Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości iPhone 5 dostępny od 19. sierpnia?

iPhone 5 dostępny od 19. sierpnia?

LuiN 14 Lipca 2011 08:48

0 0

Wygląda na to, że Apple przypadkowo ujawnił planowany start sprzedaży piątej generacji iPhone'ów. Firma z Cupertino wynajęła brytyjską firmę Gekko Ltd. w celu zatrudnienia specjalistów do sprzedaży iPhone'ów. Jak w wynika z anonsu firmy, specjaliści swoją pracę rozpocząć mieliby 16. sierpnia.

Oferta dotyczy pracy w różnych punktach sprzedaży na terenie UK, przez 5 dni w tygodniu w okresie od 16. sierpnia do 29. października. Konieczność zatrudnienia dodatkowego personelu sugeruje przewidzianą na ten czas premierę "dużego produktu".




Kandydaci muszą wykazywać pasję i niesłabnące zainteresowanie produktami Apple'a oraz zapewnić najwyższej klasy obsługę klienta. Oferta pracy obejmuje 4-dniowy program treningowy poprzedzający właściwą pracę. Za każdy dzień pracy (w tym szkolenie) pracownicy otrzymają 75 funtów (ok. 343 zł dziennie).

Na koniec tego treningu przypada weekend (19. - 21. sierpnia), który prawdopodobnie będzie pierwszym weekendem sprzedaży nowych smartfonów Apple'a.

Źródło tekstu: cnet, wł     

Dodaj do:
w sumie: 35
  • 2

    22. ~  2011-07-14 13:25:51  host: public-gprs192341.centertel.pl

    @21 Bzdura. Badania pokazują, że Iphone kupują młodzi (o dziwo sporo ludzi, których na to "nie stać"). Biznesmeni wolą poważniejsze maszynki, przede wszystkim z klawiaturą qwerty.

  • 0

    23. ~  2011-07-14 13:31:59  host: ibp66.internetdsl.tpnet.pl

    @19 - kwestia wypłaty za szkolenie jest regulowana rpzez kodeks pracy. Jest to traktowane jak okres zatrudnienia. Każde szkolenie które "nie liczy się" do zatrudnienia dla potencjalnego czy aktualnego pracobiorcy jest naruszeniem prawa.

  • -3

    24.  2011-07-14 14:05:26

    Co wy tutaj, stać mnie nie stać, lub dwie wypłaty za telefon. Jak chcę coś kupić, to kupuję, a nie roztrząsam czy mnie stać, czy nie. Jestem emerytką (z nienajwyższą emeryturą), i swojego pierwszego iPhona (sprowadziłam sobie ze stanów, bo w Polsce jeszcze był niedostępny), kupiłam sobie na moje urodziny i muszę powiedzieć, źe dobrze mi służy do tej pory. Zastanawiam się jednak, czy nie zamienić go na nowszy/młodszy model...

  • 1

    25.  2011-07-14 14:47:19

    Grupa docelowa dla produktów Apple, jest tak jak z grupą docelową dla Radia Maryja. Jedni i drudzy są twardzi przy swoim wyborze, niewiele wiedzą lub nie chcą wiedzieć o innych produktach "polskojęzycznych", oraz są traktowani nie bez podstaw, jako grupa mało krytyczna wobec wielkości ponoszonych wydatków, gotowa sporo wydać, jeżeli się jej to właściwie przedstawi. Sorry, ale nie potrafiłem się powstrzymać.

  • 0

    26.  2011-07-14 14:54:31

    @22 - I kampanie reklamowe Apple kieruje do młodzieży?

  • 1

    27.  2011-07-14 15:14:30

    @22 bzdura bzdury. badania pokazują, że żółty jest najczęściej lubianym kolorem, a na urodziny najczęściej kupuje się prezenty. biznesmeni, jeśli mówimy o segmencie Klienta biznesowego, a nie pani z warzywniaka, kupują różne słuchawki. jeśli popatrzymy na wewnętrzne statystyki jednego z Operatorów, najwięcej idzie Androidów, sporo iPhone, BB spada, Symbian, o dziwo, trzyma się mocno. nie można też zapominać, że Klient Biznesowy bierze telefony dla całej firmy, nie tylko dla siebie; nikt nie ma statystyk jakie telefony używają prezesi i zarząd, ale wnosząc po swoich doświadczeniach, jak kiedyś były tylko BB i WM, teraz jest różnie i w zależności od kraju, spotyka się inne urządzenia; Francuzi wolą iP na przykład.

