Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Integrated Solutions osiągnął 201 mln zł przychodów w 2013 r.

Integrated Solutions osiągnął 201 mln zł przychodów w 2013 r.

sirmark 3 Marca 2014 13:49

0 1

Integrated Solutions, integrator ICT należący do Orange Polska, zakończył 2013 r. notując przychód w wysokości 201 mln zł, co stanowi 30% wzrost w porównaniu do roku 2012.

W minionym roku IS systematycznie poszerzał ofertę usług w modelu Cloud. Uruchomiona została usługa DDoS Protection, zbudowana na pierwszej w Polsce platformie klasy operatorskiej do ochrony przed atakami DDoS. Platforma w połączeniu z usługą monitorowania w modelu 24/7/365 przez Orange Security Operation Center cieszyła bardzo dużym zainteresowaniem klientów, szczególnie z sektora finansowego i publicznego.




Oprócz znanego już rynkowi rozwiązania UCaaS (Unified Comunication as a Service), IS w 2013 roku wprowadził na rynek kolejne kompleksowe rozwiązania chmurowe: usługę IaaS (Infrastructure as a Service) na bazie technologii VMware, oraz BaaS (Backup as a Service) w oparciu o technologię EMC.

W 2013 r. Orange Polska kupiła na rzecz IS, firmę Datacom System wzmacniając tym samym pozycję Integrated Solutions i wspierając jej cel, jakim jest uplasowanie się w pierwszej trójce integratorów ICT.

Źródło tekstu: Integrated Solutions     

w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-224-197-86.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.