Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Internet w Erze po umowie za złotówkę

Internet w Erze po umowie za złotówkę

WitekT 27 Lutego 2009 16:13

0 0

Od 2. marca w ofercie Era Internet Stacjonarny, czyli ofercie dla klientów Telekomunikacji Polskiej opartej o BSA, pojawi się nowa promocja, w której usługa będzie kosztowała złotówkę, ale dopiero po zakończeniu umowy - dowiaduje się TELEPOLIS.PL.

Ceny w promocji przedstawia tabela. W zależności od długości umowy, na jaką podpisuje się umowę, po jej zakończeniu Internet można mieć za 1 zł miesięcznie przez rok, pół roku lub kwartał.




 

 36 miesięcy

24 miesiące

12 miesięcy

1 Mb/s

49 zł

59 zł

69 zł

2 Mb/s

69 zł

79 zł

99 zł

6 Mb/s

109 zł

119 zł

129 zł

Internet za 1 zł

12 miesięcy

6 miesięcy

3 miesiące


Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:
w sumie: 33
  • 0

    14.  2009-02-27 18:58:13

    #13: nie ma w ofercie bo za tanio by to musieli sprzedawać, i kto by wtedy droższe opcje brał? No może kilku by wzięło ale i tak sporo byliby w plecy. Więc rozumiesz, chodzi o to by jak najwięcej wyssać z jednego klienta.

  • 0

    15.  2009-02-27 19:19:25

    Ad 13. Skąd wiesz że za 3-4 lata będzie taniej???

  • 0

    16.  2009-02-27 19:24:43

    Umowa na 3 lata to jednak lekka przesada. Ceny może nie będą już tak spadać ale zwiększone zostaną prędkości. W większych miastach internet z sieci kablowych np upc bedą oferowały prędkości minimum 10 mega tak jak juz jest teraz. Gorzej w mniejszych miejscowościach bo tam pewnie tylko TP będzie a w infrastrukturę inwestować nie będą.

  • 0

    17. ~dzetex  2009-02-27 19:27:49  host: 106-pra-4.acn.waw.pl

    Nie popadajmy w skrajnosci. Nie wszystkim uzytkownika jest potrzebny taki szybki net teraz czy za nawet 5 lat. Zobaczcie, ludzi aktywni, zapracowani, czy tez osoby starsze potrzebuja taniego internetu do pogrania po sieci w karty, pogadania sobie, obejrzenia co nieco w sieci jak yt czy inne serwisy, od czasu do czasu do pobrania sterownikow. Owszem szybkosc 10 czy 20mb jest super ale dla tych co masowo cos sciagaja;) w zasadzie 1 czy 2 mb na dzien dzisiejszy starcza (sam mam 2mb). Kiedys siedzialo sie na modemach (jeszcze nie ktorzy pamietaja dobrze;)) czy ejszcze kilka lat temu 128,256 czy 512kb/s i tez chodzilo sie po stronach dobrze. Wiec oferta Ery wcale nie jest zle. Spekulacja jakie ceny beda za 2 czy 3 lata jest bez sensowna. Taniej to juz raczej nie bedzie, nawet za najnizsze predkosci. A dostac praktycznie darmowego neta bardzo fajna sprawa, tez bym tak chcial:)

  • 0

    18. ~  2009-02-27 19:34:36  host: 82.160.4.8

    rcicho - bo Internet tanieje, albo inaczej do tego podchodząc to w tej samej cenie oferowane są coraz większe prędkości. Tak było jest i będzie. Zresztą co tłumaczyć takie rzeczy, sam dobrze o tym wiesz, a wogóle to w 2012 roku będzie koniec świata i nie doczekamy tego czwartego roku za 1 PLN.

  • 0

    19. ~  2009-02-27 20:34:04  host: dsa44.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A ja, żeby tą dyskusję i spekulacje rozwiać, pokażę coś ciekawego: ;-) http://www.speedtest.net/result/383102158.png i pobieranie plików pod windą: ;-) http://img155.imageshack.us/img155/2593/hotportalplad6.jpg Pozdrawiam wszystkich

  • 0

    20. ~Ticom  2009-02-27 20:47:09  host: 195.117.179.8

    @13-"Co do cen 1Mb to niestety internet nigdy nie będzie kosztował 10-20zł" Teraz-a dokładnie tylko do jutra - Dialog ma 1Mb za 19.90 a 2Mb za 29.90 na dwa lata plus oczywiście telefon. Pozdrawiam.

  • 0

    21. ~m  2009-02-27 20:56:04  host: s32.zabrze.net.pl

    Wielcy miastowi sie wypowiadają o kablówkach, internecie od operatorów komórkowych i innych, jakby zapomnieli,że sa miejscowości w których, nie ma ani kablówki ani zasięgu komórkowego szybszego niz GPRS/EDGE, a dochodzi tylko kabel z TPSA. Ponadto porównywanie internetu Play z jakimkolwiek łączem szerokopasmowym jest śmieszne zarówno jesli chodzi o limity, prędkośc transferu i dostępnośc technologii.

