DAJ CYNK

Interaktywna promocja tp biznes

WitekT

Wydarzenia

Nowa oferta tp biznes, promowana przez Telekomunikację Polską w mediach tradycyjnych, zyskała oryginalną, internetową prezentację stworzoną przez agencję interaktywną Digital One.

Nowa oferta tp biznes, promowana przez Telekomunikację Polską w mediach tradycyjnych, zyskała oryginalną, internetową prezentację stworzoną przez agencję interaktywną Digital One.

Koncepcja projektu opiera się na kontynuowaniu w Internecie wydarzeń zaprezentowanych w jednej z reklam telewizyjnych TP. Telewidz zamienia się w internautę i wchodzi przez WWW do biura pokazanego w spocie TV. Znajduje tu meble i przedmioty znane mu z reklamy, może korzystać z komputera podłączonego do Sieci, uruchamiać urządzenia znajdujące się w biurze, przejrzeć notes, sprawdzić co znajduje się na sofie czy wisi na ścianie, a wszystko odbywa się w konwencji fotorealistycznej, wzmacniając wrażenie autentyzmu.

Aktywności, podpięte do poszczególnych elementów prezentacji, służą atrakcyjnemu zilustrowaniu nowych propozycji TP dla klientów biznesowych i zachęceniu do zapoznawania się ze stosunkowo trudnym tematem usług telekomunikacyjnych i dostępowych. Każda z nich pokazana jest w odpowiednim kontekście podkreślającym korzyści płynące z jej zastosowania. Skomplikowane określenia usług, mają tutaj swoje odpowiedniki w postaci konkretnych zdarzeń, opatrzonych przystępnym wyjaśnieniem oraz możliwością natychmiastowego otrzymania dodatkowych informacji drogą elektroniczną.

Dopisując swoisty ciąg dalszy telewizyjnego spotu TP przygotowanego przez agencję DDB, Digital One udało się znacznie wzmocnić przekaz reklamowy, pozwalając jednocześnie odbiorcom na dokładne zrozumienie nowych usług. Promowaną w TV ofertę można łatwo sprawdzić wypróbowując działanie poszczególnych produktów w wirtualnym, zbudowanym w technologii Macromedia Flash, biurze i zyskując tym samym nowy punkt widzenia.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Media Run