Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Inea oficjalnie udostępnia aplikację do obsługi konta

Inea oficjalnie udostępnia aplikację do obsługi konta

sirmark 12 Kwietnia 2017 11:51

3 3

inea

Inea, wielkopolski operator kablowy, oficjalnie udostępniła swoim klientom aplikację mobilną do zarządzania kontem. Nowa aplikacja umożliwia obsługę klienta bez konieczności kontaktu z infolinią czy odwiedzin w salonie sprzedaży.

Po zalogowaniu do aplikacji mobilnej za pomocą loginu bądź odcisku palca (iOS) klient ma możliwość szybkiego podglądu wszystkich aktywnych umów, przypisanych do nich urządzeń oraz usług, z których korzysta. Zyskuje też możliwość zamówienia dostępu do wydarzeń specjalnych typu pay-per-view lub skorzystania z wybranych promocji. Użytkownik ma również dostęp do aktualizacji swoich danych - numerów telefonów, adresu email i adresu korespondencyjnego. W części "Komunikaty" sprawdzić będzie można aktualne informacje dotyczące prac planowych, ewentualnych usterek oraz zgłoszonych spraw wraz z ich aktualnym statusem.

inea aplikacja inea aplikacja




inea aplikacja inea aplikacja inea aplikacja

Aplikacja daje dostęp do rozbudowanej części poświęconej płatnościom. Można w niej sprawdzić salda opłat i informacje o sumie opłat naliczonych za poszczególne usługi. Aplikacja umożliwia opłacenie rachunku przelewem bankowym, za pomocą karty płatniczej lub w punkcie obsługującym kody QR. Przed wykonaniem płatności można zapoznać się z billingiem telefonicznym i listą wypożyczonych filmów.

W każdej chwili klient z poziomu aplikacji może połączyć się bezpośrednio z konsultantem lub sprawdzić lokalizację najbliższego salonu sprzedaży.

Nowa aplikacja jest dostępna w AppStore oraz Google Play.

Źródło tekstu: Inea, wł     

Dodaj do:

Tagi: inea

w sumie: 6
  • 0

    1. ~  2017-04-12 13:46:46  host: n23-03-02.opera-mini.net

    to jest nius zaslugujacy na publikacje? Serio? Juz nawet pomijajac to, to inea to przeciez regionalny operator. Nie ogolnopolski, telepolis, dokad zmierzasz...

  • 0

    2. ~iceman2  2017-04-12 14:03:59  host: d182-236.icpnet.pl

    @1 jak najbardziej. Lokalny operator, ale nie taki mały. Inea obsługuje ok 400tys. abonentów w całej Wlkp. Niby dlaczego telepolis ma tylko pisać o operatorach ogólnopolskich?

  • 0

    3. ~Patryk  2017-04-12 15:51:40  host: user-94-254-144-162.play-internet.pl

    Iceman masz rację. Popieram

  • 0

    4.  2017-04-12 18:21:05

    @2 - i informacja o tym, że ktoś dodał aplikację BOK, co jest praktycznie standardem w każdej dużej firmie nadaje się na zajęcie miejsca w newsach? Nie mam pytań.

  • 0

    5. ~Buła  2017-04-13 13:49:47  host: e72-87.icpnet.pl

    A jaki inny operator ma aplikację na urządzenie mobilne?

  • 0

    6.  2017-04-13 15:19:16

    może jestem mało nowoczesny ale dla mnie taka aplikacja u operatora kablowego jest właściwie zbędna i mogę ją traktować jako egzotyczną ciekawostkę.

    Jeśli cokolwiek chciałbym zrobić w EBOA to od tego mam kompa, a nie smartfona.
    Na co dzień poza ewentualną płatnością online raz w miesiącu to logowanie do EBOA jest niemal zbędne.

    Dlatego uważam, że przydatność tej aplikacji jest niewspółmierna do poniesionych kosztów i pewnie z tego powodu nie mieli czasu i zasobów na poprawę innych błędów.
    Marketingowo lepiej wygląda wprowadzenie aplikacji niż usunięcie błędów, którymi nikt nie lubi się chwalić.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-198-143-210.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.