Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Internet kablowy w Erze od kwietnia dla wszystkich

Internet kablowy w Erze od kwietnia dla wszystkich

WitekT 31 Marca 2008 17:52

0 0
Od 1. kwietnia PTC udostępni wszystkim klientom, w ramach testów, usługę szerokopasmowego dostępu do Internetu - Era Internet Stacjonarny.

Oferta dostępna będzie we wszystkich salonach i sklepach własnych PTC na terenie całego kraju na jako sprawdzenia zastosowanych rozwiązań przed komercyjnym uruchomieniem usługi.
Era Internet Stacjonarny należy posiadać aktywną linię telefoniczną TP z możliwością świadczenia usługi Internetu ADSL.

W ofercie dostępne będą 2 typy urządzeń: Modem ADSL Webracer 821 oraz Router WLAN z modemem ADSL: Webracer 8012, w cenie odpowiednio 1 zł oraz 99 zł. Pełne wsparcie w zakresie podłączenia i obsługi urządzeń dostępne jest pod bezpłatnym numerem BOA 602 900 000.

Promocyjnie, do każdej aktywacji usługi, dodawany jest bezpłatnie kompletny pakiet bezpieczeństwa o wartości 199 zł: Norton Internet Security 2008. Liczba pakietów jest ograniczona.

Dotychczas usługa dostępna była w formie oferty specjalnej dla pracowników i partnerów PTC oraz osób przez nich poleconych. W pierwszym etapie, w ciągu 9 tygodni, do programu przystąpiło prawie tysiąc osób.

Umowa

1 Mb/s

2 Mb/s

6 Mb/s

3 lata

39 zł

49 zł

69 zł

2 lata

49 zł

59 zł

79 zł

1 rok

69 zł

79 zł

109 zł


Wszystkie ceny brutto (z VAT).


Źródło tekstu: PTC     

Dodaj do:
w sumie: 77
  • 0

    58. ~manfred  2008-04-02 18:18:59  host: tkt21.ster-net.pl

    poki co komunikaty są tylko na portalach niezwiązanych z siecią era a i w dwoch punktach w których dzisiaj byłem, także o tym nic nie wiedzą.....

  • 0

    59. ~Teodor  2008-04-02 19:31:44  host: 88-199-80-67.tktelekom.pl

    mam pytanie ... czy KURNA jest mozliowe miec internet kablowy/stacjonarny bez udzialu TPsa ??????

  • 0

    60.  2008-04-02 20:34:04

    Ja też podpisałem umowę z Orange na początku marca na 6Mb/s i płacę 129zł... Na szczęście tylko jeden rok będę się z nimi męczył. Ale to co trzeba im przyznać, to fakt że Orange należy do TP i nie czeka się 3 tygodnie na założenie i jeszcze z problemami, a jedynie koło tygodnia.

  • 0

    61. ~manfred  2008-04-02 22:48:54  host: tkt21.ster-net.pl

    CZY ktoś to może w końcu potwierdzić, że jest to już ogólnodostępne dla klientow, a nie pracowników itp??? DiBi z matraxa?:)

  • 0

    62. ~ja wiem  2008-04-03 01:14:14  host: dsf189.neoplus.adsl.tpnet.pl

    mój kolega założył neta z ery jakieś 2 tyg. temu i nie ma co marudzić , jest tak jak napisane u góry!!!!!!!!!!!!!!! sama prawda.... Era teraz ma dobry net i najtańszy!!

  • 0

    63. ~  2008-04-03 22:18:52  host: host-89-228-18-38.zamosc.mm.pl

    to prawda, w lutym była taka promocja dla pracowników tylko niestety jka przedłużyłem w multimedi na b.słabych warunkach porównując do tego ;/

  • 0

    64. ~Sajgon  2008-04-04 20:59:05  host: 83.220.105.204

    Ja czekałęm od 28.02. i dnia 03.04. uruchomili mi usługę warto było czekać 6 mega zasuwa aż miło

  • 0

    65. ~manfred  2008-04-06 21:36:54  host: tkt21.ster-net.pl

    dupa w erze nic nie wiedzą...

  • 0

    66. ~Kamil  2008-04-07 02:35:47  host: px124.internet.piotrkow.pl

    Ja byłem wczoraj w salonie Ery i facetka powiedziała że są testy, ale w dalszym ciągu dla wybranych.

