Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Inteligo negocjuje MVNO z Polkomtelem

Inteligo negocjuje MVNO z Polkomtelem

WitekT 6 Marca 2007 11:21

0 0

Bank PKO BP negocjuje z Polkomtelem warunki umowy w sprawie MVNO. Bank będzie najprawdopodobniej korzystał ze swojej internetowej marki Inteligo - dowiedział się nieoficjalnie Puls Biznesu.

To kolejny bank, po mBanku, który chce wkrótce zostać MVNO. Wystartował on 13. grudnia, o czym szerzej pisaliśmy w tej wiadomości.




Szansą na sukces w branży telekomunikacyjnej dla Inteligo jest ogromna baza klientów -PKO BP ma aż 2,1 mln rachunków z dostępem do Internetu, a ofertę będzie można skierować do wszystkich klientów. Bank może wykorzystać też swoje placówki jako skuteczny kanał sprzedaży - to prawie 1,3 tys. oddziałów i ponad 2,6 tys. agencji.

Źródło tekstu: Puls Biznesu     

Dodaj do:
w sumie: 21
  • 0

    2. ~PLANET  2007-03-06 11:26:02  host: apn-99-45.gprspla.plusgsm.pl

    No to w +-sie pre-paid i indywidualny post-paid bedzie niezle kaszlal... : p

  • 0

    3. ~domel  2007-03-06 11:53:13  host: apn-99-83.gprspla.plusgsm.pl

    Czy ma ktos problemy z Neostrada w okolicach Wloszczowy?

  • 0

    4.  2007-03-06 12:01:17

    Domel - poproś Edgara o pomoc :-) BP MSPANC

  • 0

    5.  2007-03-06 12:51:55

    W PKO BP nie wierzę. To najdroższy bank jaki znam

  • 0

    6.  2007-03-06 13:24:06

    Tricki zgadzam się z Tobą na 120 % - już sam fakt,że będą korzystali z platformy Polkomtela ( a czym jest platforma Polkomtela,wie każdy) nie stawia ich w dość że się kolokwialnie wyrażę Inteligentny sposób a jeszcze jak zastosują te stawki jakie ma pierwszy MVNO,lub podobny to nie wróżę nic dobrego - obym się myłił :]

  • 0

    7. ~dt  2007-03-06 14:38:37  host: wap.plusgsm.pl

    Planet, olek - a co ma pre do post paid? Nie widze najmniejszego problemu czy beda korzystac ze swojej czy z Polkomtela platformy.

  • 0

    8.  2007-03-06 15:28:59

    dt - nie o to chodzi - jak Inteligo zdecyduję sie narazie na pre-paida to myślisz na czym to to będzie hulac?? a na czym hula Mbank ?? i jaki ma system ?? - pre paid :)

  • 0

    9.  2007-03-06 15:29:36

    chyba że polecą w VOIP - wtedy może być ciekawie:)

  • 0

    10. ~ksad  2007-03-06 16:17:45  host: w3cache.dialog.net.pl

    Jestem w Inteligo od początku, jeszcze gdy było własnością Berliner Bankgesellschaft. Ale do Plusa nie zamierzam się dołączać. Byłem w tej sieci 4 lata i nic nie działało. A wszystkie reklamacje, jeśli chciałem załatwić skutecznie, załatwiałem przez dyrektora DOK. Bez sensu.

  • 0

    11.  2007-03-06 16:27:02

    znajac mozliwosci PKO BP to oferta bedzie jeszcze mniej atrakcyjna niz mobila ;)

  • 0

    12. ~PLANET  2007-03-06 16:28:03  host: wap.plusgsm.pl

    dt, chodzi o to, że ostatnio pad platformy Plusa był właśnie w tych dwóch grupach klienckich. Biznesowi nie ucierpieli jakoś, tylko że na takich MVNO w ogóle nie stawiają, stąd pozostali będą mieli potocznie mówiąc sajgon. GL.

  • 0

    13. ~zibi  2007-03-06 22:17:03  host: 203-moc-3.acn.waw.pl

    Ciekawe czy Inteligo będzie prawdziwym MVNO czy tylko będą kupować hurtowo usługi od Polkomtela.

  • 0

    14. ~dt  2007-03-07 03:24:45  host: wap.plusgsm.pl

    Planet o jakim padzie mowisz bo jakos nie zauwazylem? Mi wszystko jakos normalnie dziala i nie mam z Polkomtelem problemow (no moze poza brakiem edge) moze oni mi tak na zlosc robia i nie robia problemow? ;D Inteligo moze przeciez jechac na swojej platformie. Nie widze przeszkod. Poza tym u mnie 4 simpki jada na starej platformie i wszystko gra.

  • 0

    15.  2007-03-07 08:15:48

    Mnie tylko dziwi, że jeśli się słyszy o MVNO, jeśli się słyszy o czwtarym operatorze, w tle jest Polkomtel i najbardziej awaryjna platforma, najgorszy zasięg wszystkiego - w tym UMTS-u... Ciekawe, czemu oni nie idą do PTC Czy Centertela? To jest dla mnie duża zagadka.

  • 0

    16.  2007-03-07 10:09:17

    Właśnie dlaczego nie PTC?

  • 0

    17. ~jojo  2007-03-07 12:42:21  host: ekj114.internetdsl.tpnet.pl

    "wlo", a dla mnie już nie jest zagadką ilu klientów prepaid ma Era, a ile Plus. A też dziwi mnie to, że najbardzej nowoczesny operator, ma platformę do dupy - czemu tak oszukali klientów. Dziwne, prawda...?

  • 0

    18.  2007-03-07 19:24:31

    ~jojo - Ty o czym mówisz? Wczoraj miałeś jakiś problem? Miesiąc temu? Przestań już bo śmieszne to się robi... To ponad rok temu było! Poza tym, jak przeglądam na e-bok konta simplusów jakie mam zgrupowane (20 prawie) wszyscy dostali zasilenia w tamtym okresie czasu. Rekordowe dostał mój teść - prawie 70 złotych. Chociaż sam nie wie z jakiego powodu do końca, bo jak sam mówił oprócz chwilowych problemów z dzwonieniem, nie zauważył ubytku kasy na koncie ;-) Sam dostałem ze 4 złote, mimo, że w tamtym czase dla sprawdzenia tylko 3 może 5 razy dzwoniłem, bo zwykle mój simplus nieużywany leży. Co do ilości klientów - porównaj sobie poprzednie statystyki - pzy mniejszej ilości klientów róznice vyły znacznie większe... A to znaczy jedno - Era traci na dynamice (albo odwrotnie - Plus zwiększa dynamikę). Tak więc nie jest to powód do zadowolenia raczej.

  • 0

    19. ~jojo  2007-03-07 19:39:41  host: ekj114.internetdsl.tpnet.pl

    Twój teść nie wie skąd dostał tyle forsy...? Być może ja po częsci się na nią składałem... ;-D

  • 0

    20.  2007-03-08 08:32:50

    ~jojo - powiem mu, żeby Ci koniecznie oddał ;-)

  • 0

    21.  2007-03-08 12:31:00

    obie firmy sa sobie równe. Obie najgorsze na rynku:]

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-198-118-102.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.