Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Inteligo: wniosek o debet przez serwis lajt

Inteligo: wniosek o debet przez serwis lajt

LuiN 12 Października 2009 09:30

0 0

  Inteligo jako pierwsze konto internetowe wprowadziło możliwość uzyskania debetu wprost z serwisu mobilnego. Wniosek i przyznanie debetu odbywa się całkowicie poprzez serwis lajt Inteligo w ramach jednej sesji logowania. To kolejne rozwinięcie sytemu bankowości mobilnej Inteligo.

Wypełnienie wniosku o debet w komórce nie zajmie więcej niż 90 sekund. Klienci nie muszą przedstawiać żadnych zaświadczeń i zabezpieczeń, w przypadku pozytywnej decyzji, środki są od razu do dyspozycji. Klient może ubiegać się maksymalnie o 2000 zł.

Oprócz debetu, użytkownicy sewisu mbilnego Inteligo mogą m.in. doładowywać telefon, wykonywać przelewy i płatności oraz sprawdzać saldo rachunku i historię transakcji przez komórkę. Lekka wersja serwisu transakcyjnego została udostępniona klientom w czerwcu 2008 roku zyskała już liczną grupę użytkowników.




Aby korzystać z serwisu mobilnego Inteligo, nie trzeba instalować żadnych dodatkowych aplikacji. Aktywacji dostępu do serwisu mobilnego można dokonać samodzielnie w serwisie transakcyjnym Inteligo lub u konsultanta. Po aktywacji i ustawieniu hasła dostępu do nowego kanału konto będzie dostępne w komórce na  https://www.inteligo.pl/mini.

Do zalogowania stosuje się swój numer klienta oraz ustanowione hasło. Autoryzacja transakcji odbywa się identycznie, jak w przypadku korzystania z serwisu www - przy pomocy karty z hasłami jednorazowymi.

Źródło tekstu: Inteligo, wł     

Dodaj do:
w sumie: 36
  • 0

    17. ~hans  2009-10-12 13:09:05  host: apn-77-112-203-54.dynamic.gprs.plus.pl

    Witek uznam ze jestescie obiektywni i niezalezni jak napiszecie artykul o cenach telefonow w promocjach operatorow i zwiazanych z tym karami ' naprawde sprawa warto sie zainteresowac tylko trzeba chciec i nie bac sie operatorow... Pozdrawiam ps jak uwazasz ze ta kwestia nie warta jest uwagi i napietnowania to zycze powodzenia Telepolis w dalszym mamieniu ze jestescie niezalezni...

  • 0

    18. ~~hans  2009-10-12 13:12:49  host: apn-77-112-203-54.dynamic.gprs.plus.pl

    A bym zapomnial i po artykule pilnujcie sprawy bo co to ma znaczyc ze operator ustala cene telefonu bez umowy na np 2000pln jak ten sam aparat w sklepie np dla idiotow kosztuje 999pln... Witek jakbys to nazwal ? Kto tu klientow robi za przeproszeniem w ....a ? Co to ma znaczyc ?

  • 0

    19.  2009-10-12 13:14:04

    hans: trochę mylisz nasz z dżinem - my nie jesteśmy od spełniania życzeń. Robimy to, co uważamy za stosowne i potrzebne - i dlatego właśnie czujemy się niezależni. To jedna sprawa. Druga - pisaliśmy już w tym roku o różnicy cen między wolnym rynkiem a operatorami. Co mamy dodatkowo napisać, skoro i tak każdy wie o co chodzi? Nie widzimy sensu pisania o oczywistościach i prostych działaniach związanych z dodawaniem i mnożeniem.

  • 0

    20. ~hans  2009-10-12 13:28:26  host: apn-77-112-203-54.dynamic.gprs.plus.pl

    Eeehhh... szkoda tu pisac , od dawna nie macie inicjatywy, co wam podesla to napiszecie a co nie to nie , mimo to pozdrawiam i zycze byscie w pore sie obudzili bo podzielicie los gsmonline... Chyba tego nie chcecie ? Hmm a moze chcecie i dlatego wam nie zalezy ;)

  • 0

    21. ~mirekb  2009-10-12 13:45:55  host: hii126.internetdsl.tpnet.pl

    @20 merytoryka gol ma wiele do życzenia dlatego jest jak jest.klasa telepolis jest nieporównywalnie wieksza.wybór informacji waznych jest wlasciwie sprawą redakcji.nie wszystkie mogą byc uznane za ważne.stąd zróżnicowanie wortali telekomunikacyjnych.jak komus nie pasuje niech nie czyta danych wortali telekom.na kazdym mozna znalezc cos czego u innych nie ma a informacja moze byc dla jednych mało istotna zas dla drugich bardzo.dlatego nie watro sie ograniczac tylko do 1 źródła informacji,nie tylko w telekom.rzetelność telepolis jest jednak niezaprzeczalna

  • 0

    22. ~  2009-10-12 14:13:38  host: 94.254.230.48

    @Witek: Słuchaj, a nie uważasz, że należałoby się jakieś wyjasnienie dla ogółu dlaczego nie będzie (wielu nadal się łudzi, że jednak będzie - bo nie wiedzą) podsumowania testu przenośności? Bo wiesz, odpowiedzi dawane w komentarzach tylko dla tych, którzy pytają wprost to chyba nie jest to... @13: Chyba żartujesz? Może problem leży po stronie drugiego banku (długo księgują)? Nawet w niedzielę o 19 z iPKO do Inteligo idzie mi w 10 minut, max. godzinę podobno, ale ja miałem ekspressowo, dosłownie parę minut.