  • 0

    22. ~  2009-02-27 21:19:31  host: f142-135.opera-mini.net

    100procent zasięgu ma byc do konca tego roku w CMDA (czy jakos tak) 450MHz orange. prędkość podobno okolo 1 mega. niestety beda te nieszczesne limity. orange daje 3 giga limit transferu. ale jesli abonament na rozmowy nie bedzie potrzebny to i tak wg mnie bedzie to w miare oferta (a cena chyba okolo 50zl miesiecznie). z tym ze musze P4 pochwalić. dosc szybko stawiaja swoje nadajniki. np w tamtym roku nie bylo nic playa a od lutego 2009r. postawili juz 5 nadajnikow i nawet w okolicznych mniejszych miejscowościach po 1nym 3g play. wiadomo ze jest sporo dziur bo play bedzie mialo ledwie 2 lata. W3 sa od ponad 10 lat wiec wiadomo ze zasięg maja większy.. najdłużej trwa staranie sie o pozwolenia zalozenia nadajnikow..

  • 0

    23.  2009-02-27 22:16:13

    Ad 21. Limit 5Gb/10Gb to wcale nie jest tak mało jeśli nie korzystasz z p2p. Prędkość w Play to 1mb też nie jest taka zła bo wielu ludzi (pewnie nawet wiekszość polskich internautów) nawet tyle nie ma. A dostepność - coraz wieksza i w tej chwili jest to już kilkaset miast w całej Polsce i obszary przyległe do nich. Sieć jest tak budowana aby zasięg nodeB Playa był jak największy i znane są przypadki ściągania netu od Playa z ok 15-20km. Konieczna jest tylko antena na dachu i kabelek.

  • 0

    24. ~pat  2009-02-27 22:17:59  host: 83.220.101.215.dsl.dynamic.eranet.pl

    mam i sobię cenię. 6 mb/s

  • 0

    25. ~  2009-02-27 22:19:40  host: ehs198.neoplus.adsl.tpnet.pl

    17. ~dzetex - nie zgodze się, 10 czy 20M jest dla tych co chca pobierać szybko; masowo ludzie pobierają na każdym łączu. A wolne łącza o których piszesz nie nadają sie do chodzenia po stronach z powodu timeoutów.

  • 0

    26. ~nick  2009-02-27 22:23:44  host: ehs198.neoplus.adsl.tpnet.pl

    19. - widac mało ciekawych żeczy w życiu widziałeś więc patrz http://i42.tinypic.com/1zzielf.png

  • 0

    27. ~nick  2009-02-27 22:25:25  host: ehs198.neoplus.adsl.tpnet.pl

    19. - zapomnialem napisac że to nie jest żaden stumegowy shell tylko zwykłe łącze domowe.

  • 0

    28.  2009-02-27 22:37:48

    No to zrobili "REWOLUCJE" - realnie rzecz biorąc to niesłychana propozcyja 4-LETNIEJ UMOWY! Ciśnie mi się na usta pytanie z czym na co oni się pozamieniali ;-)

  • 0

    29. ~m  2009-02-27 23:12:10  host: s32.zabrze.net.pl

    #23 Predkosc w play to nie 1 Mb tylko do 1 Mb, a to spora różnica. Moj znajomy korzysta z tej ofert i ok godz. 21 ma sredni transfert 150 kilobitów, a timingi powyżej 100 ms co dyskwalifikuje jakąkolwiek gre sieciową.

  • 0

    30. ~Pawel  2009-02-28 02:38:21  host: chello084010023138.chello.pl

    Ja mam 10 mbit/s w UPC za 89zł i mi wystarczy. W Holandii mój kolega dostał w UPC za 80 euro łącze 120 mbit/s. Drogo, ale tyle zarabia się tam w mniej niż 1 dzień. W Polsce usługę "fiber power 120" UPC będzie dawać pod koniec tego roku- tylko w dużych miastach.

  • 0

    31.  2009-02-28 11:25:45

    25: co ty piszesz? jakie timeouty?? widziales kiedys modem analogowy? pamietasz czasy 0202122? z tego co widze to raczej tylko neostrade... wyobraz sobie ze po odpowiednim skonfigurowaniu przegladarki dalo sie ogladnac strone przy predkosci 9600kbps!! fakt, wtedy strony mniej wazyly, ale teraz zdarza mi sie trafic na slaby zasieg gprs i pracuje z predkoscia ~25kbps; 29: lepszych pingow w pleju miec nie bedziesz, taka juz cecha 3G

  • 0

    32. ~nick  2009-02-28 16:42:06  host: ehv167.neoplus.adsl.tpnet.pl

    31. MooNTER - korzystałem z dialupa jeszcze jak strony mało ważyły. Później z neo 128 "urzędowo" podniesionej do 265 i zdarzały sie timeouty więc nie wmawaij mi że nie wiem co pisze. Nawet teraz na 1M na stronach ważących 30-50 mega potrafi się czasem zdarzyc timeout.

  • 0

    33.  2009-02-28 19:00:02

    Też kiedyś niestety korzystałem z dial-up TPsy i to na tzw. PCMce czyli 9600bps. Net fatalnie chodził ale nie miałem wyjścia. Rachunki płaciłem po 350-450zł. Od tamtego czasu mam ogromny wstręt do TPsa i wszystkiego co z nią zwiazane, nawet Orange. Owszem miałem póxniej SDI oraz Neostratę i z tego akurat byłem bardzo zadowolony. Obecnie kablówka.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-166-75-207.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Czy zmieniasz okresowo hasła?

Najpopularniejsze hasła w 2016 roku wg Keeper Security

 

Zobacz wynik | Opinie (1)

Archiwum Ankiet