  • 0

    67. ~  2008-04-07 13:28:49  host: cca71.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ..to pokażcie im to: http://www1.era.pl/press/press.php?sec=1&sec_b=0&s=0& ;month=0&id=1171 to może sie dowiedzą.. :P

  • 0

    68. ~  2008-04-07 14:42:48  host: tkt21.ster-net.pl

    dobrze że zapodałeś tym linkiem, będę mógł op%#*!$#ić panie w erze...:/

  • 0

    69. ~monty  2008-04-07 15:33:23  host: cmv15.neoplus.adsl.tpnet.pl

    no wlasnie. era niby ma internet, ale poki co nikt albo prawie nikt go jeszcze na oczy nie widzial. na razie wole swoj orange. przynajmniej wiadmo jak dziala, wiadomo ze dziala, bo przetestowalo go w praktyce kilkadziesiat tysiecy uzytkownikow, ceny zblizone - orange jest raptem o 10 pln drozszy, a podlaczaja w 3-4 dni.

  • 0

    70. ~jack  2008-04-08 18:41:37  host: absz207.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mam pytanie, czy internet z Ery ma zmienne ip czy stałe

  • 0

    71. ~szefu88  2008-04-08 19:19:15  host: 88.220.143.130

    Mam pytanie odnosnie internetu: Czy jest mozliwosc korzystania z Niego z 2 domow( ja i sasiad)- on ma linie telefoniczna TP, obecnie korzystam z radiowki. Jesli jest taka mozliwosc to ile by wyniosly wszytkie koszty zalozenia (routery itd...).

  • 0

    72. ~ania_olsztyn  2008-04-10 23:38:22  host: acgn44.neoplus.adsl.tpnet.pl

    internet w erze działa i teraz jest dla wszystkich. fakt, ze nie mówi się o tym na razie głośno, ale jak ktoś zapyta, na pewno można zrobić aktwacje. a konsultanci wiedzą, tylko trzeba iść do salonu albo sklepu firmowego, nie do żadnego aps. i nie ma problemu.

  • 0

    73. ~olek  2008-04-11 18:42:29  host: chf42.neoplus.adsl.tpnet.pl

    era do mnie kompletnie nie przemawia. oni nie maja doswiadczenia w dostarczaniu adsl po linii tp, a o samej usludze tez nigdzie nie slychac. gdybym mial sie decydowac na internet od operatora komorkowego wzialbym raczej orange

  • 0

    74. ~Taa  2008-04-11 19:00:26  host: cpq242.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Przecież to całe czekanie na "ere" tak na prawde można sobie było darować... jest parę innych ofert i to wcale nie gorszych, jak chociażby freedom.

  • 0

    75. ~Kostrzynian z nad odry i warty  2008-05-15 20:20:38  host: 88-199-80-67.tktelekom.pl

    tylko szkoda ze TP sa rzadzi ... be Tepsy nigdzie internetu stacjonarnego nie dostaniesz ... tzn dostaniesz ale .... np ja aby miec neta stacjonarnego w ERZE musze miec aktywny telefon w TPsa .... chory kraj :-/