  • 0

    23.  2009-10-12 14:59:34

    Ludzie, dajcie sobie spokój z przegadywaniem Witka jeśli nie macie pojęcia co się dzieje w branży.WiTek wie kto mu i za co płaci:) Strona nie utrzymuje się tylko z reklam.

  • 0

    24.  2009-10-12 16:25:06

    taktakowiec - ale większość odwiedzającą ten serwis nie interesują układy czy brak układów Witka, tylko newsy ze świata telekomunikacji. Namnożyło się tu ostatnio takich "obiektywnych" co czepiają się przy byle okazji Redakcji jak gówno podeszwy , nie mając za wiele do powiedzenia poza tym jaki to portal jest nieobiektywny , celują w (nie)wysłowionym jadzie , chamskich zaczepkach i prowokacjach. Aczkolwiek co do meritum , też jestem za tym by ożywić portal. Ktoś miał być odpowiedzialny za produkcję newsów z brzegów telekomunikacyjnych tematów , gadżetów itp. Nie znam się na prowadzeniu portali , ale pisałem już , że taka "Wylęgarnia newsów" byłaby kapitalna i zamknęła usta wszelkim (mającym dobre intencje) malkontentom.

  • 0

    25.  2009-10-12 16:29:59

    WitekT - bez urazy... Przypomnę tylko, że mówiłem, że taki test sensu nie ma ;-) Miałby sens, ale nie pierwszego dnia, kiedy pomysł wpada do głowy i jest "na surowo" realizowany. A raport UKE w tej sprawie? Jest? Ma sens? Od raportowania jest UKE czy od kontrolowania?

  • 0

    26.  2009-10-12 16:33:42

    wlo: no nie zawsze wszystko wychodzi tak, jakby się chciało... :-)

  • 0

    27.  2009-10-12 16:35:22

    ja pretensji nie mam ;)

  • 0

    28.  2009-10-12 16:46:04

    wlo: wiem, wiem... Tak tylko skonstatowałem. ;-)

  • 0

    29. ~pankracy  2009-10-12 18:54:39  host: 80.51.196.221

    ludzie nie ma czegoś takiego jak wolne przelewy. Sprawdźcie o której wasz bank ma sesję przelewów wychodzących, a później ten który odbiera sesję przychodzących.

  • 0

    30.  2009-10-12 19:03:45

    Co do Inteligo powiem krótko. To było świetne przedsięwzięcie Bank Geselschaft. Po zakupie Inteligo przez bank PKO BP zrobiono wiele by upodobnić Inteligo do niewypału PKO BP, chyba się nazywał iPKO. Po tym jak mi zaksięgowali na koncie wypłatę z bankomatu 2500,00 zł której do dzisiaj nie zobaczyłem, po tym jak mi uprzejmie oddalali reklamacje robiąc ze mnie złodzieja i jak byli zdziwieni, że rezygnuję z ich usług pozostaje mi życzyć ich klientom, żeby mieli choć troszkę szczęścia, bo jak go zabraknie ... A co do meritum, debet przez komórkę, też mi coś szczególnego. Konkurencja oferuje kredyty na 1 SMS (tfu, u nich to się chyba nazywa pożyczki)

  • 0

    31.  2009-10-12 19:32:33

    Co do redakcyjnego testu przenośności, pamiętam, że czytałem wcześniej wyjaśnienia, że go nie będzie. Natomiast jakby więcej ostatnio krytycznych uwag pod adresem redakcji. Kryzys wywołuje u ludzi frustrację ?, zmienia się grupa odbiorców ?, nadmiernie rosną oczekiwania ? No cóż, wielu uznanych dzisiaj za życia doznawało krytyki, a i kryzys w końcu kiedyś się skończy.

  • 0

    32. ~mixer  2009-10-12 22:19:02  host: 188.33.96.196

    @Hans - To napisz sam obiektywny tekst o zawyżaniu cen telefonów u operatorów. Tak przynajmniej na 2 tysiące znaków bez lania wody. Czy jest o czym napisać aż tyle? Wyślij potem mailem do Witka. Może jak się spodoba to będzie w Telepolis artykuł Twojego autorstwa. :))

  • 0

    33.  2009-10-12 22:23:45

    Ba - ja za niego zapłacę średnią na rynku wierszówkę.

  • 0

    34.  2009-10-12 22:24:46

    Niezalogowało. W Intelligo autoryzacja jest tylko z (plastikowej) karty? Nie ma akceptacji przy pomocy SMSów?

  • 0

    35.  2009-10-12 22:29:18

    Ja wiem Witku , że nie ma cenzora ale wpis nr 24 to chyba OUT, hmm?

  • 0

    36.  2009-10-12 22:31:35

    mixerL: przeoczyłem. ;-) Już skasowane - dzięki!

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-158-238-172.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Najlepszy odporny na zachlapanie smartfon do 1200 zł to:

10 najlepszych smartfonów z odpornością na zachlapanie do 1200 zł (lipiec 2017)

 

Zobacz wynik | Opinie (2)

Archiwum Ankiet