzie beda brali te modemy i nie bedzie za wielu narzekań.

  • 0

    30. ~artek  2008-06-27 13:08:53  host: cir16.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ale czemu tylko plus ma mozliwosc przetestowania uslugi, czyzby inni operatorzy sie czegos obawiali? popularnosc wymaga pewnego poswiecenia

  • 0

    31. ~justyna  2008-09-25 13:20:35  host: 213.25.189.50

    czy mozecie mi powiedziec jak dział ten iplus , oczywiscie mam na mysli jak internet juz bez wzgledu na ta promocje , moze ktos z was ma jakies porównanie co do innych ofert ..

  • 0

    32. ~magda  2010-03-01 01:44:48  host: poczta.lnet.pl

    A ja wam powiem że to wielkie jedno oszustwo.Wzięłam tego iPlusa na próbę nie wiem co mnie pokusiło,i wyobraźcie sobie że sprawa reklamacyjna może niedługo trafi do sądu.A stało się tak, podpisałam na próbę umowę jednak dostałam uszkodzony modem, aplikacja w nim była uszkodzona, wiec nie mogłam skorzystać z neta wcale.Co się nawydzwaniałam na różne infolinie i jednogłośnie mi powiedzieli modem jest uszkodzony a nawet być może aplikacja do niego źle wgrana.Po 3 dniach męczarni zaniosłam do salonu w Łodzi do Tulipana wszystko i napisałam reklamacje jak powiedział konsultant żeby nie płacić tych głópich 50zł, przecież nie mogłam skorzystać to dlaczego mam płacić.I co w efekcie już mija chyba 6 mc jak ciągnie się sprawa reklamacyjna a plus nic nie zrobił żeby cokolwiek sprawdzić chociaż stan techniczny, a kiedy reklamacja nie była nawet przeczytana przez panią której nazwisko widniało jak osoby rozpatrującej, zdecydowałam że napiszę na nią reklamację gdyż jeśli pracownicy nie potrafią czytać ze zrozumieniem i udzielają zupełnie nie adekwatnej odpowiedzi na reklamację świadczy to o spychologii a jednym zdaniem mamy Cię kliencie gdzieś... i co się stało dalej a no nagle owa reklamacja zaginęła w tłumie. Nikt nie słyszał ani nie widział ... nic u nas w systemie nie ma taką odpowiedź uzyskałam a bezprawnie mi zabrali 60zł bo jak się okazało sobie za 3 dni policzyli za niby użytkowanie 10zł i co tu można napisać czy to nie są złodzieje? bo normalnie już nerwy siadają kończy mi się umowa się zmieniam sieć ze złodziejstwem to ja nie mam zamiaru się użerać.Sprawa niebyła by dla mnie absorbująca ale jak mnie potraktowali ile międzyczasie wydałam na tel. żeby się dowiedzieć co z reklamacją, ile nerwów mnie to kosztowało... Dlatego jak ktoś chce zaufać proszę bardzo tylko później nie jęczcie że płacicie a nie możecie skorzystać bo po to to piszę,żeby naświetlić sprawę że wcale taki wspaniały plus nie jest.A jeśli tych osób było więcej że dostali popsuty modem?to się nadaje do sądu

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-147-244-157.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Czy zmieniasz okresowo hasła?

Najpopularniejsze hasła w 2016 roku wg Keeper Security

 

Zobacz wynik | Opinie (0)

Archiwum Ankiet