DAJ CYNK

Informacje o przesyłce SMS-em

sirmark

Wydarzenia

PAF Operator Pocztowy wprowadził pierwszy w Polsce system mobilnego powiadamiania o dostarczonych przesyłkach. Usługa odbywa się za pośrednictwem wiadomości SMS lub E-mail, wysyłanych do klientów po realizacji usługi pocztowej.

PAF Operator Pocztowy wprowadził pierwszy w Polsce system mobilnego powiadamiania o dostarczonych przesyłkach. Usługa odbywa się za pośrednictwem wiadomości SMS lub E-mail, wysyłanych do klientów po realizacji usługi pocztowej.

Nadawca przesyłki otrzymuje informację o doręczonej przesyłce, natomiast adresat, w ten sam sposób, zostaje powiadomiony o możliwości jej odbioru w placówce pocztowej PAF, zanim dostarczy ją listonosz. W ten sposób PAF ułatwił kontrolę nad przesyłkami i zwiększył ich bezpieczeństwo. Klienci PAF są natychmiast powiadamiani o dotarciu przesyłki do celu. Nie muszą logować się do systemu śledzenia korespondencji. Zamiast tego otrzymują SMS lub e-mail bez względu na porę i miejsce aktualnego przebywania. Ponadto, PAF ma wiedzę o pracy całej sieci i zrealizowanych zleceniach, dzięki której weryfikuje jakość swoich usług.

Rynek usług pocztowych rozwija się dynamicznie a wraz z nim rosną nowe wymagania. Obecnie najważniejszym z nich jest bezpieczeństwo przesyłek i gwarancja rzetelności pracy operatorów pocztowych. Jest to szczególnie cenione wśród uczestników handlu internetowego. Opóźnienia w doręczaniu przesyłek, przypadki zaginięcia korespondencji to w ostatnich czasach największa przypadłość powszechnych usług pocztowych.

Zależy nam na zaufaniu klientów, dlatego wprowadzamy usługi, które zagwarantują bezpieczeństwo przesyłek. W tym celu stworzyliśmy dla klientów system zarządzania korespondencją, który umożliwia jej pełną kontrolę - mówi Marek Sadowski, prezes spółki PAF Operator Pocztowy.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: PAF Operator Pocztowy