  • 0

    76. ~EraUser  2008-06-03 08:45:59  host: gmi52.internetdsl.tpnet.pl

    Jesteś już zdecydowany na Era internet stacjonarny?... Może najpierw poczytaj jak Era za pieniądze swoich klientów robi ich w konia... Mam usługę Era Internet stacjonarny od kilku miesięcy, wszystko było ok... do czasu awarii, kiedy to w trakcie przeglądania stron www raptem przestała działać. Zgłosiłem natychmiast awarię, otrzymałem informację, że mają do 60 godzin na jej usunięcie - TO JUŻ MNIE TROCHĘ ZATKAŁO! W TP S.A. takie sprawy były załatwiane od ręki, dodam, że nie bardzo lubię tą firmę z powodu cen jakie żądają za swoje usługi. Trzeba im jednak przyznać, że jakość tych usług jest więcej niż dobra, a czas reakcji na problemy, przynajmniej w moim przypadku, był natychmiastowy. W tej chwili minęły już 3 dni od wystąpienia awarii usługi, z tego co się dowiedziałem, to problem leży po stronie urządzeń Ery (określili to jako problem z requestem). 3 dni, czyli 72 godziny, a powiedzieli, że mają 60 godzin na usunięcie awarii. Do tej pory nikt nie odpowiedział na wysłane przeze mnie 3 e-maile do boa(małpa)era.pl, ani nie zadzwonił z wyjaśnieniem, pomimo złożonej przez konsultanta podczas rozmowy telefonicznej obietnicy skontaktowania się ze mną, do godz. 15:00 30.05.2008, czyli prawie dwa dni temu. Powyżej opisana sytuacja to porażka dla działu technicznego firmy oraz osób odpowiedzialnych za kontakt z klientami. Jak to świadczy o fachowości osób, które nie potrafią przez 3 dni naprawić usterki, która leży po stronie ich urządzeń. Odpowiedź jest moim zdaniem jedna, po prostu olali sprawę, tak technicy, jak i konsultanci, co przedstawiłem wyżej. Co z tego, że cena jest atrakcyjna, skoro świadczenie usługi oraz reakcja na zgłoszoną awarię jest po prostu beznadziejna Mi nie zależy na necie dostępnym wtedy, kiedy Era będzie miała na to ochotę. Płacę za usługę i żądam jedynie jej ciągłego świadczenia. Zawsze coś się może zepsuć, to tylko urządzenia ale naprawa i informacja powinny być jak najszybsze. Ciąg dalszy w następnej opinii (jest ograniczen

  • 0

    77. ~Era user  2008-06-03 08:47:10  host: gmi52.internetdsl.tpnet.pl

    Ciąg dalszy poprzedniego tekstu: WNIOSKI: Jeżeli zależy wam na dobrej jakości usługi, zapłaćcie więcej i wybierzcie łącze w TP S.A. Jeżeli chcecie mieć tanio, to oferta Ery jest chyba w tej chwili najkorzystniejszą na rynku ale liczcie się z wkurzaniem i kilkudniowymi (OBY TYLKO, JEŻELI NIE DŁłUŻEJ) przerwami w dostępie do netu. Wybór jak zawsze należy do kupującego. Dam znać jak i kiedy sprawa się zakończyła. #2 ======================= Minęły już 4 dni od awarii łącza i dalej zero kontaktu i wyjaśnień ze strony Ery. Zadzwoniłem więc na 602 900 000, czyli BOA Ery, gdzie jak zawsze większość czasu mija na słuchaniu muzyczki, a impulsy lecą (dzwonię z Plusa). Odnoszę już nie po raz pierwszy wrażenie, że robią to specjalnie po to, żeby nabić operatorowi kasę. Średni czas załatwienia najprostszej sprawy, to 10 minut wiszenia na komórce!!! "Konsultant" odpowiedział mi, że 60 godz., to jest średni czas oczekiwania na rozwiązanie sprawy. Na pytanie jaki jest graniczny, końcowy czas, odpowiedział, że nie ma takiego... Problem podobno leży po stronie TP S.A., dokąd zostało wysłane zapytanie i czekają. Na moje stwierdzenie, że poprzedni konsultant odpowiedział, że problem jest po stronie urządzeń Ery, usłyszałem odpowiedź, że Era nie posiada żadnych urządzeń... ... nie wiem, czy śmiać się czy płakać... Taka jest właśnie rozmowa z "konsultantami". Dodał także, że Era nie ma żadnych umów z TP S.A., które określałyby czas na usunięcie awarii... Na kolejne pytanie, jaki jest czas odpowiedzi na zapytania wysyłane do boa(małpa)era.pl, uzyskałem odpowiedź, że 30 dni. Więc każdy z nas ewentualnych klientów Ery, może sobie tak czekać bez dostępu do netu wg konsultanta do grobowej deski. Każdemu zdrowemu na ciele, a w szczególności na umyśle, w świetle wyżej opisanych zdarzeń, SZCZERZE ODRADZAM JAKIEKOLWIEK ZAWIERANIE UMÓW Z FIRMĄ ERA Ludzie naprawdę warto zapłacić więcej i mieć neta w TePsie, niż zapłacić np. 49,00 zł z

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-23-20-147-6.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.