Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Informatyk - usługa wsparcia informatycznego dla firm w Plusie

Informatyk - usługa wsparcia informatycznego dla firm w Plusie

LuiN 30 Kwietnia 2015 13:09

4 4

Od dziś Plus udostępnia usługę Informatyk, czyli kompleksowe wsparcie informatyczne dla urządzeń w biurze, sklepie lub domu.



Informatyk to zdalne wsparcie i pomoc w codziennym używaniu sprzętu i oprogramowania przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, przez 365 dni w roku, również w święta. Usługa Informatyk została stworzona z myślą o małych i średnich firmach i pomoże rozwiązać każdy problem z komputerem.

Zapewnia ona kontakt z wykwalifikowanym zespołem informatyków i obejmuje wsparcie klientów w zakresie takich zagadnień jak na przykład konfiguracja urządzeń typu PC, laptop, tablet, smartfon, rozwiązywanie problemów nieprawidłowego działania sprzętu komputerowego i podłączonych urządzeń typu urządzenie wielofunkcyjne, drukarka, monitor, myszka oraz wsparcie dla obsługi aplikacji biurowych.




Usługę Informatyk można włączyć:
  • dzwoniąc do Działu Obsługi Klienta sieci Plus pod numer 601102601,
  • osobiście w dowolnym punkcie sprzedaży Plusa w całym kraju,
  • wysyłając ze swojego telefonu SMS o treści AKT (PK5) HD1, gdzie (PK5) to PlusKod 5,
  • logując się do Plus Online na stronie www.plus.pl.

Po aktywacji usługi można korzystać z całodobowego numeru Centrum Wsparcia Informatycznego - 33 444 66 47.

Podczas pierwszego połącznia do konta klienta zostaną przypisane trzy sprzęty: komputer stacjonarny PC lub laptop jako sprzęt główny oraz dwa dowolnie wybrane urządzenia dodatkowe, takie jak tablet, smartfon, drukarka, skaner, kserokopiarka czy urządzenie wielofunkcyjne. Od tej pory każdy zgłoszony problem z oprogramowaniem zostanie rozwiązany telefonicznie lub zdalnie przez specjalistów Centrum Wsparcia Informatycznego.

Koszt usługi Informatyk to 29 zł netto miesięcznie i obejmuje ona trzykrotne w ciągu miesiąca zdalne wsparcie informatyka.

Zobacz: regulamin usługi

Źródło tekstu: Plus     
Źródło zdjęć: Plus

Dodaj do:

Tagi: plus | informatyk

w sumie: 11
  • -6

    1.  2015-04-30 13:24:00

    Może dlatego, że nawet nie małym a raczej mikro jestem (chociaż inna rzecz, że nieformalnie tylko takie określenie funkcjonuje), nie mogę aktywować usługi na Plus online ;-)

  • 4

    2. ~zxcxzc  2015-04-30 13:40:41  host: enjolras.gtor.org

    Ale to by był ubaw, gdyby firma pracowała na Linuksie.

  • 3

    3.  2015-04-30 13:43:46

    @1
    Może dlatego, że w regulaminie usługi jest zapis dotyczący nie udostępniania usługi trolom :P :D :) .

  • 1

    4. ~pabloki  2015-04-30 14:28:09  host: user-46-113-182-24.play-internet.pl

    w plusie informatyk , w energetyce elektryk. a wszystko robija sie o kasę . ok. 360 rocznie to niewiele dla przedsiębiorcy ale to tylko konsultacja zdalna , nie obejmujaca ewentualnej diagnozy i fizycznej naprawy wiec raczej nie warta swojej ceny.

  • 0

    5.  2015-04-30 14:28:18

    Z jednej strony nie dziwi mnie wprowadzanie takiej usługi przez operatorów ze względu na ilość telefonów do działów technicznych w tego typu sprawach. Zdalny pulpit zdecydowanie ułatwia sprawę, ale i tak ciężko mi tu uwierzyć w jakość usługi przy takiej cenie. Na dokładkę wspracie ma być w każdym salonie sprzedaży Plus, których jest niemało. Przeszkolą sprzedawców z podstaw IT?

  • 3

    6. ~Tarakum  2015-04-30 15:56:30  host: 81.219.84.18

    Współczuje pracownikom takiej infolini którzy będą musieli telefonicznie ogarniać głupotę ludzi po drugiej stronie. Mówie Wam, to jest naprawdę straszne. Tłumacz w ten sposób: "lewy przycisk dwa razy..."

  • 2

    7. ~Oręż  2015-04-30 17:53:55  host: host-89-228-68-59.olsztyn.mm.pl

    Ta ma sama lipna usługa jak IT dla firm w Orange z której mało kto tam korzysta. A ciśnienie na sprzedaż IT dla firm w tej Korpo jest mega duże, tylko problem polega na tym, ze nikt z klientów tego nie chce.

  • 0

    8.  2015-04-30 20:03:41

    @7 nikt nie chce bo do takiej usługi nie wystarczy menadżerek poganiający ludzi po gimnazjach czekających na telefon. A takie jest u nas postrzeganie tego biznesu.

  • 0

    9. ~  2015-05-01 15:15:37  host: user-94-254-133-8.play-internet.pl

    ime24 to zewnętrzna firma IT, a taka jest w regulaminie, więc sami informatycy będą to ogarniać z zewnętrznej firmy pewnie. zdalny pulpit dużo ułatwia, ale system musi się włączać i musi być dostęp do neta, więc w sumie pewnie to kwestia konfiguracji oprogramowania.

  • 2

    10. ~e  2015-05-01 16:13:03  host: host117.opteris.net

    Kolejna usługa z d... wzięta. Przy okazji zabierająca miejsca pracy Informatykom i/lub małym lokalnym firmom.

  • 0

    11.  2015-05-04 18:00:33

    Redakcja mogłaby zapytać jakiś czynnik prasowy w Polkomtelu, czemu usługę dedykowaną dla firm mogą w ebok uruchomić jedynie posiadacze kont "indywidualnych" a nie firmowych?

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-205-8-87.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Czy skorzystałbyś z opcji logowania na podstawie wzorca oka?

Comarch: będzie biometria w rozwiązaniach dla banków

 

Zobacz wynik | Opinie (1)

Archiwum Ankiet