Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Internetowy BOK dla klientów biznesowych TP

Internetowy BOK dla klientów biznesowych TP

WitekT 7 Czerwca 2006 22:25

0 0

Dzięki uruchomieniu na www.tp.pl nowej funkcjonalności - firmowe konto w TP - klienci biznesowi mogą zarządzać swoimi kontaktami z TP przez Internet. Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych technologii i dokładnej procedurze rejestracji korzystanie z firmowego konta w TP jest całkowicie bezpieczne.

Firmowe konto w TP umożliwia klientom biznesowym:
sprawdzenie stanu rozliczeń firmy z TP,
zamówienie lub modyfikację usługi TP,
uzyskanie informacji o stanie realizacji złożonych zamówień,
uzyskanie zestawienia wszystkich połączeń wykonywanych w firmie klienta: rodzaj, długość i koszt każdego z nich.




Wszystkie dane aktualizowane są co 24 godziny.

Do korzystania z firmowego konta w TP niezbędny jest numer PIN, który aktywowany jest wyłącznie na <>błękitnej linii tp biznes 9330 przez Administratora (osoba z firmy klienta odpowiedzialna za kontakty z TP). Administrator może ustalić cztery rodzaje PIN dla firmy. Ich zróżnicowanie pozwala na precyzyjny podział uprawnień dostępu do firmowego konta dla pracowników kontaktujących się z TP. Po otrzymaniu numeru PIN każdy użytkownik powinien osobiście zarejestrować się na www.tp.pl podając: numer ewidencyjny (znajduje się na fakturze w lewym górnym rogu), numer telefonu, numer PIN oraz imię i nazwisko.

Źródło tekstu: Telekomunikacja Polska     

Dodaj do:
w sumie: 6
  • 0

    1. ~arnie  2006-06-07 23:13:58  host: dke159.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Pierdoły do kwadratu. Po co mi jakieś "modyfikacje usług TP", czy "uzyskanie informacji o stanie realizacji złożonych zamówień"- co to Telepizza?

  • 0

    2. ~badenov  2006-06-08 09:12:27  host: 82.160.255.199

    Internetowe BOKi są coraz ważniejsze, nie da sie ukryć, że w tym tkwi przyszłość. Operatorzy coraz większą wagę przyklądają do takich serwisów, wystarczy zobaczyć ile zmian wprowadzono w ostatnim tygodniu w I-BOA Ery..

  • 0

    3. ~arek  2006-06-08 10:47:01  host: dpd62.neoplus.adsl.tpnet.pl

    racja badenov, te zmiany w IBOA Ery to niewątpliwie krok do przodu. Dla mnie najważniejsze, że jest przejrzyściej i sensowniej

  • 0

    4. ~miziunia  2006-06-08 12:51:37  host: dot212.neoplus.adsl.tpnet.pl

    faktycznie, całkiem ładnie się prezentuje te BOA internetowe Ery. Ciekawe jak będzie wygladac iBOK TP, czy tak samo tandetny jak cała telekompromitacja

  • 0

    5. ~harter  2006-06-08 14:48:30  host: dor173.neoplus.adsl.tpnet.pl

    no no, w końcu w TP pomyślano, że ludzie mają net i coś takiego jak Internetowe Biuro Obsługi Klienta zaczyna poprawnie fukcjonować. Ciesze się, że Era widać, że coś sie kręci w interesie, pare tygodni temu plus coś w EBOKu grzebał, teraz Era w IBOA sporo zmian wprowadziła

  • 0

    6. ~kinga  2006-06-08 15:06:43  host: dqi6.neoplus.adsl.tpnet.pl

    masa problemów do tej pory była na tego typu serwisach, nareszcie zaczęto o to dbać. A za zmiany w IBOA Ery naprawde trzeba Ere pochwalić, sporo pozytwnych nowości

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-162-44-105.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.