Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Info-TV-FM złożył wniosek o DVB-H

Info-TV-FM złożył wniosek o DVB-H

WitekT 12 Marca 2009 11:47

0 0

Spółka Info-TV-FM, która wygrała konkurs na operatora telewizji mobilnej, złożyła w UKE wniosek o rezerwację potrzebnych częstotliwości - poinformował fundusz Magna Polonia, który jest głównym udziałowcem spółki.

Zarząd informuje, że otrzymał od spółki zależnej INFO-TV-FM […] zawiadomienie o złożeniu w dniu 12/ marca 2009 roku wniosku do prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej (Prezes UKE) o dokonanie rezerwacji częstotliwości obejmującą kanały o szerokości 8 MHz, z zakresu 470 - 790 MHz, przeznaczonych do świadczenia audiowizualnych usług medialnych, w tym rozprowadzania programów radiofonicznych lub telewizyjnych na obszarze całego kraju, w technologii DVB-H, w radiokomunikacyjnej służbie radiodyfuzyjnej będących przedmiotem konkursu - napisano w komunikacie.




Opłata za dokonanie rezerwacji wyniesie 15,105 mln zł. Różne źródła szacują, że inwestycje w infrastrukturę, konieczne do wypełnienia zobowiązań podjętych przez spółkę, wyniosą 200-300 mln zł. W komunikacie prasowym Info-TV-FM informował, że inwestycje będą finansowane przez Magna Polonia.

Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:
w sumie: 1
  • 0

    1.  2009-03-12 13:59:37

    Dostępność w całym kraju za 14 lat. Na spory czas chcą sobie, całkiem spory kapitalik zamrozić.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-184-73-47-110.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.