  • -2

    28.  2011-07-14 15:17:48

    @25: masz na to jakieś badania, czy sufituła i własne przemyslenia? ;) sorry, nie mogłem się powstrzymać

  • 0

    29.  2011-07-14 16:56:42

    @28: w zastępstwie @25: poszukaj sobie polskiego newsa p.t. "Apple jest religią - to udowonione!" czy starszego newsa "Kupują iPhone, bo wierzą, a Apple to religia" by daleko nie szukać. To nie są czcze wymysły tylko wyniki poważnych badań z użyciem MRI czyli obrazowaniem rezonansu magnetycznego.

  • 2

    30. ~franco baresi  2011-07-14 17:41:08  host: public97300.xdsl.centertel.pl

    polscy tzw. "biznesmeni" zwykle mają marne pojęcie o smartfonach a dostając takowe urządzenia w abonamencie na firmę wykorzystują je głównie do podstawowych zastosowań, dla mnie nie jest to w naszym kraju żadna docelowa grupa klientów którą można powaznie brać pod uwagę. Jestem zawodowym copywriterem, czeto widzę z jakiego sprzętu korzystają moi zleceniodawcy i mocodawcy, uwierzcie mi, świadomość tego co się posiada wśród polskiego "kwiatu biznesu" jest bardzo nikła. Byle fon był drogi i robił wrażenie, reszta się dla większości z nich nie liczy

  • 1

    31.  2011-07-14 17:42:20

    @29: nie sprzeczam, się, że pozycjonowanie marki Apple nie bazuje na kreacji nowej religii. bazuje. dla mnie, świetny case marketingowy zresztą, pozycjonowanie marki w ten sposób. byłbym jednak daleki od porównywania grupy docelowej Apple z wierzącymi w Chrześcijaństwo, Buddyzm, Islam, Koran; pozycjonowanie marki a wiara w Boga, czy zainteresowanie sektą Radia Maryja nie idzie ze sobą w parze i osoba pod @25 wykazała się tragicznym niezrozumieniem tematu, sama będąc produktem popkulturalnym, umieszczaniem emocji w komunikacji z markami. nie możesz powiedzieć, że komunikacja Apple to w 100% ten sam target, co np. Chrześcijaństwo; bynajmniej.

  • 0

    32. ~bender  2011-07-14 17:47:24  host: public-gprs197063.centertel.pl

    @24. Czuję w Twoim iphone spore dofinansowanie z MOPS.

  • 2

    33.  2011-07-14 17:52:08

    Mam za sobą kilka lat sprzedaży telefonów i pracowałem już trochę jak iPhone 3G pojawił się u polskich operatorów, a nawet jak 2G był sprowadzany z USA. Z tymi ludźmi tzn. fanami marki Apple, w ogóle nie da się rozmawiać. Jak im się zwróci uwagę na wolniejszy procesor, baterię, czytanie formatów itp. to się obrażają! Wmawiają sobie, że wszystkie firmy próbują ich markę naśladować. Wydają niemałe pieniądze na zakup aplikacji, które np. SG S lub SG SII lub HTC ma w standardzie i odbierają jak atak na siebie, kiedy im się zasugeruje, że telefon jest przez to jeszcze droższy. Mam wszelkie podstawy, aby znaleźć duże podobieństwa pomiędzy większością "fanów" Apple, a słuchaczy Radia Maryja. Przepraszam jak kogoś uraziłem.

  • 2

    34.  2011-07-14 17:54:17

    @31 To oczywiście nie jest ta sama grupa dosłownie, ale grupy wykazujące się podobnymi cechami wymienionymi wyżej.

