Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Inea wdroży system CRM do zarządzania relacjami z klientami

Inea wdroży system CRM do zarządzania relacjami z klientami

sirmark 18 Kwietnia 2013 13:40

0 1

Inea, wielkopolski operator telekomunikacyjny, poinformowała o podpisaniu z firmą SAP umowy na wdrożenie rozwiązań SAP CRM, portalu samoobsługi klienta oraz aplikacji mobilnych.

Realizowane obecnie wdrożenie jest kolejnym etapem kompleksowej implementacji systemów SAP w firmie Inea. Firma wdrożyła contact center SAP Business Communications Management (SAP BCM), które usprawnia pracę call center.

Zobacz: Inea: system SAP i nowe standardy obsługi klienta




Rozwiązania SAP CRM oraz portal samoobsługowy mają na celu umożliwienie klientom zarządzenia wykupionymi usługami, zamawianie usług dodatkowych oraz kontroli stanu rozliczeń bez konieczności kontaktu z infolinią czy biurem obsługi klienta.

Aplikacje mobilne, tworzone w oparciu o rozwiązania SAP Syclo, przeznaczone będą dla pracowników wykonujących pracę w terenie. Umożliwią one przedstawicielom firmy Inea, świadczącym usługi sprzedażowe i serwisowe, zdalny wgląd w informacje na temat klienta, historii jego zamówień, stanu jego usług, stanu płatności w dowolnym miejscu i czasie. Pozwolą też wprowadzić do systemu informacje uzyskane podczas realizacji zlecenia u klienta.

Inea obsługuje obecnie ponad 160 tys. klientów indywidualnych i ponad 5 tys. klientów biznesowych.

Źródło tekstu: Inea     

Dodaj do:

Tagi: inea | sap

w sumie: 5
  • 1

    1. ~me  2013-04-18 13:46:00  host: 194.114.62.70

    Przecież już jakiś czas temu była tu wiadomość o tym.

  • -2

    2.  2013-04-18 14:07:46

    @me: była, dałem linka, ale była w niej mowa trochę o czym innym. Wtedy wspominano o planach na nowy CRM, a teraz nastąpiło podpisanie umowy i start wdrożenia.

  • 0

    3. ~arczi  2013-04-18 21:51:16  host: 102-85.echostar.pl

    ło ludzie... tylko nie Inea... oni instalacji porządnie nie potrafią zrobić, usterka trwa wieki i zero zainteresowania, a i jeszcze kontakt z przedstawicielami handlowymi a potem ich wizyta... jakieś czary mary, zero odzewu i mają wszystko w d...e, mieszkam w Poznaniu i kiedyś nawet chciałem przejść do nich, ale po tym jak mnie potraktowali, a jeszcze nie byłem ich klientem... to bardzo im dziękuję na wieki wieków... i wszystkim tez odradzam...

  • 0

    4.  2013-04-18 22:01:40

    arczi: pół mojej rodziny w tamtej okolicy ma u nich usługi i nie narzekają. Może po prostu trafiłeś na felernego handlowca.

  • 0

    5.  2013-04-18 23:26:45

    SirmarK@ Inea to taki poznański monoplista, więc pewnie w wiekszości Poznania nie mają innego wyjścia. Ja mam ich kablówkę na siłę w czynszu. Firma układa się ze spółdzielniami mieszkaniowymi i te nie wpuszczają innych kablówek, niektóre co bardziej gorliwe nawet utrudniają montarz anten satelitarnych. Przyznaję jednak, że niektóre oferty mają ok, np telefon stacjonarny 60 min za 19zł + 1mb dla emerytów też za 19zł. Internet mają ok (oczywiście w zleżności od lokalizacji i wieku kabli) ale pakiety telewizji ubogie i drogie.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-184-73-55-221.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.