Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Internet głównym źródłem rekomendacji i poleceń

Internet głównym źródłem rekomendacji i poleceń

orson_dzi 24 Września 2015 10:18

2 0

Podejmowanie decyzji zakupowych często poprzedzone jest poszukiwaniem opinii o danej usłudze lub produkcie. Według respondentów badania Ericssona, szukanie rekomendacji w Internecie jest coraz łatwiejsze i popularne. 38% respondentów przyznaje, że regularnie publikuje lub dzieli się opiniami o zakupionych produktach i usługach.



Połowa ankietowanych szuka w Internecie opinii dodanych przez inne osoby. Recenzje publikowane w Internecie mają coraz większy wpływ na firmy. 34% posiadaczy smartfonów przyznaje, że dzieli się w Internecie złymi doświadczeniami związanymi z konkretną firmą, której produkt lub usługa nie spełniły zakładanych oczekiwań.




W ciągu tygodnia 29% respondentów czyta negatywne opinie opublikowane przez innych użytkowników, dotyczące firm i ich działania. Konsumenci oczekują, że dodawane przez nich recenzje wpłyną na firmy, a komentowanie w mediach społecznościowych i innych kanałach publikacji będzie miało duży wpływ na działanie tych firm.

32% respondentów twierdzi, że dzielenie się opiniami w kanałach społecznościowych firmy jest jednym z najlepszych sposobów na zmianę jej działania. Połowa posiadaczy smartfonów wierzy, że możliwość wyrażania opinii o produktach i usługach w internecie zwiększa wpływ konsumentów na rynek produktów i usług.

Źródło tekstu: Ericsson     

Dodaj do:

Tagi: ericsson | internet

w sumie: 1
  • 1

    1. ~Adam  2015-09-24 10:23:53  host: public-gprs355482.centertel.pl

    Ameryki nie odkryli. Niestety, zjawisko tzw. marketingu szeptanego to już zaczyna być plaga na polskojęzycznych stronach. Mam alergię na wszelaką sztuczność, a bełkot ten jest dostępny niestety również i tutaj..

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-163-129-96.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.