Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Inotel ma 60% polskiego rynku VoIP

Inotel ma 60% polskiego rynku VoIP

WitekT 24 Maja 2007 10:13

0 0

Inotel, operator VoIP działający od ponad dwóch lat, zdobył już 60% rynku w Polsce, głównie dzięki ofercie partnerskiej współpracy dla obecnych i przyszłych operatorów VoIP. Z platformy Inotela korzysta bezpośrednio już prawie 100 resellerów i ponad 100 podresellerów usług VoIP.




Operatorzy VoIP współpracujący z Inotelem świadczą usługi pod własną marką. Nie muszą znać zaawansowanych zagadnień dotyczących np. protokołu SIP, bo wsparcie techniczne we wdrażaniu VoIP, taryfikację czy billingowanie zapewnia Inotel. Resellerzy w dowolny sposób mogą też kształtować cennik dla klientów końcowych. Co miesiąc za pośrednictwem platformy Inotela Polacy rozmawiają ponad 7 mln minut, a liczba ta każdego miesiąca rośnie o około 10%.

Źródło tekstu: Inotel, wł     

Dodaj do:
w sumie: 3
  • 0

    1. ~  2007-05-24 10:16:15  host: w3cache2.icm.edu.pl

    Ciekawe kiedy sami się przyznają, że największym "resellerem" :) dla indywidualnych jest IPFON. Fajnie by było, gdyby podali też kto za owym IPFON-em stoi.

  • 0

    2. ~  2007-05-24 11:15:27  host: 212.160.172.70

    Ale przecież IPFON w żaden sposób nie kryje, że jest resellerem Inotela. A jeśli chodzi Ci o osoby w IPFON to też są podane na ich stronie.

  • 0

    3. ~  2007-05-24 13:09:49  host: w3cache2.icm.edu.pl

    Wiem wiem. :D To taki biznes rodzinny :D

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-162-96-196.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.