DAJ CYNK

Inteligo: wniosek o debet przez serwis lajt

LuiN

Wydarzenia

Inteligo jako pierwsze konto internetowe wprowadziło możliwość uzyskania debetu wprost z serwisu mobilnego. Wniosek i przyznanie debetu odbywa się całkowicie poprzez serwis lajt Inteligo w ramach jednej sesji logowania. To kolejne rozwinięcie sytemu bankowości mobilnej Inteligo.

  Inteligo jako pierwsze konto internetowe wprowadziło możliwość uzyskania debetu wprost z serwisu mobilnego. Wniosek i przyznanie debetu odbywa się całkowicie poprzez serwis lajt Inteligo w ramach jednej sesji logowania. To kolejne rozwinięcie sytemu bankowości mobilnej Inteligo.

Wypełnienie wniosku o debet w komórce nie zajmie więcej niż 90 sekund. Klienci nie muszą przedstawiać żadnych zaświadczeń i zabezpieczeń, w przypadku pozytywnej decyzji, środki są od razu do dyspozycji. Klient może ubiegać się maksymalnie o 2000 zł.

Oprócz debetu, użytkownicy sewisu mbilnego Inteligo mogą m.in. doładowywać telefon, wykonywać przelewy i płatności oraz sprawdzać saldo rachunku i historię transakcji przez komórkę. Lekka wersja serwisu transakcyjnego została udostępniona klientom w czerwcu 2008 roku zyskała już liczną grupę użytkowników.

Aby korzystać z serwisu mobilnego Inteligo, nie trzeba instalować żadnych dodatkowych aplikacji. Aktywacji dostępu do serwisu mobilnego można dokonać samodzielnie w serwisie transakcyjnym Inteligo lub u konsultanta. Po aktywacji i ustawieniu hasła dostępu do nowego kanału konto będzie dostępne w komórce na  https://www.inteligo.pl/mini.

Do zalogowania stosuje się swój numer klienta oraz ustanowione hasło. Autoryzacja transakcji odbywa się identycznie, jak w przypadku korzystania z serwisu www - przy pomocy karty z hasłami jednorazowymi.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Inteligo, wł