  • 2

    35.  2011-07-14 17:58:09

    Co do telefonów dla biznesmenów, mam takie przemyślenie. Można przejść z Black Berry na high-endowy dotykowiec nie rezygnując z niezbędnych lub ulubionych funcji, natomiast odwrotna migracja jest niemożliwa, bez rezygnacji z czegoś. Swype i Gogle Voice zastępują w pełni qwerty. Dlatego Black Berry i Nokia z Qwerty lub podobne będą coraz mniej pojawiać się u "biznesmenów"

  • 1

    36.  2011-07-14 18:12:17

    O nie, tylko nie to... Znowu sie zaczyna. Teraz bedziemy codzien raczeni newsami, ze na parapecie pokoju numer 178 w siedzibie Apple w Cupertino ktos wystawil doniczke z kwiatkami, a to widomy konspiracyjny znak dla redaktora zaprzyjaznionego blogu ze iPhone nie bedzie sie nazywal 5 tylko 4S, a to, ze papier toaletowy w restauracjach obok tej siedziby zaczal sie w cudowny sposob ukladac w cos podobnego do iPhona 5 i tak dalej. Znow bedziemy sluchac tyrad jaki to innowacyjny telefon i wcale nie szkodzi, ze wcale takim zapewne nie bedzie. Przeciwnie! Koszmar nadciaga.O nie, tylko nie to... Znowu sie zaczyna. Teraz bedziemy codzien raczeni newsami, ze na parapecie pokoju numer 178 w siedzibie Apple w Cupertino ktos wystawil doniczke z kwiatkami, a to widomy konspiracyjny znak dla redaktora zaprzyjaznionego blogu ze iPhone nie bedzie sie nazywal 5 tylko 4S, a to, ze papier toaletowy w restauracjach obok tej siedziby zaczal sie w cudowny sposob ukladac w cos podobnego do iPhona 5 i tak dalej. Znow bedziemy sluchac tyrad jaki to innowacyjny telefon i wcale nie szkodzi, ze wcale takim zapewne nie bedzie. Przeciwnie! Koszmar nadciaga.

  • 1

    37.  2011-07-14 18:31:56

    Nie wszystko iPhone i inne full wypas Smartphony. Nawet mając zwykłą E51 można prowadzić biznes czy być z dziewczyną swoich marzeń. Choć wiem jak to jest w dziesiejszym świecie (przeważnie w mieście) gdy nie jesteś Cool na czasie, jesteś nikim po prostu dno. Papier toaletowy też tylko z logiem Apple używacie by się podetrzeć? Jak jest zwykły, to się nie podcieracie? Chore społeczeństwo, mówię o niektórych ludziach, nie każdym.

  • 0

    38. ~caray  2011-07-14 19:10:32  host: 095160038154.warszawa.vectranet.pl

    @2 aleocochodzi. ci ludzie mają miec opłacone szkolenie, a dotego maja dostac za to wynagrodzenie. tak zreszta jak w naszym pieknym kraju (ja mialem miesieczny cykl szkolen)

  • 1

    39. ~kormoran  2011-07-14 19:59:01  host: host-89-230-222-121.lublin.mm.pl

    Ja osobiście jestem zadowolony, że nadchodzi iPhone 5.Czekam też na Sony Ericsson Xperia Duo z wyświetlaczem 4,5" i baterią 2500mAh oraz na HTC EVO 3D oraz na nową wersję Android Market z filmami,książkami itd.To dobrze,że idziemy do przodu, ze jest postęp,rozwój...Tablety są na razie nieopłacalne. Taki tylko 7"-calowy HTC Flyer kosztuje aż 2682 złote.

  • 0

    40. ~kormoran  2011-07-14 20:00:24  host: host-89-230-222-121.lublin.mm.pl

    A na końcu coś się wybierze.

  • 0

    41. ~Ron  2011-07-15 10:47:32  host: cun42.internetdsl.tpnet.pl

    Używam IPHONA 4 od początku gdy pojawił się na rynku. Telefon wykorzystuję do obsługi rozmów głosowych, poczty, internetu i czasem korzystam z aparatu. Bywa, że wpisuję miasto do którego jadę i sprawdza pogodę. Mam też inne urządzenia tej firmy. Komputer, IPADA, IPODA. nie wydaje mi się abym był uzależniony od tej marki. Po prostu są to dobre produkty. Odnośnie grupy docelowej, mam 55lat.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-107-22-109-65.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.